Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Det e fransk, då e det jo "bil" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Franske biler er et hekkan å selge uten å tape astonomiske summer. men denne hadde vel grei pris og stort pluss at den har 2,0l motoren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og finni var ute og mappa litt med den nye turboen. Begynner å bli ganske bra nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kati starte den sesongen? :P

Når det e varmt nok te at polyester herde og ein sleppe naglabet når ein holde på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det e varmt nok te at polyester herde og ein sleppe naglabet når ein holde på ;)

Bare å finna ein plass inne d... ;) Herda fint sjå mg i helgå.... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjefen var å hentet nye passaten på møller igår.. gikk over den idag og da var det en ripe bak bakre hjulbuen samt under ripa på fangeren.. den gikk gjennom lakken. de mente denne skulle de polere vekk?? Noe som jeg mener ikke går ann når all lakken er forsvunnet i ripa. De prøvde seg først å ta den inn å pirke litt på det og levere bilen igjen verre enn det det var.. Merkelig at det skal være sånn på en helt ny bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å finna ein plass inne d... ;) Herda fint sjå mg i helgå.... :D

Kvit 'Rocco trenge vel ein kvit forsterker? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvit 'Rocco trenge vel ein kvit forsterker? :P

Har sitt på an, mn fåreløpig så kan eg isje ta mg friheden te å investera i an desverre... :P Koste å ska ha alt på ein gong vettu...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Termin på lørdag (19.mars), håpe han komme på fredag (18.mars) for det e bursdagen te Rudolf Diesel så oppfant diesel motoren!!! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Termin på lørdag (19.mars), håpe han komme på fredag (18.mars) for det e bursdagen te Rudolf Diesel så oppfant diesel motoren!!! : smil :

Haha....Sjef Petter !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samme dato som meg!;). Men dette med Rudolf diesel var ikke mye positivt! Hmrf !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og samme dato som meg!;). Men dette med Rudolf diesel var ikke mye positivt! Hmrf !

På min bursdag (17.april) så e den mest kjente personen Victoria Beckham så tror du ska vær fornøyd.... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti faen franki, den S2en din er jaggu pen blitt! Så helt brutalt ut når den rulla over fartsdumpen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bursdag (17.april) så e den mest kjente personen Victoria Beckham så tror du ska vær fornøyd.... : dum :

Ska sei... Erik Thorstvedt he au bursdag på dagen okka Petter.. :D Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjeme han 27.mars og hu littla okka kjeme på dato så regne eg me at me treffes på sjugehuse! Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjeme han 27.mars og hu littla okka kjeme på dato så regne eg me at me treffes på sjugehuse! Hehe.. :D

Søstera mi var født 29 mars kansje du treffer den dagen kjell:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja, kanskje det.. :) Eg vente bare på hu ska poppa før nå eg for hu virke ganske poppeklar kan du sei.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har dekka mine komt 4dager siden eg bestilte på dekkonline, så i morgen blir Brock b1 felgene montert på ventoen: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Satan :D

Btw; Noen som tilfeldigvis kjenner til denne S3'n? Synes det virker som en ufattelig god pris? :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26889120

Jeg var å så på denne da jeg kjøpte min... Den var da tilsalgs på ålgård, så hu der har ikke hatt den lenge.. Den er ganske strøken og selvfølgelig fin kmstand... Prisen han på ålgård ville ha var endel høyere enn nå og jeg valgte dermed den jeg kjører rundt i nå :P hadde også egentlig bestemt meg for full skinn, men valgte å dra å prøve den uansett...

ps: send pm hvis du ønsker mer info.. gidder ikke skrive mer her :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.