Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Original g60 ja. Satse på me får plass! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppussing av felger er jo NULL problemo :)

og veldig gøy!

hehe, e det lett og gøy å fiksa kantkjørt felg og? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen det der må være kaldt.

Vi snakker sikkert millimeter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, e det lett og gøy å fiksa kantkjørt felg og? :)

ja, så lenge du ikke må sveise aluminium :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, så lenge du ikke må sveise aluminium :)

Kanskje du kan hjelpa meg med å fiksa mine då? Tror isje der e så stygge sår at di må sveisas:)

Bilverkstedet eg har pleid å bruka kantkjørte den eine felgen min (selvfølgelig den eine felgen som va helt fin)...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du kan hjelpa meg med å fiksa mine då? Tror isje der e så stygge sår at di må sveisas:)

Bilverkstedet eg har pleid å bruka kantkjørte den eine felgen min (selvfølgelig den eine felgen som va helt fin)...

yeah, why not :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååååå helsikken..... Han der galningen på skøyte der.... : eek :

Såg jækla kaldt ud, men ann hadde jo ei høge me Vikingfjord å varma seg på, så då går vel det mesta...HEHE : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag såg eg ein stilige kvite polo 6n 3 dør med golf 1 gti striper på sidå det var faktisk kult: rock : någen som vet kem så eigan? han kjørte på någen alt for breie 13-eller 14 toms hjul: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel ei dama så eie an. Har sett hu har kjørt an ein del på hundvåg. Men de felgane ser jo heilt feil ut. Stikke jo milavis utfor skjermane! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vel ei dama så eie an. Har sett hu har kjørt an ein del på hundvåg. Men de felgane ser jo heilt feil ut. Stikke jo milavis utfor skjermane! ;)

fin dame? single? :D

huh? huh? huh?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgane må stå til brystimplantatene. det er den nye trenden.. liten bil store hjul.. liten kropp store....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgane må stå til brystimplantatene. det er den nye trenden.. liten bil store hjul.. liten kropp store....

me liiiike :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerp deg søren, grisegutt ;)

ho har jo sitt sminkeforum og jeg har mitt bilforum :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som kan være intresert i en grei s6 stv 95mod automat kjørt ca 200k noe småfiks og den skal på eu straks. pris 60-70k vuderes solgt da den bare står i garasjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeeeeeaaah!!! Ny luftmassemåler ankom på garanti fra Mekonomen i dag!

Det hjalp ikke en dritt! Grrr

Noen som vet om et passende tre jeg kan brette bilen rundt?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som kan være intresert i en grei s6 stv 95mod automat kjørt ca 200k noe småfiks og den skal på eu straks. pris 60-70k vuderes solgt da den bare står i garasjen

Langbein gitt opp å ha lekebil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din bil? 2,2 eller 4,2? Sko vert manuell! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka dekk ska eg ha når eg ska kjøpe nye dekk? Blir vel 215/40-16 tippe eg. Kanskje 35. Regne med å handle fra dekkonline.com.

Ser der e ein del som bruke disse Nankang NS-2 dekkene, men meine å ha lest ein del drit om disse. De komme jo ikkje te å bli brukt kver dag, og sjeldent med vått føre (med mindre det regne på någen av treffene)

Ka med vredestein, falken og toyo dekkene de selge i denne dimmen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din bil? 2,2 eller 4,2? Sko vert manuell! ;)

Ikke min ein kompis sin bilen går godt å eg er faktisk imponert over hvor smidig kassen er skulle apsolutt vært manuell.

Ka dekk ska eg ha når eg ska kjøpe nye dekk? Blir vel 215/40-16 tippe eg. Kanskje 35. Regne med å handle fra dekkonline.com.

Ser der e ein del som bruke disse Nankang NS-2 dekkene, men meine å ha lest ein del drit om disse. De komme jo ikkje te å bli brukt kver dag, og sjeldent med vått føre (med mindre det regne på någen av treffene)

Ka med vredestein, falken og toyo dekkene de selge i denne dimmen?

skal du apsolutt ha 40 profil så gå for 205 dekk aller helst sko du hatt 215 35 men de er jo dyre i forhold

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare sett så mange som har 215/40 på 16" felger. Så eg har vel ikkje tenkt på så mye annet. Men 205/40 bør jo gå bra det og. 215/35 e jo lett 1000 kroner dekket.

Men ka med dekktype? Ka ska eg ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.