#15651 Skrevet Februar 27, 2011 Va ikkje domt de heller Kjell:-) Trur eg avslutte me ein go dose paralgin forte før eg køyan. Go natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15652 Skrevet Februar 27, 2011 Sian alle andre godta seg me vafla så ska eg sei k eg godta meg me.. I dag he eg spist hamburger m/pommes, masse deilige jødekage, kvikklunsj vanlig og kvikklunsj med havsalt, cheese doodles, kavringer m/surmelk, vann, melk, cola, øl:D:D Streng buddhabuilding diett altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15653 Skrevet Februar 27, 2011 Streng buddhabuilding diett altså? Søndag e bodybuler dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15654 Skrevet Februar 27, 2011 Enig Vært på Mc'en og i dag eg serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15655 Skrevet Februar 27, 2011 Snart oppstart på uren Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15656 Skrevet Februar 27, 2011 Hmm, har bare hatt baguetter me kjøttdeig å tacokrydder, å biffstrimler å revet ost oppå idag eg! I tillegg te all den goe maten (å kje minst kagene!) me fekk i 75 årsdagen te farfar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15657 Skrevet Februar 27, 2011 Snart oppstart på uren Petter? Ikkje heilt, fekk strammt opp toppen te moment og satt i studs te eksosmanifold, men bolten på veivå sitte så inni helvete!! (ska ha 450Nm, så kan ein legga te at an sitte litt mer itte 26år....Prøvd med muttertrekker og latmannsarm (med mothold såklart), må ha med min egen trekker og røyr neste gang og prøva hardare Blir skruing igjen på tirsdag rett itte jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15658 Skrevet Februar 28, 2011 vær forsiktig med andreas, kanskje han ta på deg når dere sitter i bilen. hehe Jeg har lært av den beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15659 Skrevet Februar 28, 2011 Jeg har lært av den beste Ja, vi må snart ta en tur igjen *hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15660 Skrevet Februar 28, 2011 Get a room... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15661 Skrevet Februar 28, 2011 Ikkje heilt, fekk strammt opp toppen te moment og satt i studs te eksosmanifold, men bolten på veivå sitte så inni helvete!! (ska ha 450Nm, så kan ein legga te at an sitte litt mer itte 26år....Prøvd med muttertrekker og latmannsarm (med mothold såklart), må ha med min egen trekker og røyr neste gang og prøva hardare Blir skruing igjen på tirsdag rett itte jobb Sga du låna litt luft fra meg t trekkeren da? hvis du huske ka me gjor på verdalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15662 Skrevet Februar 28, 2011 Sga du låna litt luft fra meg t trekkeren da? hvis du huske ka me gjor på verdalen. Hehe, har ein svære kompressor på lokale så ska nok gå greit, men nice med den flaskå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15663 Skrevet Februar 28, 2011 Noen så har utstyr te å måla kjøleveskenivå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15664 Skrevet Februar 28, 2011 B-b-billigt!!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26634942 Sko vært 2 tommar mindre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15665 Skrevet Februar 28, 2011 B-b-billigt!!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26634942 Sko vært 2 tommar mindre... Sko vært 5x112 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15666 Skrevet Februar 28, 2011 Våre 1" breiare, e vell 7 eller 7,5 disse? Sko hatt någen 8 / 8,5 x 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15667 Skrevet Februar 28, 2011 Ser ut så 7" bredde, men det e vel ikkje noe problem for deg så sveise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15668 Skrevet Februar 28, 2011 Helt perfekte! Noen som trenger dekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15669 Skrevet Februar 28, 2011 Flere som skal på Dagfinn Lyngbø 15 Mars på Folken? Det blir garantert konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15670 Skrevet Februar 28, 2011 Noen så har utstyr te å måla kjøleveskenivå? Har utstyr te å måla temp på kjølevæskå på jobb hvis d va det du tenke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15671 Skrevet Februar 28, 2011 Nei de har eg sjøl.. sikkert lettare å tømma alt så e på å fylla på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15672 Skrevet Februar 28, 2011 Nei de har eg sjøl..sikkert lettare å tømma alt så e på å fylla på nytt E jo strek på ekspansjonstank så vise væskenivå, trenge ikkje gjør det så mye verre enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15673 Skrevet Februar 28, 2011 handla meg ny bil i dag og er nå hjemme etter jeg sorterte og leverte alle delene som følgte med på lokale mitt . Blir noe time skruin' i morra etter jobb da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15674 Skrevet Februar 28, 2011 g60? grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15675 Skrevet Februar 28, 2011 Ja, Rallye Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...