Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

To ting som hjelper mot hangover er sprit eller stå opp tidlig nok til at en ikke blir for dehydrert.. :)

Hvem er det som kjører jævlig lav rød passat? Rød S3 med miniatyr felger? Og hvem kjører svart S3 med Nürburgring merke på? Sistenevnte kjører som et svin..!!

Ja, visst det e den eg trur det e så har den svarte vært innom okke å skifta mellomaksling 2 gonge.. Reven rett av.. Så kjøre som eit svin gjer ann ja.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, visst det e den eg trur det e så har den svarte vært innom okke å skifta mellomaksling 2 gonge.. Reven rett av.. Så kjøre som eit svin gjer ann ja.. :P

og andre ting... feks. paa fredag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, nei, var der ikje på fredag så det veit eg ikje.. Hehe.. :P

Men ja, inne heile tiå, og nå fekk me jo bekrefta det me trudde på jobb.. Han kjøre som eit svin! Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er til for å brukes! :ppP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel greit bomstopp når man river mellomaksling rett av :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare svin men stygge forbikjøringer og.. Sett han flere ganger.. Menmen.. Då vett eg iallefall ka bil eg ikkje ska kjøba.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange jeg kjenner tar en "Cyrtec" tablett (reseptfri alergitabletter) før de drikker. det skal funke.

jeg kan drikke så mye jeg vil uten at jeg er dårlig neste dag.Tror 1,91m og 115kg er en stor fordel her :D

Eller at du ikke drikker øl ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare svin men stygge forbikjøringer og.. Sett han flere ganger.. Menmen.. Då vett eg iallefall ka bil eg ikkje ska kjøba.. :P

til slutt har han jo bytta alt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel greit bomstopp når man river mellomaksling rett av :D

Siste gangen vi hadde den inne var den ikke revet helt av men den var passe voldtatt fordiom!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ingen medlidenhet for kem nå det va i grå honda civic me lexuslykter, styling av ein annen dimensjon(på en negativ måte:p) å stålfelger, som blei stoppa av den sølvfarga sivile Subaru Imprezaen ;) Såg an på motorveien, påkjørselen retning sør me kvadrat..

Så pass opp folkens, vet kje kor lenge an har vært i området :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oversettelse fra tysk til norsk (bokmål)

De kjörer utfordring siden hun jo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsto ikke hva du skreiv så jeg måtte ta det i google translate.. men forsto det etterpå :)..

Hva dekk skor jeg 17" 7" felger med, for grei senkemulighet til en vento?

André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på de samma så Andrè, ka dekk bør eg ha på 17" 7,5 eller 8" tror de va 8" på ein c4 mest mulig strekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje mellomakslingen ryker så mange ganger pga feilmontering på verkstedet? Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lure på de samma så Andrè, ka dekk bør eg ha på 17" 7,5 eller 8" tror de va 8" på ein c4 mest mulig strekk

8 er det 195/40 og mindre

7,5 er det 185/35 og mindre

strekk med dekk paa normal bil = 8,5 og opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk =)

fikk du solgt A4en eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk =)

fikk du solgt A4en eller?

Venter paa svar... Bare stupids som er interessert i bilen synnes jeg. Ogsaa her paa forum!

Kjöp deg 8,5x18 og 215/35 :). NICE!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay , Jeg skal bare selge bilen så det har ikke så mye å si egentligt.

Alf karsten : du vet att hjulbuene dine rommer 10-11 " breie felger ;P?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert det, har 235/45 på mine 17*8 men da ligger dekkene 3-4mm fra den der styrestagen og tar i i skarpe svinger

så må enten få mer strekk på dekkene eller bare kjøpe nytt =)

siste alternativ frister mest

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ingen medlidenhet for kem nå det va i grå honda civic me lexuslykter, styling av ein annen dimensjon(på en negativ måte:p) å stålfelger, som blei stoppa av den sølvfarga sivile Subaru Imprezaen ;) Såg an på motorveien, påkjørselen retning sør me kvadrat..

Så pass opp folkens, vet kje kor lenge an har vært i området :)

Passerte an eg åg ....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her ser du 215/35/19 på 9" brei felg på a6n..

a6mfelg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om der e någen som har tekst te den ayrton senna filmen? E jo mye brasiliansk som ikkje e tekstet på filmen! Hvertfall den eg har fått tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skipper worse har portugisisk språkurs for nybegynnere til 1550kr for 12 ganger:p det er de som er billigest i stavanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian E.: er det mulig å få kjøpe felgene dine i nær framtid? Sommerdekktranger begynner å trenge seg på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.