#15476 Skrevet Februar 21, 2011 Hvis någen ska bytta hendler på motorsykkelen sin ein gang så kan det værr ein fordel å IKKJE gjørr det sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15477 Skrevet Februar 21, 2011 Hvis någen ska bytta hendler på motorsykkelen sin ein gang så kan det værr ein fordel å IKKJE gjørr det sjøl Åfferdådå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15478 Skrevet Februar 21, 2011 Eg har nå hatt 3 apple produkter og har aldri hatt feil på någen av de, så nei, eg forstod ikkje budskapet.. 4x iphone, 1x notebook. alle feilfri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15479 Skrevet Februar 21, 2011 Åfferdådå? For det koste brått ein del peng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15480 Skrevet Februar 21, 2011 For det koste brått ein del peng.. Koste det mær å gjør det sjøl enn å få andre te å gjør det? Ødelagt noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15481 Skrevet Februar 21, 2011 Ødelagt clutchen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15482 Skrevet Februar 21, 2011 hva koster clutchbytte på motorsykkel da? har aldri tenkt på at motorsykler trenger noe anna enn ny olje og bensin i tanken . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15483 Skrevet Februar 21, 2011 Ødelagt clutchen Ah, for stram waier altså. shit happens Eller e det hydraulisk clutch på Gixxeren kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15484 Skrevet Februar 21, 2011 Ble faktisk ganske positivt overraska over hva det kosta, så la på en del ekstra i tillegg til clutchbytte som nytt dekk, et nytt deksel, ny forskjerm (knakk pga låsen), oljebytte, vårsjekk og styrelodd.. totalpris inkludert clutch 14K.. Rimelig godt fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15485 Skrevet Februar 21, 2011 Ah, for stram waier altså. shit happens Korrekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15486 Skrevet Februar 21, 2011 Då har eg våre å innspisert golfen, får an igjen i mårå :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15487 Skrevet Februar 21, 2011 Såg godt ud? Fekkje tatt någen bilder då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15488 Skrevet Februar 21, 2011 Ble faktisk ganske positivt overraska over hva det kosta, så la på en del ekstra i tillegg til clutchbytte som nytt dekk, et nytt deksel, ny forskjerm (knakk pga låsen), oljebytte, vårsjekk og styrelodd.. totalpris inkludert clutch 14K.. Rimelig godt fornøyd 14k var ikke saa gale da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15489 Skrevet Februar 21, 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/1336924/Mann_truet_kvinne_med_vaapen.html Christopher... Skjer hos naboen.. bare å låse seg inne når en er hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15490 Skrevet Februar 21, 2011 Vettsje om eg seie meg enige om att ipad e dritt. Eg ska ivertfall kjøpa meg ein nå i nærmaste fremtid. Bra batteri tid (10timer) Noge eg ALDRI har hatt på mine bærbare hidden. SLippe att an skrur seg av når du har an i fanget , grunnet opphetelse. Har hatt 4 bærbare pca og den siste står nå fint planta pga an isje fungere skikkelig , og har skrudd seg av å på så ann vill i det siste. Forøvrig hatt problem me alle di andre og. Liten og lett t og ha med på fly osv. Ka så e dritt me iPad synst dokk då? Elle e d bare att dokk e stae? SUPEREDIT : Og om du e leie deg for det isje e tastatur mr Robin , her er løsningen http://www.apple.com/no/ipad/specs/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15491 Skrevet Februar 21, 2011 Såg godt ud? Fekkje tatt någen bilder då? Såg skam gudd ud, ingen bilde då han stod i blåseboksen ennå, mørkt å støvete der.. Va endel av de så hadde våre innom så lurte på ka d va for någe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15492 Skrevet Februar 21, 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/1336924/Mann_truet_kvinne_med_vaapen.html Christopher... Skjer hos naboen.. bare å låse seg inne når en er hjemme hehe, såg etter artikkelen idag, ante meg at det kom til å stå noe ja.. Sprøtt.. Best å låse døra ja, kjekt å dele veranda med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15493 Skrevet Februar 21, 2011 Vettsje om eg seie meg enige om att ipad e dritt. Eg ska ivertfall kjøpa meg ein nå i nærmaste fremtid. Bra batteri tid (10timer) Noge eg ALDRI har hatt på mine bærbare hidden. SLippe att an skrur seg av når du har an i fanget , grunnet opphetelse. Har hatt 4 bærbare pca og den siste står nå fint planta pga an isje fungere skikkelig , og har skrudd seg av å på så ann vill i det siste. Forøvrig hatt problem me alle di andre og. Liten og lett t og ha med på fly osv. Ka så e dritt me iPad synst dokk då? Elle e d bare att dokk e stae? SUPEREDIT : Og om du e leie deg for det isje e tastatur mr Robin , her er løsningen http://www.apple.com/no/ipad/specs/ Går jo isje an å bruga d t någe aent enn surfing og se film! Ubrukelig til noe annet (ok du kan skrive hvis du kjøper deg det tastaturet...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15494 Skrevet Februar 21, 2011 Ipad er jo bare for surfer, musikk og filmer. jeg gjør ikke mer med det og spiller bare med PS3en. appene for ipaden er kjedelg da er jeg enig,men tror det blir mer og mer og bedre og bedre. bare å vente. tror jeg venter litt til med kjøp av ipad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15495 Skrevet Februar 21, 2011 Enten like du iphone/ipad eller så hate du det. E nesten ingen ting imellom. Eg suns ipaden e heilt genial! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15496 Skrevet Februar 21, 2011 Eg tenkte å kjøpa meg et speilrefleks kamera någen forslag? eg trenger ikke mange duppeditter og ditt og datt bare kamera:) er det noen gode tilbud noen plass for tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15497 Skrevet Februar 21, 2011 lasse, hør med petter bukkholm da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15498 Skrevet Februar 21, 2011 mange greie kamera. men får jo feks sony alpha 290 til rundt 2499 og nikon d3000 til 3999 eller om du skal opp fra det så er det nikon d90 til 6999,- Mye bra hybridkamera og nå. panasonic g10 og sony nex kamera. disse har like stor bildebrikke som et speilreflekskamera men lettere menyer og enklere å ta bedre bilder med om du ikke vet hva blender og lukker er:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15499 Skrevet Februar 21, 2011 lasse, hør med petter bukkholm da takk eg slapp vist å høre med han:) mange greie kamera. men får jo feks sony alpha 290 til rundt 2499 og nikon d3000 til 3999 eller om du skal opp fra det så er det nikon d90 til 6999,- Mye bra hybridkamera og nå. panasonic g10 og sony nex kamera. disse har like stor bildebrikke som et speilreflekskamera men lettere menyer og enklere å ta bedre bilder med om du ikke vet hva blender og lukker er:) Fornuften sier at eg like gjerne kan kjøpe et speilreflekskamera når eg først kjøper:) dette med blender å lukker kan eg ingen ting om, men akurat det må det jo kunne gå an å lære: klø : hadde vel i utgangspunktet håpet å få noe brukbart til 3500kr:) ka fåreslår du til den prisen? sony 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15500 Skrevet Februar 21, 2011 nikon har jo de fleste i lokallaget så da er det mulig å sikkert få lånt litt optikk. så nikon d3000 feks. eller om du finner d5000 billig en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...