#15751 Skrevet Mars 4, 2011 Hva koster det egentlig å sende 4 aluminiumsfelger til bergen?7,5x16 Norgespakke egenemballert, 318kr for 25-35 kg, må ver mindre enn 120x60x60cm totalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15752 Skrevet Mars 4, 2011 Norgespakke egenemballert, 318kr for 25-35 kg, må ver mindre enn 120x60x60cm totalt shit, stygge priser. så 636kr for 4 felger... mh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15753 Skrevet Mars 4, 2011 Greier vel å få alle 4 i en pakke? Eg har ihvertfall sendt 4 dekk te den prisen. Eventuellt så e det 239kr for 10-25kg, mulig det går med to sånne pakker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15754 Skrevet Mars 4, 2011 2x2 tror jeg skal gå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15755 Skrevet Mars 4, 2011 Å? Der fotostudioet e kanskje? Neup, skrudde termostat i skrulokale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15756 Skrevet Mars 4, 2011 Neup, skrudde termostat i skrulokale. Har eg ikkje fått med meg, Finni så har lokale der? Bygget nærmast porten? Ein termostat bytte du, skrur ikkje på an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15757 Skrevet Mars 4, 2011 finni har sammen med franki. Okei, bytta termostat. Men måtte jo skru av heile servopumpa då så me skrudde jo egentlig.. Hehe.. Eller faktisk så skrudde finni for det mesta sjøl!!! :D:D Eg bare sto å sa kå han måtte huska og aligevell så glemte han det.. Hehe.. Men men, du va flinke finni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15758 Skrevet Mars 4, 2011 (endret) Har du fått oljå Kjell? Kan jo ikkje ta så lange tid hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15759 Skrevet Mars 4, 2011 finni har sammen med franki. Okei, bytta termostat. Men måtte jo skru av heile servopumpa då så me skrudde jo egentlig.. Hehe.. Eller faktisk så skrudde finni for det mesta sjøl!!! :D:D Eg bare sto å sa kå han måtte huska og aligevell så glemte han det.. Hehe.. Men men, du va flinke finni! Kaaaaaaa faen! Den va bytta før du allerede va komt inn te sivilisasjonen! Einaste eg trengte deg te va for å kjøra meg bort for å handla kjøleveska! Å litt sosial støtte! Men du va flinke å hjalp meg me å strama reimå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15760 Skrevet Mars 4, 2011 Roadtrip i morgen: fis : golf 2 syncro i lokalet i morgen kveld Så får vi se om jeg ikke får pisket noe mer futt i den etterhvert EDIT: jises! Jeg må jo handle div. verktøy, bukker osv også!!! Eller tror jeg har det jeg trenger av verktøy foreløpig, får bare kjøpe etterhvert som jeg trenger noe:) Men bukker i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15761 Skrevet Mars 4, 2011 Nice robin! Glede meg til å sjå "udyret" (som i bilen) ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15762 Skrevet Mars 4, 2011 Kaaaaaaa faen! Den va bytta før du allerede va komt inn te sivilisasjonen! Einaste eg trengte deg te va for å kjøra meg bort for å handla kjøleveska! Å litt sosial støtte! Men du va flinke å hjalp meg me å strama reimå! DU GLEMTE EIN SKRUE!!! Hehe.. Ja, reima blei jo vellykka.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15763 Skrevet Mars 4, 2011 Nice robin! Glede meg til å sjå "udyret" (som i bilen) ditt! Er ikke så mye til udyr enda med bare 90hk, hehe! Men har jo noen tanker om å gjøre den litt mer "dyrisk" med tiden, hehe:) Hentet akkurat prøveskiltene nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15764 Skrevet Mars 4, 2011 ROOOOOOADTRIIIIIIP! Yehaw!!! SNART HELG!!! VÅREN KOMMER!!! ja, jeg føler meg ganske bra i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15765 Skrevet Mars 4, 2011 Blir bra med prosjekt Robin, du handla vel prøveskilt te søndag/LTH og med det samma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15766 Skrevet Mars 4, 2011 Er ikke så mye til udyr enda med bare 90hk, hehe! Men har jo noen tanker om å gjøre den litt mer "dyrisk" med tiden, hehe:)Hentet akkurat prøveskiltene nå Bli godt at ann blir litt meir "animalistisk". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15767 Skrevet Mars 4, 2011 Herregud ;P golf gjengen :--) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15768 Skrevet Mars 4, 2011 Er ikke så mye til udyr enda med bare 90hk, hehe! Men har jo noen tanker om å gjøre den litt mer "dyrisk" med tiden, hehe:)Hentet akkurat prøveskiltene nå Eg har ein g60 motor ståendes! uten ledningsnett vel og merke, men ett hidden sprut fikse jo det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15769 Skrevet Mars 4, 2011 Eg har ein g60 motor ståendes! uten ledningsnett vel og merke, men ett hidden sprut fikse jo det! prøver hele tid med 1,8T men han vil ikke ledningsnett er jo NO PROB eeeebäy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15770 Skrevet Mars 4, 2011 Herregud ;P golf gjengen :--) Alle med respekt for seg sjøl har ein Golf i bilparken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15771 Skrevet Mars 4, 2011 Ka lokale e det alle snakke om. Någen så har gått isamen å leid ett så eg ikkje har fått me meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15772 Skrevet Mars 4, 2011 Ka lokale e det alle snakke om. Någen så har gått isamen å leid ett så eg ikkje har fått me meg? Robin ska ha lokale der Sören e nå, ikkje noe mer hokus pokus enn det. Men me sko hatt ett større VACN lokale, hadde vært knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15773 Skrevet Mars 4, 2011 Robin ska ha lokale der Sören e nå, ikkje noe mer hokus pokus enn det. Men me sko hatt ett større VACN lokale, hadde vært knall bare kjør på! Jeg har hørt rundt mye men ikke lett å få tak i drittsvær lokal med bukk (not a must have). Jeg er bare redd at folk ikke holder seg på regler eller betaler alltid. Hvis du skaffer noe som er ikke alt for langt vekk så er jeg med på det! og sikkert mange andre som er interessert da. kan tenke med 100 kvadratmeter bare for meg sjøl . Deler og biler har jeg nok til å fylle den på med ting og tang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15774 Skrevet Mars 4, 2011 Rått.. om d isje e noe must att den e eu godkjent så har eg og faktisk respekt for meg sjøl då ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15775 Skrevet Mars 4, 2011 Rått.. om d isje e noe must att den e eu godkjent så har eg og faktisk respekt for meg sjøl då ^^ Min e isje eu godkjent, ei heller skilter på an, så... Men for at DU ska ha respekt for deg sjøl så må dår mer drastiske endringer t enn ein golf ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...