#16176 Skrevet Mars 26, 2011 Jonas, 4 timar gammale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16177 Skrevet Mars 26, 2011 An såg någe utenlanske ut: klø : hehehe neida an var så fine atte: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16178 Skrevet Mars 26, 2011 An såg någe utenlanske ut: klø : hehehe neida an var så fine atte: smil : Hårfargen min vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16179 Skrevet Mars 27, 2011 Ja, hår hadde han nok av.. Hehe.. Blir sånn langhåra som du var før altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16180 Skrevet Mars 27, 2011 Ja, hår hadde han nok av.. Hehe.. Blir sånn langhåra som du var før altså? Det tillate nok morå NEPPE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16181 Skrevet Mars 27, 2011 Har du flytta til stavanger Tore? Japps! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16182 Skrevet Mars 27, 2011 huff, 100kr på at eg kommer te å angre på at eg drakk idag når eg våkner imorgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16183 Skrevet Mars 27, 2011 huff, 100kr på at eg kommer te å angre på at eg drakk idag når eg våkner imorgen... Mange jeg kjenner tar en "Cyrtec" tablett (reseptfri alergitabletter) før de drikker. det skal funke. jeg kan drikke så mye jeg vil uten at jeg er dårlig neste dag.Tror 1,91m og 115kg er en stor fordel her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16184 Skrevet Mars 27, 2011 Du kan ikkje lyga han fra deg petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16185 Skrevet Mars 27, 2011 jeg kan drikke så mye jeg vil uten at jeg er dårlig neste dag.Tror 1,91m og 115kg er en stor fordel her Saft og brus teller jo ikke Derrick!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16186 Skrevet Mars 27, 2011 Saft og brus teller jo ikke Derrick!! don't fuck with the germans and alcohol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16187 Skrevet Mars 27, 2011 don't fuck with the germans and alcohol Det skal bli fint å ha med en tolk i fylla i Wörthersee.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16188 Skrevet Mars 27, 2011 Jeg forstaa uansett ikke hva de sier der nede og de forstaa meg ikke naar jeg snakker i min "fin" dialekt ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16189 Skrevet Mars 27, 2011 Zyrtec funker ikke annet enn psykisk... det eneste som funker for fyllesjuken er mere alkohol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16190 Skrevet Mars 27, 2011 Jeg forstaa uansett ikke hva de sier der nede og de forstaa meg ikke naar jeg snakker i min "fin" dialekt ;D Er 75% tyskere der, så tror nok de forstår deg Derrick med mindre du endrer dialekta di noe jævlig i fylla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16191 Skrevet Mars 27, 2011 To ting som hjelper mot hangover er sprit eller stå opp tidlig nok til at en ikke blir for dehydrert.. Hvem er det som kjører jævlig lav rød passat? Rød S3 med miniatyr felger? Og hvem kjører svart S3 med Nürburgring merke på? Sistenevnte kjører som et svin..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16192 Skrevet Mars 27, 2011 Hvis den røde S3en er en 8L, så har jeg møtt den på sola/røyneberg et par ganger tror jeg. Virker som om han jobber i solaområdet, han kjører mot sola om morningene, og mot stavanger på ettermiddagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16193 Skrevet Mars 27, 2011 Eg har sett en rød lav 8l med 18" brock b4 mest sansynlig 8,5 og 10x18 mellom Hundvåg og Randaberg flere ganger har ikke sett den på ei stund nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16194 Skrevet Mars 27, 2011 Jepp, begge er 8l menden rød er den "oransjerød" ikke burgunder som også går her i byn.. Så faktisk en svart S3 8P også idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16195 Skrevet Mars 27, 2011 Er 75% tyskere der, så tror nok de forstår deg Derrick med mindre du endrer dialekta di noe jævlig i fylla Exactly, tror de forstaa ikke mye . To ting som hjelper mot hangover er sprit eller stå opp tidlig nok til at en ikke blir for dehydrert.. Hvem er det som kjører jævlig lav rød passat? Rød S3 med miniatyr felger? Og hvem kjører svart S3 med Nürburgring merke på? Sistenevnte kjører som et svin..!! Svart S3 med Nürburgringlapp bak og "Chipsenter.no"-lapp? God kunde av oss Jepp, begge er 8l menden rød er den "oransjerød" ikke burgunder som også går her i byn.. Så faktisk en svart S3 8P også idag.. Sikkert min kundemottaker/teamleader som kjörer S3en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16196 Skrevet Mars 27, 2011 Så en svart S3 8P utenfor skisenteret i sauda forrige helg også, sikkert samme bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16197 Skrevet Mars 27, 2011 "Ayrton.Senna.Beyond.the.Speed.of.Sound.2010" Dukker nok opp public i løpet av kvelden vil jeg tro. Ligger ute i fleng nå... Verdt å se... fremstiller ting og tang litt anerledes enn i andre dokumentarer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16198 Skrevet Mars 27, 2011 Tror jeg må skaffe meg noe bedre trackere, for bitsoup har den ikke enda, torrentdamage er til vedlikehold, og der jeg søker public ligger den kun i 720p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16199 Skrevet Mars 27, 2011 http://www.torrentz.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16200 Skrevet Mars 27, 2011 Ja, har komt igang med Ayrton.Senna.Beyond.the.Speed.of.Sound.2010.720p.Bluray.x264-DON, men finner fremdeles ikke 1080p.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...