#15826 Skrevet Mars 6, 2011 Kommer ut med porschen i 19:00 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15827 Skrevet Mars 6, 2011 Kommer ut med porschen i 19:00 tiden. Porsche Corolla? Uff, eg e ubehagelig mette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15828 Skrevet Mars 6, 2011 Porsche Corolla? Hei hei, d der synes eg var under beltet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15829 Skrevet Mars 6, 2011 Yeah, alt er enkelt å fikse . @Schmidtfelgerfolk: Hvorfor er dere egentlig så dårlig i tysk? Jeg har ikke noe problemer med det! ... Høhø Fortsetter å snakke litt mer i Stavanger, jeg. Kluge: Du kan jo bare bruke Google Translate, selv om det mest sanysnlig blir noe gebrokkent da. Jeg har selv en dialog med HTN angående ytterringer via Google Translate og litt logisk tankegang, og de skjønner da det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15830 Skrevet Mars 6, 2011 LASER OG TEKNISK KONTROLL FRA SANDNES TIL KLEPP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15831 Skrevet Mars 6, 2011 De va mange utropstegn. Fått problemer sjøl eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15832 Skrevet Mars 6, 2011 Høhø Fortsetter å snakke litt mer i Stavanger, jeg. Kluge: Du kan jo bare bruke Google Translate, selv om det mest sanysnlig blir noe gebrokkent da. Jeg har selv en dialog med HTN angående ytterringer via Google Translate og litt logisk tankegang, og de skjønner da det;) Det var egentlig mest for jeg lurte på hva de ligger på, om vi snakker 1000/2000/3000 stk.. Har litt lyst på nye, men gidder ikke hvis det koster en for og en arm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15833 Skrevet Mars 6, 2011 Neida, kjørte motsatt side . Kjørte fra Klepp til Sandnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15834 Skrevet Mars 6, 2011 Det var egentlig mest for jeg lurte på hva de ligger på, om vi snakker 1000/2000/3000 stk.. Har litt lyst på nye, men gidder ikke hvis det koster en for og en arm send meg teksten som jeg skal oversette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15835 Skrevet Mars 6, 2011 Blir forsinket grunnet en bærearm som plutselig manglet skrue... grr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15836 Skrevet Mars 6, 2011 Bra oppmøte i dag. Sjøl om der e grisekaldt. Kjenne eg glede meg te å se kossen det blir når det blir ennå varmare i veret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15837 Skrevet Mars 6, 2011 Ja, va veldig bra oppmøte idag! Hyggeligt å treffa nye folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15838 Skrevet Mars 6, 2011 Det var egentlig mest for jeg lurte på hva de ligger på, om vi snakker 1000/2000/3000 stk.. Har litt lyst på nye, men gidder ikke hvis det koster en for og en arm Trenger du nye, da? Kan vel ikke være så herpa at du må ty til helt nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15839 Skrevet Mars 6, 2011 Kjekt å sjå så mye folk i dag! Håbe me kan fortsetta det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15840 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg er jo for nytt sted for lokallagstreffer, men har jo aldri fått noe svar fra dere... Da kommer sikkert mer folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15841 Skrevet Mars 6, 2011 Bra oppmøte i dag ja. Kjekt å være på treff da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15842 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg er jo for nytt sted for lokallagstreffer, men har jo aldri fått noe svar fra dere...Da kommer sikkert mer folk! Meine du at der e for dårlig info om kor treffet e? Det e sikkert blitt nevnt 100 ganger i denne tråden, samt at det ligge en klistret tråd rett under denne tråden som seie datoer, klokkeslett og sted. Så eg syns ikkje det e dårlig med info om det! Hvis det va det du meinte me inlegget ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15843 Skrevet Mars 6, 2011 Eg fekk ikkje me meg treffet i dag, sitter på et hotelrom i Kristiansand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15844 Skrevet Mars 6, 2011 Meine du at der e for dårlig info om kor treffet e? Det e sikkert blitt nevnt 100 ganger i denne tråden, samt at det ligge en klistret tråd rett under denne tråden som seie datoer, klokkeslett og sted. Så eg syns ikkje det e dårlig med info om det! Hvis det va det du meinte me inlegget ditt! Tror han sikter til at han vil bytte sted vi har treffet, og at det dermed gjerne vil komme enda flere. Google translate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15845 Skrevet Mars 7, 2011 Eg klarer aldri å få raua i gir å komme meg på disse treffene! Men eg har skrudd i hele kveld så d for være unnskyldningen min :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15846 Skrevet Mars 7, 2011 Tror han sikter til at han vil bytte sted vi har treffet, og at det dermed gjerne vil komme enda flere. Google translate 100points for the guy with the old golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15847 Skrevet Mars 7, 2011 Hehe. Ska ikkje ver enkelt alltid. Men hvis någen har forslag te ny plass så bare kom med de. Me har prøvd før uten og lykkes, men det e ikkje feil me ein runde te! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15848 Skrevet Mars 7, 2011 Eg syns d e veldig greit med McDonald på kvadrat. Har lissom mat tilgjengelig då Du e jo isje vanskelige når det komme til mat du Sören?? Kebaben på Moi e jo og gudd, men tvile på at det komme någe mer folk då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15849 Skrevet Mars 7, 2011 På lokallagstreffene komme det folk fra Rennesøy te Ålgård, og då e Forus ein grei plass å ha det. At det e mat på Mc'en og at ein kan sitta inne og varma seg e og ett stort pluss, men hvis du Sören har ett bedre forslag så må du du jo bare foreslå det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15850 Skrevet Mars 7, 2011 Kebab på moi stemme eg for! Kom igjen folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...