#16026 Skrevet Mars 21, 2011 Ganske så fin Einsar Cab t salgs på Sandnes. Kjenne isje t bilen eg altså, men ann såg vertfall fine ud på bildene http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27483306 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16027 Skrevet Mars 21, 2011 Noen så e på jakt itte prosjekt? Friste litt hadde eg hatt litt mær peil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27277499 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16028 Skrevet Mars 21, 2011 Best ever -Petter: mobilen er låst opp . nice Sören:) da er det bare å finne rett abb.. bruk http://www.telepriser.no Gå for One Call eller Talkmore hvis du skal ha nytt abonnement på telefonen... Jevnt over billigst på alt:) Og om du vil ha en tilsvarende løsning du har i dag hvor du må fohåndskjøpe ringetid så kan jeg anbefale Talkmore (alt gjøres på kun på nettet), har det selv og er kjempefornøyd. Billig:) (dog ikke så billig på utenlandssamtaler)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16029 Skrevet Mars 21, 2011 Gå for One Call eller Talkmore hvis du skal ha nytt abonnement på telefonen... Jevnt over billigst på alt:)Og om du vil ha en tilsvarende løsning du har i dag hvor du må fohåndskjøpe ringetid så kan jeg anbefale Talkmore (alt gjøres på kun på nettet), har det selv og er kjempefornøyd. Billig:) (dog ikke så billig på utenlandssamtaler)... kjøpte OneCall abonement med 500min/sms/mms/hidden. holder for meg, og holder det ikke så blir det for 99kr ekstra for 500min/sms/mms/hidden. når jeg ringer utlandet så blir det alltid skype med WLAN . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16030 Skrevet Mars 21, 2011 Firma-abb. på telefonen er billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16031 Skrevet Mars 21, 2011 Firma-abb. på telefonen er billigere Kommer vell helt ann på hvilken ordning du har det og hvor mye du bruker telefonen.. Ikke alle det lønner seg for å ha firmamobil pga at du må skatte så mye. Vet om flere som har takket nei takk pga de rett og slett tapte flere hundre kroner i måneden på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16032 Skrevet Mars 21, 2011 Skattefri firmamobil + privatmobil funker som krutt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16033 Skrevet Mars 21, 2011 Skattefri firmamobil + privatmobil funker som krutt:) Jepp, sånn er det helt topp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16034 Skrevet Mars 21, 2011 Noen så har de :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16035 Skrevet Mars 21, 2011 Någen her som konne ha hjelpt meg med å hiva på senkesett innen fredag? Har lokale og bukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16036 Skrevet Mars 21, 2011 Må vel bare få gratulera han Petter Lønning med farsrollen her inne og =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16037 Skrevet Mars 21, 2011 Jeg er med! Gratulerer Mr. L! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16038 Skrevet Mars 21, 2011 Grattla Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16039 Skrevet Mars 21, 2011 i vertfall godt at alle ikkje har gått glipp av sexundervisningå på skolen http://www.nettavisen.no/skraablikk/article227638.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16040 Skrevet Mars 21, 2011 Gratulera Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16041 Skrevet Mars 21, 2011 gratulerer masse ja:) kommer ikke til å se snurten av Petter på månasvis nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16042 Skrevet Mars 21, 2011 Gralla Petter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16043 Skrevet Mars 21, 2011 grattulerer Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16044 Skrevet Mars 21, 2011 Gratulere med en mini, Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16045 Skrevet Mars 21, 2011 Gratulera så mye Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16046 Skrevet Mars 21, 2011 Gratulerer så mye med den nye verdensborgeren, Petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16047 Skrevet Mars 21, 2011 Det som egentlig betyr noe her er: FIKK HAN UREN KJØRBAR? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16048 Skrevet Mars 21, 2011 Hvis ikke er det nok leeeeeenge til han får gå ut å skru =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16049 Skrevet Mars 21, 2011 Det som egentlig betyr noe her er: FIKK HAN UREN KJØRBAR? Hehe... Nei den ble ikke kjørbar, så den blir fort stående ei stund nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16050 Skrevet Mars 21, 2011 Så det var deg ja, var ute å testet launch controllen litt. Helt tilfeldig at det var søndag kveld og fullt av rånere der Må få sitta på ein gang du "teste" launch controllen =) de va SICK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...