Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg fikk fortalt av gamlingen er om dagen at når det gjalt bil så var det franskmennene (citroen renault peugot) og italienerene (Fiat) som var komt lengst i utviklingå alså at det var de som laget best biler:p

Er dette tilfelle: klø : vis dette er tilfelle sko eg kansje kjøpt meg ein renault eller fiat neste gang:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fikk fortalt av gamlingen er om dagen at når det gjalt bil så var det franskmennene (citroen renault peugot) og italienerene (Fiat) som var komt lengst i utviklingå alså at det var de som laget best biler:p

Er dette tilfelle: klø : vis dette er tilfelle sko eg kansje kjøpt meg ein renault eller fiat neste gang:p

Haha, fining han der : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Renault Clio V6 3,0

Renault+Clio+v6+40.jpg

kjøpt ny bil?

en av 4 franske biler jeg vil betale for :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan du takler å skrive på en skjerm Sören... er jo så mye bedre å skrive på et tastatur:)

Du e så gammaldagse Robin, rart at du har telefon og PC i det heila tatt.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du e så gammaldagse Robin, rart at du har telefon og PC i det heila tatt.. :P

Hahaha:D PC e jo faktisk gammaldags, så d e isje så rart at eg har d;) D hende faktisk at eg skrive på forumet fra mobilen, men bare hvis eg isje e hjemma og isje har PC'en tilgjengelig:)

iPad derimot, d fatte eg isje poenge me!! iPad bler for jålete for meg. E sånn motegreia og e prinsippielt i mot alt så har med mote å gjør. iPad e litt gay, hehe:nana: Heile Apple e litt gay me disse fisefine og overprisa produktene sine: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha:D PC e jo faktisk gammaldags, så d e isje så rart at eg har d;) D hende faktisk at eg skrive på forumet fra mobilen, men bare hvis eg isje e hjemma og isje har PC'en tilgjengelig:)

iPad derimot, d fatte eg isje poenge me!! iPad bler for jålete for meg. E sånn motegreia og e prinsippielt i mot alt så har med mote å gjør. iPad e litt gay, hehe:nana: Heile Apple e litt gay me disse fisefine og overprisa produktene sine: haha :

Stemme det.. Apple ekje for sytepaver og kjibinger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på forum er du stor i kjeften, huh? :P

snakker du dritt om apple, eller? :D

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på forum er du stor i kjeften, huh? :P

snakker du dritt om apple, eller? :D

;)

Hehe! Jeg kan være stor i kjeften når som helst jeg, men er stort sett ganske så snill:p

Regner med at dere tar det hele med en klype salt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apple produkter e akkurat som rynkekrem!

Fine eska, lure oss te å tro det e så møye bedre, kan kun brukas på ein måde og hvis det ikkje virke får ein ikkje lov å levera det tebage!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apple produkter e akkurat som rynkekrem!

Fine eska, lure oss te å tro det e så møye bedre, kan kun brukas på ein måde og hvis det ikkje virke får ein ikkje lov å levera det tebage!

Det må verr tidenes mest elendige sammenligning.. Kom du ikkje på någe bedre enn det der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må verr tidenes mest elendige sammenligning.. Kom du ikkje på någe bedre enn det der?

Budskapet komme fram så må det gjørs så møye bedre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du erfaring med rynkekrem Finni? :D

Brukte det i tri år eg før någen kom å fortalte meg at de faktisk sko se sånn ud...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va d bilringane du prøvde å fjerna me rynkekremen då eller? :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va d bilringane du prøvde å fjerna me rynkekremen då eller? :evil:

Ballane? : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ballane? : dum :

Haha, at eg isje tog den me ein gang: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budskapet komme fram så må det gjørs så møye bedre?

Eg har nå hatt 3 apple produkter og har aldri hatt feil på någen av de, så nei, eg forstod ikkje budskapet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt 2 epleprodukter, 1 uten feil og 1 med feil...

kjøpte 2 stk iphone (1.gen) i Uniten når eg va der fysste gang. Den eine funka isje fant eg ud når eg kom hjem... Fekk eg någe hjelp?? NEEEEEEEIDA! Konne bare drita i d... Eg ga opp t slutt så an blei liggane som "deletelefon" ei stonn før eg bare heiv an...

Apple e bare SYKT vanskelige å ha me å jør (basert både på min egen erfaring og andres)... Di e jævlig flinke med markedsføringå si og skape ein syk trang hos folk t å kjøba produktene sine. Men når alt komme t stykke så e di isje så jækla møye bedre enn alt d andra på markede:) Og har du ein feil med dis produkt så må du faen sloss med nebb og klør for å få någe gang på d!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.