#15601 Skrevet Februar 24, 2011 hvorfor ikke bare valse hjullagrene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15602 Skrevet Februar 24, 2011 2500kr på finn for hele maskin! tror patent på hjulbuemaskiner er utgått og derfor kan du kjøpe de nå over hele verden. først husker jeg koster sånn dings 6000kr og du kunne ikke få de brukt em gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15603 Skrevet Februar 24, 2011 Då ser det ut så det blir litt gt5 kjøring med ratt og stol på meg i kveld! Hjemme alene! kanon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15604 Skrevet Februar 24, 2011 Må visst vente til i alle fall onsdag før eg får henta någe bil:( Han sko skifta vannpumpå (lekkasje) og regreim og hadde isje fått gjort d ennå, bare demontert vannpumpå... Jaja, den som venter på noe godt... eller någe sånt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15605 Skrevet Februar 24, 2011 Han hadde nå masse tid til å skifte tannreimen... virker ikke professionell. Når bilen står på plassen, så river vi av hele tannreimen og gjør det en gang til, bare til å være sikker at alt er i orden! på en såpass lille motor er det uten problemer mulig å skifte tannreim uten stress på 1:15 maks... zZz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15606 Skrevet Februar 25, 2011 Ka som e beste veien å kjøre til hemsedal? E det bedre veia via bergen? Ferger er urelevant, har verdikort som eg må få brukt litt på Fotobokser og kontrollhyppighet er relevant, pluss fartsgrenser og veistandard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15607 Skrevet Februar 25, 2011 Når bilen står på plassen, så river vi av hele tannreimen og gjør det en gang til, bare til å være sikker at alt er i orden! på en såpass lille motor er det uten problemer mulig å skifte tannreim uten stress på 1:15 maks... zZz Jepp det må vi gjøre! Koster jo ikke noe likevel:) Håper bare at alt annet han har gjort er gjort skikkelig da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15608 Skrevet Februar 25, 2011 Jepp det må vi gjøre! Koster jo ikke noe likevel:) Håper bare at alt annet han har gjort er gjort skikkelig da! Virker jævlig useriøst Robin, spesielt hvis det er samme karen som sist.. Ville vært nøye når du ser over bilen, evt kanskje sett meg om etter noe annet.. Alt for mange useriøse personer rundt i dette landet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15609 Skrevet Februar 25, 2011 Enig, men på en annen side virker alt som er gjort med bilen veldig seriøst... Vi får se når vi reiser og ser på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15610 Skrevet Februar 25, 2011 skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15611 Skrevet Februar 25, 2011 Eg såg du Andreas hadde skreve .. så viste eg du hadde skreve skål ! haha skål ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15612 Skrevet Februar 25, 2011 haha seie aldrig nei te ein fest etter ei lang arbeidsuga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15613 Skrevet Februar 25, 2011 Til dere som holder til i Stavanger og rundt omkring her; http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2230281#post2230281 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15614 Skrevet Februar 26, 2011 Hvor kan jeg fylle tanken med E85 i Sandnes omraade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15615 Skrevet Februar 26, 2011 Statoil på forus e vell den einaste som har trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15616 Skrevet Februar 26, 2011 Da maa jeg bare finne ut om det gjör noe med bilen og om jeg maa skifte mye deler og kjöre 2 forskjellige styrenheter. jeg vet rett og slett INGENTING om slike ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15617 Skrevet Februar 26, 2011 er det ikke E75 og nå på vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15618 Skrevet Februar 26, 2011 er det ikke E75 og nå på vinteren? Jo pga kaldstartegenskapene te E85 e dårlig, men 10% mer bensin blir det bedre Kom deg avgårde te Sandtec du nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15619 Skrevet Februar 26, 2011 Har lest mye om det allerede. Fasit: NEVER EVER! Alt for farlig, alt for mye styr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15620 Skrevet Februar 26, 2011 Å kjøre e85 eller e75? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15621 Skrevet Februar 26, 2011 E85. E75 har jeg ikke hört om til naa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15622 Skrevet Februar 26, 2011 Har lest mye om det allerede. Fasit: NEVER EVER! Alt for farlig, alt for mye styr. E85 er konge! Det og større dyser er neste plan for s6'n! så 2 bars ladetrykk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15623 Skrevet Februar 26, 2011 Noen som kan hjelpe meg med noe i morgen kveld? Skal levere bilen på møller ute på ganddal, og skulle gjerne komt meg hjem igjen til røyneberg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15624 Skrevet Februar 26, 2011 Noen som kan hjelpe meg med noe i morgen kveld? Skal levere bilen på møller ute på ganddal, og skulle gjerne komt meg hjem igjen til røyneberg også kan gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15625 Skrevet Februar 26, 2011 Snill du e :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...