Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig interessert i å være med på noe, men jeg trenger ikke plass over lengre tid (prosjekt osv), og kun et golv (evt bukk i få tilfeller), til å skru på innimellom.

Kan gjerne være med å betale, men har ikke ønske å være med på full leie for noe man kun bruker en gang i mnd max :)

Men skjønner jo at det blir enten eller på slike ting..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert i å være med på noe, men jeg trenger ikke plass over lengre tid (prosjekt osv), og kun et golv (evt bukk i få tilfeller), til å skru på innimellom.

Kan gjerne være med å betale, men har ikke ønske å være med på full leie for noe man kun bruker en gang i mnd max :)

Men skjønner jo at det blir enten eller på slike ting..

Va ikkje snakk om å laga ein veldedighetsorganisasjon ;) Noen må jo betala for gildet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo det jeg mener.. ;)

Men synes ikke du det er bedre at noen som bruker det mindre er med og bidrar økonomisk enn at det ikke blir brukt og man ikke klarer å finansiere det?

Jeg tror det er mange her som er i samme situasjon som meg, som nesten aldri trenger verksted, men kunne tenke seg å ha plass til å skru et par ganger i året uten å føle at man snylter på noen.

Jeg driver heller ikke med veldedighet, så jeg betaler ikke 1500kr mnd for at noen andre skal ha skruplass ;)

Men det er vel vanskelig å skulle få noe slikt til å funke i praksis. Hva med at man betaler til en felleskasse hver gang man bruker plass? Skal man stå en ettermiddag kveld på golvet og skifte noe så betaler man XXXkr til felleskassa, som de faste leierne kan bruke til å kjøpe utstyr og annet.

Feks ute hos dere Petter, er det jo aldri folk. De gangene jeg har vært på besøk der med Eivind w har det jo vært stille som i graven der. Er jo mange som er villge til å låne slik plass av og til for betaling, uten å sette igjen noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg blir og med på et evt lokale selv om eg har selv hjemme. kjedeligt å stå å skru alene, men det bør ikke bli mye over 1000kr i mnd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, Thomas J. og jeg skal flytte lokale nå i sommern og trenger mer folk. Hvis vi er flere så blir det billig.

Kan ta bilde i dag av plassen :)

Strøm inkl., bare vi har tilgang, kjøleskap etc. er lov

Robin og jeg er jo veldig aktiv flere ganger i uka. Thomas parkerer der bare, men kanskje han kommer også til å bruke det mer etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feks ute hos dere Petter, er det jo aldri folk. De gangene jeg har vært på besøk der med Eivind w har det jo vært stille som i graven der. Er jo mange som er villge til å låne slik plass av og til for betaling, uten å sette igjen noe :)

Då har dåkker bomma litt på dagane for det e aktivitet der ute sikkert 3-5 dager i ukå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, Thomas J. og jeg skal flytte lokale nå i sommern og trenger mer folk. Hvis vi er flere så blir det billig.

Kan ta bilde i dag av plassen :)

Strøm inkl., bare vi har tilgang, kjøleskap etc. er lov

Robin og jeg er jo veldig aktiv flere ganger i uka. Thomas parkerer der bare, men kanskje han kommer også til å bruke det mer etterhvert.

Kor mange biler e det plass te i lokalet? (med plass rundt til å skru)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange biler e det plass te i lokalet? (med plass rundt til å skru)

Det lokale kunne eg tenkt meg sjøl hadde det ikkje vært for at eg allerede har et bra lokale..

Det e kjempe stort og veldig bra.. Plass te enormt mange..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, det kan sikkert hende. Men poenget mitt er uansett at det er ledig golv på plasser rundt om, som folk lett betaler noen kroner for å bruke av og til :)

Hvis man kunne fått ette til å funke i et organisert lokale for lokallaget tror jeg det kunne blitt genialt :)

Folk står jo veldig mye aleine rundt om her og der. Hadde vært kult å få litt folk samla til skruing. Sikkert mer motiverende også for folk som har langtidsprosjekter, når man ikke trenger å stå alene hele tiden :)

Hvor mange er det plass til der dere skal Sören? Høres jo veldig bra ut det lokalet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok 5 mekkeplasser tenker jeg, da har man fint med plass rundt bilen... God nok høyde til løftebukk også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, skal man ha store hjul skal man gjøre det skikkelig:

30"

32"

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok 5 mekkeplasser tenker jeg, da har man fint med plass rundt bilen... God nok høyde til løftebukk også:)

Korti vil løftebukk vær på plass og kem betale for det? Utleier eller leietager (oss)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løftebukk vil ver på plass så snart någen kjøpe ein;) D vil sei at d e me som står for sånt sjøl ja.

Dog har me isje hørt om utleier e interessert i kjøpa d inn, så me kan godt hørra me an. D e jo litt enklare at han eie den med tanke på hvis me ein dag isje sko ver der lenger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville jeg sjekket ja. Blir jo mye mer attraktivt å leie der også da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ett lokalle på gang, men ikkje før etter nyttår mest sannsynlig. Han som jeg og Christopher leier hos har ett relativt stort bygg hvor han driver med rustbehandling. Han karen her begynner og bli såpass gammel at han vurdere og legge ned hele driften. Jeg skal få en pris av han på hvor mye han må ha for å kunne legge ned driften, så kan vi se da. Her er det plass til en hel del biler vil jeg tro. Både faste mekkeplass og eventuelt kun parkering. God parkering er det på utsiden også.

Vet som sagt ikke noe med pris helt enda, men til sommeren så skulle jeg få pris av han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der høres veldig bra ut synes jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e og ein form for bukk der, men noe usikker på kossen an funke. Meine og huske at der e ett hydraulisk stempel i midten som løfte opp heile bilen. Men om den blir verande eller kossen det e vett eg ikkje. Det får eg heller ta når det nærme seg! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kunne trengt litt hjelp i verkstaden i kveld. Någen som har anledning? Lufting av clutch.

Og hvis der e någen som har utstyr og "know how" te å justere tenning så trenge eg hjelp te det og. Kluge? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kunne trengt litt hjelp i verkstaden i kveld. Någen som har anledning? Lufting av clutch.

Og hvis der e någen som har utstyr og "know how" te å justere tenning så trenge eg hjelp te det og. Kluge? ;)

Som sagt på SMS så passe det dårlig i kveld, men eg kan på Søndag. Det e ikkje vanskelig, men trenge ver 2 stk. Men telefon støtte e mulig om det trengs..

Les denne:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28681&highlight=register+justering+g60

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor har du lokale? Hadde vært artigt å vært ute å sitt på bilen din :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare send melding ja. Legge ikkje ut veibeskrivelse her! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kje dumt det nei, melding sendt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E drit gira på porcshe turbo cup hjul på ventoen i 17" , noen som har eller vet om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.