Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Au... : gråter :

Synker vi dypere nå, så tror jeg jeg melder meg ut av lokallaget.

Hehe.. :) Tid i helgå å lesa ud ngn feilkoda for mg btw? Gamlingen he litt problema med diverse ting på A6en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke melde meg ut :P Jeg har jo tross alt betalt for hele året allerede (og det er jo gøy å pakkisråne med Finni og gjengen).

Når det gjelder Kjell sine felger så syns jeg de var helt ok, men de i gunmetal var meget nice. Om han ønsker å bruke masse penger på de så værsågod!

Helios begynner å bli oppbrukt på lik linje med BBS RS/RM og Bently.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. :) Tid i helgå å lesa ud ngn feilkoda for mg btw? Gamlingen he litt problema med diverse ting på A6en.

Kabelen ligger i Flekkis, men det er bare å stikke innom en helg jeg er nedi der å roter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke melde meg ut :P Jeg har jo tross alt betalt for hele året allerede (og det er jo gøy å pakkisråne med Finni og gjengen).

Når det gjelder Kjell sine felger så syns jeg de var helt ok, men de i gunmetal var meget nice. Om han ønsker å bruke masse penger på de så værsågod!

Enig med at gunmetall e MYE finere.. Så de blir nok det etterhvert.. :) Men nå var de ikke de som ble solgt desv.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kabelen ligger i Flekkis, men det er bare å stikke innom en helg jeg er nedi der å roter...

Ah, okei.. Hva gjør den der? Den skal jo være her inne så du kan hjelpe meg! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakke du dritt om felgene mine?? Hekkan..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess... og så spiser jeg poppcorn : popcorn :

:P:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess... og så spiser jeg poppcorn : popcorn :

:P:p

Det e takkå.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt nice.. Fin den gråfargen.. :)

ja veldig. men takboks... uff da. familiebil er det jo ikke i de hele tatt synnes jeg.

husker eiern fra en rs4 i sørland sa til meg en gang "genialt bil med firehjuldstrekk, jeg bruker den egentlig bare for å kjøre vekk hageavfallen..."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med schwære "ballonger" med flammer inni som blåser rundt på himmelen??

Btw: S6' er friskmeldt!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice!!! Hva var det som skulle til?

Den nye lmm'n som jeg fikk på garanti fungerte fint den, det som fucket alt opp var forsøket på å kjøre returen fra resirk rett i friluft(for å unngå å drepe enda en lmm....)

Så nå må lmm flyttes lenger vekk i håp om at det blir slutt på lmmdrap...

I mellomtiden får jeg satse på at den holder en stund!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei d tviler jeg også på, men e d isje d me kalle ^å ha någe å gjør på^ ? eller lite å gjøre på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig eg tar en tur opp på lokaltreffet imorgen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre...

Kå du vil poengtera me detta innlegge som du ikje hadde klart med å sei du ikje likte de? Måtte du bare finna ein måde å provsoera på? Bare for å visa at du kan hvis du vil? Oppnådde du ng tilfredstillelse nå?

Tippe an sidde og ronke itte sin egen drittslenging: haha :

Mulig eg tar en tur opp på lokaltreffet imorgen..

E d lth i dag???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir du nok ensom Andrè, for det er vell 2 uker til neste Hit ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har ein Proline PE 18" liggande? trenge kun ein. trenge heller ikkje ver fine =)

Proline%20PE%20silber.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va eg visst blitt medlem et år til i dennan klubben : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja veldig. men takboks... uff da. familiebil er det jo ikke i de hele tatt synnes jeg.

husker eiern fra en rs4 i sørland sa til meg en gang "genialt bil med firehjuldstrekk, jeg bruker den egentlig bare for å kjøre vekk hageavfallen..."

Hahaha......Sjef Søren :P: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg veldig paa sommern og begynne aa skru paa VR6T da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut å cruise i far min sin A6 3.0tdi quattro etterpå. Fått seg en god vask nå.. :) DEILIG VÆR! Blir kanskje en litt lang tur! Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut å cruise i far min sin A6 3.0tdi quattro etterpå. Fått seg en god vask nå.. :) DEILIG VÆR! Blir kanskje en litt lang tur! Hehe.. :P

hvorfor ikke heller cruise golfen da!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.