#15626 Skrevet Februar 26, 2011 Snill du e :-) alle skal faa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15627 Skrevet Februar 27, 2011 Noen som kan hjelpe meg med noe i morgen kveld? Skal levere bilen på møller ute på ganddal, og skulle gjerne komt meg hjem igjen til røyneberg også Jeg bort på Sola så kan være behjelpelig med å frakte deg hjem i morgen hvis Søren ikke kan. 99322276 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15628 Skrevet Februar 27, 2011 vær forsiktig med andreas, kanskje han ta på deg når dere sitter i bilen. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15629 Skrevet Februar 27, 2011 Står en brukt A7 i bruktavdelingen til Bavaria...hehe, noen som gikk lei fort eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15630 Skrevet Februar 27, 2011 Står en brukt A7 i bruktavdelingen til Bavaria...hehe, noen som gikk lei fort eller? sikkert ikke rå til skikkelig bil lenger, så kjøpte han nye X5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15631 Skrevet Februar 27, 2011 sikkert ikke rå til skikkelig bil lenger, så kjøpte han nye X5 Ja det er nok det som er grunnen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15632 Skrevet Februar 27, 2011 Muligt me kan få rabatt avtale hos svigers, altså bilglass. Snakkte om at han konne gi egenandelen i rabatt så det vil i prinsippet si gratis bytting av ruter:) Så kem e rabatt/avtale ansvarlige i lokallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15633 Skrevet Februar 27, 2011 Muligt me kan få rabatt avtale hos svigers, altså bilglass. Snakkte om at han konne gi egenandelen i rabatt så det vil i prinsippet si gratis bytting av ruter:) Så kem e rabatt/avtale ansvarlige i lokallaget? Høres ut som en kjempe deal hvis det blir slik. Da kan eg endelig gidde å skifte frontrute på passaten som har vært sprekk i 3 år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15634 Skrevet Februar 27, 2011 Muligt me kan få rabatt avtale hos svigers, altså bilglass. Snakkte om at han konne gi egenandelen i rabatt så det vil i prinsippet si gratis bytting av ruter:) Så kem e rabatt/avtale ansvarlige i lokallaget? Få det spikra! Tror ikkje me har noen rabattansvarlig i lokallaget, men gje lyd ka så trengs for å få det i orden så ska eg fiksa det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15635 Skrevet Februar 27, 2011 Ser endelig ut så eg ska få litt tid i verkstedet igjenn i morgen! Det ska bli bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15636 Skrevet Februar 27, 2011 Nogen så har lust å redda ein Golf II GTI 8v ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26709860 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15637 Skrevet Februar 27, 2011 Få det spikra! Tror ikkje me har noen rabattansvarlig i lokallaget, men gje lyd ka så trengs for å få det i orden så ska eg fiksa det Ja, må bare dobbelt sjekka at d stemme, me snakte om dette i går kveld men va tidligt på kvelden då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15638 Skrevet Februar 27, 2011 Nogen så har lust å redda ein Golf II GTI 8v ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26709860 har ogsaa sett den. Alt for mye aa gjöre for denne prisen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15639 Skrevet Februar 27, 2011 Noen så vett om ein online versjon av ETKA på engelsk ikkje på russisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15640 Skrevet Februar 27, 2011 Noen så vett om ein online versjon av ETKA på engelsk ikkje på russisk? nope, ikke lov. prøv ETOS wller bruk googletranslate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15641 Skrevet Februar 27, 2011 vagcat.com? Kor ny bil e det snakk om at du trenge delenummer te? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15642 Skrevet Februar 27, 2011 96-mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15643 Skrevet Februar 27, 2011 Nogen så har lust å redda ein Golf II GTI 8v ? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26709860 Jeg kunne ha hatt lyst, bare synd at prisen er totalt på viddene. Har delebil ute på gårdsplassen med riktig farge på karosseridelene, så kunne fort ha fått den hel og grei. Kjenner du han som eier bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15644 Skrevet Februar 27, 2011 Då finne du delenummer og tegninger på vagcat.com. Du må bare registrere deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15645 Skrevet Februar 27, 2011 Då finne du delenummer og tegninger på vagcat.com. Du må bare registrere deg. Vagcat.com har vært ute av drift lenge desverre, katalogen virke ikkje (godt me har ETKA hjemma ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15646 Skrevet Februar 27, 2011 Sitte forresten å gasse meg med vafler med forskjellige blandinger av jordbersyltetøy, blåbersyltetøy, rømme og krem. Kjekkt å komma sulten hjem fra skrulokale når sånt står klart te meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15647 Skrevet Februar 27, 2011 Lenge e vel å ta hardt i. Eg brukte den for tre uker siden. Men kipt at den ikkje virke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15648 Skrevet Februar 27, 2011 Sitte forresten å gasse meg med vafler med forskjellige blandinger av jordbersyltetøy, blåbersyltetøy, rømme og krem. Kjekkt å komma sulten hjem fra skrulokale når sånt står klart te meg Mmmmm, hørres digg ut! Tru au eg ska lura fram det jernet innerst i fra skapet.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15649 Skrevet Februar 27, 2011 Sitte forresten å gasse meg med vafler med forskjellige blandinger av jordbersyltetøy, blåbersyltetøy, rømme og krem. Kjekkt å komma sulten hjem fra skrulokale når sånt står klart te meg Godta meg me vafler eg og i kveld. Knall godt me mamma sine vafler når eg ligge sjuke =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15650 Skrevet Februar 27, 2011 Sian alle andre godta seg me vafla så ska eg sei k eg godta meg me.. I dag he eg spist hamburger m/pommes, masse deilige jødekage, kvikklunsj vanlig og kvikklunsj med havsalt, cheese doodles, kavringer m/surmelk, vann, melk, cola, øl :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...