#16226 Skrevet Mars 27, 2011 Kjøpe de ska du nok alltids få lov te, men eg pusse de ikkje opp med det første. Har alt for mye så ska gjørs før de blir prioriterte! Kan nok alltids greie en sånn halvveis oppussing, men ikkje någe fancy greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16227 Skrevet Mars 27, 2011 Har du SETT bilen min?? Jeg må ikke ha noe som gjør den mer attraktiv å stjele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16228 Skrevet Mars 27, 2011 Okay , Jeg skal bare selge bilen så det har ikke så mye å si egentligt. Alf karsten : du vet att hjulbuene dine rommer 10-11 " breie felger ;P? Eg syns mine 8" stikke ut eg... kan de ha noe me ET å jør? ( e heilt grønn på felg å slikt så eg vett knapt ka ET e) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16229 Skrevet Mars 27, 2011 Stemmer det Alf så mindre ETen er så mer stikker felgene ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16230 Skrevet Mars 27, 2011 Kem balanserer veiv i området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16231 Skrevet Mars 27, 2011 Har 18x8,5 med 10mm spacer på S6en nå, ET25 å det stikke passeligt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16232 Skrevet Mars 27, 2011 Kem balanserer veiv i området? En på jobb som jobba for Motorspesialisten på Bryne snakkte om at di fleste sendte veiv te østlandet for balansering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16233 Skrevet Mars 27, 2011 (endret) Kem balanserer veiv i området? Du kan jo høre med http://www.velox.no i haugesund.. skal være dyktige og bra på pris men usikker på om de avbalanserer.. Ellers har du disse: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073 Eller Oslo Sylinderservice.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16234 Skrevet Mars 27, 2011 Widmar motorservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16235 Skrevet Mars 27, 2011 Widmar motorservice Da kan det jo fort ta ett par år.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16236 Skrevet Mars 27, 2011 *Widmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16237 Skrevet Mars 27, 2011 *Widmer Dialekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16238 Skrevet Mars 28, 2011 Kem balanserer veiv i området? EBB i Stavanger gjør det også tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16239 Skrevet Mars 28, 2011 God forbanna morgen bitches! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16240 Skrevet Mars 28, 2011 Aaaaah, nå våkna eg, så god morgen:D Kjørte hjem fra drammen i natt på 0,71L/mil og snittfart på 84km/t og ganske nøyaktig 6 timer:) Men sattan så glatt dår va enkelte plasser!!! Sko peisa forbi ein løg i krabbefeltet med adle svingane på sørlandet, så slapp d plutselig på alle 4 i 4.gir og ca 100km/t når eg låg på siå av han midt i svingen: eek : Så då blei d litt lavere fart i någen mil t saltebilen hadde strødd... Va på Top Gear showet i Oslo og hadde hotell i drammen så då fant me ud at d va liga greit å ta toge inn og sleppa rush ut av oslo ittepå Va et greit show, men savna litt mer brumming!! Di konne godt ha frest litt i de kjekke bilene de stilte opp på scenen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16241 Skrevet Mars 28, 2011 Samme skjedde med meg når jeg skulle nedover til kristiansand.. Og i tillegg sto det en polsk trailer og spant midt i bakken rett rundt svingen. Dårlig stemning! 0,71 er bra, men jeg brukte 0,61 på førde-hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16242 Skrevet Mars 28, 2011 0,71 er bra, men jeg brukte 0,61 på førde-hamar Hva var snittfarten din da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16243 Skrevet Mars 28, 2011 Hva var snittfarten din da? Det vet jeg ikke, men var hakket tregere vil jeg tro. Kjøre kolonne med de som skulle på våler Lå gjerne rundt 80-90 mesteparten av veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16244 Skrevet Mars 28, 2011 Noen som skal skru i stavangerområdet nå i ettermiddag/tidlig kveld? Har fått nye felgene som jeg skulle prøvd på bilen. Er kun felg uten dekk, så må bare få de på for å ta litt mål osv Trenger kun bukk (evt garasjejekk til "nøds"), og godt lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16245 Skrevet Mars 28, 2011 Eg hadde tenkt meg ein tur opp i lokalet i kveld. Så hvis noen vil ta turen så er det bare og si ifra! Alltid kjekt med besøk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16246 Skrevet Mars 28, 2011 Er det litt plass der og mulighet for å teste felger? Hvor er dette lokalet? Men ser ut til at Eivind W. fikser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16247 Skrevet Mars 28, 2011 Er det litt plass der og mulighet for å teste felger? Hvor er dette lokalet? Men ser ut til at Eivind W. fikser Vis det er på sola der som Petter L har lokale så må du ha på deg støvler hehe. han tullingen som har lokalet har greid kunstykket å trø oppi å velta ei full bøtte med olje uten å tørke opp akurat der som bukken er: dum : muligt han har tørka opp nå men eg tviler:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16248 Skrevet Mars 28, 2011 jesus, såpass noen andre som har plass til en liten kyllingbil idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16249 Skrevet Mars 28, 2011 Er plass hos meg. Send meg en melding så tar vi det derifra. 90108169 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16250 Skrevet Mars 28, 2011 jesus, såpass noen andre som har plass til en liten kyllingbil idag? hvis du har plass for meg i bilen saa kan du hente meg og vi gjör det sammen paa klepp ______________________________________ To uker til hos Audi saa skal jeg skifte til Hansis jobb som mekaniker. (http://www.mpm-no.com) Takk til Hans Fredrik og Doffer som jeg har faatt litt hjelp av med söknaden . Det er andre jobb jeg har faatt gjennom VACN naa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...