#16326 Skrevet Mars 30, 2011 Ble det plutselig action igjen på telefonen søren? like hell 8) og ikke tullprat. han henter bilen i morra eller fredag. så sitter jeg med mercedesen igjen. men blir en god deal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16327 Skrevet Mars 30, 2011 mercedesen? Innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16328 Skrevet Mars 30, 2011 med mellomlegg fra "hans" side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16329 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg trodde du skulle ha mindre biler jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16330 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg trodde du skulle ha mindre biler jeg er du galen, jeg kan jo ikke kjøre mercedes! da blir det heller en VR6 til... *evil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16331 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg trodde du skulle ha mindre biler jeg Han mente lavere bil... tysker vet'u, sliter litt med gramatikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16332 Skrevet Mars 30, 2011 Gaah! Hahahah Sugen på å prøve rota-felgene, finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16333 Skrevet Mars 30, 2011 Finni har ikke sansen for felger, han kjører bare OEM shait han! Helios osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16334 Skrevet Mars 30, 2011 var noe jævlig så skrivekløe dere i stavanger tråden skulle ha, ingen som jobber der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16335 Skrevet Mars 30, 2011 Er 1495kr dyrt for snap-off (helt nytt seff)? Er FIA godkjent, men koster det samme uten FIA... Ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16336 Skrevet Mars 30, 2011 min er med nøkkel. synnes det er litt mindre farlig når den er låst. om prisen kan jeg ikke si noe, desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16337 Skrevet Mars 30, 2011 var noe jævlig så skrivekløe dere i stavanger tråden skulle ha, ingen som jobber der ute? Tror du vi sitter på forumet på fritida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16338 Skrevet Mars 30, 2011 Gaah! Hahahah Sugen på å prøve rota-felgene, finni? Vet kor eg finne de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16339 Skrevet Mars 30, 2011 Finni har ikke sansen for felger, han kjører bare OEM shait han! Helios osv.. Buhuuu&fucken%"huuuu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16340 Skrevet Mars 30, 2011 Får faen isje tak i han græla tyskeren på BBS, begynner å spøke for bbs felga nå.. Buhuu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16341 Skrevet Mars 30, 2011 Får faen isje tak i han græla tyskeren på BBS, begynner å spøke for bbs felga nå.. Buhuu gidder ikke å ringe, men har sendt en sint epost nå. dårlig service etc. når de tilbyr epostordring så må det faen funker litt raskere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16342 Skrevet Mars 30, 2011 Det sto jo i sist Autofil at BBS var gått konkurs, men kansje de har gjennoppstått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16343 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg prøvde å ringe også, men kom til en svarer etterhvert. Han sa noe på tysk som inneholdt ordene. Hallo..... BBS.... Motorsport..... Så god er jeg i tysk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16344 Skrevet Mars 30, 2011 Tok meg en tur på mopeden idag, deilig følelse å snart være igang igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16345 Skrevet Mars 30, 2011 Frank Supprui! Do you need the OEM Ball style nuts or Aftermarket Cone style nuts?* Glemte d... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16346 Skrevet Mars 30, 2011 Aftermarket seff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16347 Skrevet Mars 30, 2011 Te info: Har 4stk. strøkne RS6 replica te salgs for de som evnt. trenge sommerfelger. Conti sport contact 3 dekk. 225/40-18 Som nye, både dekk og felg. Usikker på ka dette ligge på bruktmarkedet, men gi bud så finne me vel udav någe. VW dekkbager kan følga med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16348 Skrevet Mars 30, 2011 Er 1495kr dyrt for snap-off (helt nytt seff)? Er FIA godkjent, men koster det samme uten FIA... Ser slik ut: min er med nøkkel. synnes det er litt mindre farlig når den er låst. om prisen kan jeg ikke si noe, desverre Eg har sånnen snap-off. Prisen e mitt på treet, ingen sånne deler e billige. Å du trenge ikkje bekymra deg for at an ska detta av siden den ikkje e låsbar, tror det må ver teknisk 100% umuligt å få an av med ett uhell. Men ka bil ska du ha den i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16349 Skrevet Mars 31, 2011 Te info: Har 4stk. strøkne RS6 replica te salgs for de som evnt. trenge sommerfelger. Conti sport contact 3 dekk. 225/40-18 Som nye, både dekk og felg. Usikker på ka dette ligge på bruktmarkedet, men gi bud så finne me vel udav någe. VW dekkbager kan følga med. 5x112? Ca pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16350 Skrevet Mars 31, 2011 Eg har sånnen snap-off. Prisen e mitt på treet, ingen sånne deler e billige.Å du trenge ikkje bekymra deg for at an ska detta av siden den ikkje e låsbar, tror det må ver teknisk 100% umuligt å få an av med ett uhell. Men ka bil ska du ha den i? golfen såklart:) egentlig sko eg hatt et nytt nav, siden d eg har isje passe t rattet... men snap-off'en funke som adapter og den (6x70 mot nav og universelt mot rattet), åsså e d jo kjekt å ha (sjøl om d koste mer enn nytt gratis nav, hehe) Forhistorien va at eg kjøpte et ratt og nav fra ein her på forumet, men så passte d isje samen. Han fikse nytt nav t meg hvis eg vil ha d, men friste å bare gå for snap-off'en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...