#15526 Skrevet Februar 22, 2011 Hehe.. Ja men sko likt å prøvd ann snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15527 Skrevet Februar 22, 2011 http://jbl.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=23846 Regionalt motorsportanlegg te Sokndal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15528 Skrevet Februar 22, 2011 Bra avgjørelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15529 Skrevet Februar 22, 2011 Har igrunn vært litt passiv i kor eg vill ha anlegge, e sjøl fra karmøy, men meine at time/sokndal vil vær de besta for alle parter=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15530 Skrevet Februar 22, 2011 Få gang og start byggingå ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15531 Skrevet Februar 22, 2011 Få gang og start byggingå ASAP Ka bil ska du kjøra då? golf eller beholda uren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15532 Skrevet Februar 22, 2011 Ka bil ska du kjøra då? golf eller beholda uren? Du spør jo bare om ting du vett svaret på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15533 Skrevet Februar 22, 2011 Syns Lasse stille bra spørsmål eg:) Me andre vett jo isje, hehe:) E aldri godt å veda me deg Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15534 Skrevet Februar 22, 2011 Kor e det folk deale xenonmatch/led/xenon pære henn på nettet udenom ebay, har kjupt nok dritt pære der nå! Sko hatt någen ittekvert... Dår e jo et par på forumet som deale sånt... Du har jo og bilkabel.no. Koste gjerna någen kr mer enn i utlandet, men d e jo isje snakk om møye penger uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15535 Skrevet Februar 22, 2011 http://jbl.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=23846 Regionalt motorsportanlegg te Sokndal Sjeeef Nå blir det gjerna Vacn hovedtreff i Sokndal istedefor Våler/Rudskogen, når annlegget står ferdigt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15536 Skrevet Februar 22, 2011 Og plutselig var halvparten av forumet mitt på engelsk???? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15537 Skrevet Februar 22, 2011 Eg drite personligt en lang faen i kor anlegge komme. Det så e viktigt for meg e at det KOMME å at beliggenheten gjør at du sleppe å ha mange restriksjona pga freda blomster / fugler elle ka di enn måtte finna på. Å de så skille seg ud då e Sokndal og Karmøy. Ett fett om du må kjøre 30 min elle 2 tima egentlig. Det viktigaste e så få restriksjona som mulig med tanke på støy etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15538 Skrevet Februar 22, 2011 Må nesten få en sånn på hver side av S6'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15539 Skrevet Februar 22, 2011 Kluge. eg synst du kjører på 19" for tida har du lagt på vinterdekk på a8 felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15540 Skrevet Februar 22, 2011 Eg drite personligt en lang faen i kor anlegge komme. Det så e viktigt for meg e at det KOMME å at beliggenheten gjør at du sleppe å ha mange restriksjona pga freda blomster / fugler elle ka di enn måtte finna på. Å de så skille seg ud då e Sokndal og Karmøy. Ett fett om du må kjøre 30 min elle 2 tima egentlig. Det viktigaste e så få restriksjona som mulig med tanke på støy etc... Egentlig e de jo bare KOS å måtte kjøra langt te treff! Kor e kosen i å kjøra 15-20min åsså e du der? =) E du på tur så e du på tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15541 Skrevet Februar 22, 2011 Sjeeef Nå blir det gjerna Vacn hovedtreff i Sokndal istedefor Våler/Rudskogen, når annlegget står ferdigt Jeg er redd dette ikke er ferdig og klart for bruk før samtlige her inne er pensjonister og bedriver rullator race i gangene på gamlehjemmet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15542 Skrevet Februar 22, 2011 Kluge. eg synst du kjører på 19" for tida har du lagt på vinterdekk på a8 felgene? Det e absolutt heilt korrekt Keffor ikkje ha gudd vinterfelga når du kjøre på de halva året å prisane på 19" vinterdekk ikkje e så sykt galne lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15543 Skrevet Februar 22, 2011 Egentlig e de jo bare KOS å måtte kjøra langt te treff! Kor e kosen i å kjøra 15-20min åsså e du der? =) E du på tur så e du på tur! Kjøra te treff e greit, men når du vil hjem så vil du hjem.... Å det fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15544 Skrevet Februar 22, 2011 Kjøra te treff e greit, men når du vil hjem så vil du hjem.... Å det fort Å då kan det få konsekvenser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15545 Skrevet Februar 23, 2011 Jo næmere banen er jo bedre, allerhelst ville jeg hatt den i hagen. Det verste jeg vet er å bruke 1dag på å komme meg til treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15546 Skrevet Februar 23, 2011 Håper det blir en god dag i dag. Mer info ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15547 Skrevet Februar 23, 2011 Lykke til Søren! Satser også på en god dag og håper på at felgene mine dukker opp i varene i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15548 Skrevet Februar 23, 2011 Håper det blir en god dag i dag. Mer info ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15549 Skrevet Februar 23, 2011 Håper det blir en god dag i dag. Mer info ikveld Skal du gi vekk S6'n og halvere prisen på A4'n ?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15550 Skrevet Februar 23, 2011 Jo næmere banen er jo bedre, allerhelst ville jeg hatt den i hagen. Det verste jeg vet er å bruke 1dag på å komme meg til treff. Typisk østlendinger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...