Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Haha, skal man ha store hjul skal man gjøre det skikkelig:

30"

32"

:D

Sattan så godt d såg ud!!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe me har nok biler nå tror eg Fredrik, men kjekk bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det bare meg eller e Audi A7 enormt stygg i ræva? Misliker den bilen bare mer og mer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det bare meg eller e Audi A7 enormt stygg i ræva? Misliker den bilen bare mer og mer..

Har aldri ligt an någe særligt å det bler ikkje bedre for å sei det sånn..

MEN, PUGGEN SOLGT IDAG!!!!! :D:D:D

Så då e det leiding itte nye bil, Koss e girkassane i disse, crap?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27830047

Eller så va j o denne litt inntresange, men mest sannsynlig solgt:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27813516

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ska du me to konebiler?! :D

Anyways, girkassen på de der er vel av type drit, som blir gretten bare du chipper de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anyways, girkassen på de der er vel av type drit, som blir gretten bare du chipper de.

Skal ha en bil å dasse frem og tilbake til jobb med først og fremst...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassene på golf / bora 1.6 er vel ikke akkurat skuddsikker heller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, bare sendt meg melding når du har lyst å se på mekkeplassen, så kan vi avtale noe. Som sagt ikke ferdig nå.

Blir skikkelig konge når det er ferdig. Skal mase litt når jeg treffer eiern igjen :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri ligt an någe særligt å det bler ikkje bedre for å sei det sånn..

MEN, PUGGEN SOLGT IDAG!!!!! :D:D:D

Så då e det leiding itte nye bil, Koss e girkassane i disse, crap?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27830047

Eller så va j o denne litt inntresange, men mest sannsynlig solgt:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27813516

A4 B5, 1.8T OG automatgir, då snakke me potensiell bruktbil fra HELVETE :evil:

Vannlekkasjer, lister så ramle av, rust, abs hjerne så dævve, LMM, N75, girkassehavari, multiknirk, dører så går i vranglås, vinduer så leve sitt eget liv osv. osv. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, bare sendt meg melding når du har lyst å se på mekkeplassen, så kan vi avtale noe. Som sagt ikke ferdig nå.

Blir skikkelig konge når det er ferdig. Skal mase litt når jeg treffer eiern igjen :).

Jepp, ikkje noe stress, har jo lokale nå og e null komma niks tid te bil for tiå :P Men må jo sei at det frista mer med Hundvåg enn med Klepp hvis det blir noe der (nærmare, sleppe bom osv.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du spørte om skrulokal, så få du info, jeg stresser ekstra med bilder og nå er det likavel ikke nødvendig med skruplass. kjedelige greier.

blir mindre og mindre med mitt engasjement, mister lysten å hjelpe folk her. det er ikke første gang nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du spørte om skrulokal, så få du info, jeg stresser ekstra med bilder og nå er det likavel ikke nødvendig med skruplass. kjedelige greier.

blir mindre og mindre med mitt engasjement, mister lysten å hjelpe folk her. det er ikke første gang nå.

Hehe språkforvirring? du misforstod nok litt;) han er intresert men han vil ikke at du skal stresse ekstra siden det ikke er krise for hans del siden han har lokale, men han bytter nok er prisen riktig og det er tilgang til bukk. siden det er nokså dyrt der han er nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

språkforvirring? nope. er ikke så dårlig i korsk lenger.

klepp out, hundvåg in

result = har ikke lyst å organisere, ringe, translate, bestille, skrue eller whatever lenger.

det er bare en av flere ting for tiden. mye praaat og lite action. er litt kjeda av det nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klepp out, hundvåg in

result = har ikke lyst å organisere, ringe, translate, bestille, skrue eller whatever lenger.

det er bare en av flere ting for tiden. mye praaat og lite action. er litt kjeda av det nå.

Det er greit:) var kansje litt vel ærligt svar, men forstår jo det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg ikke si det rett ut så vet jo ingen hva som skjer når jeg plutselig nekter å hjelpe etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått ordna hotell nå Søren takket være deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge!!! Takk Sören:) (og finni)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du stresser ekstra med bilder? Har ikke sett ett eneste bilde, og jeg har heller ikke bedt deg om å fikse noen bilder : klø :

Jeg har skruplass, men er interessert i en plass hvor det også er andre VACN medlemmer, men løftebukk er nesten et must (flytter jo ikke fra lokale med løftebukk til et uten!) Greier ikke helt å se hvor jeg har sagt at jeg skal være med på Klepp, jeg er på utkikk etter lokale og da må jo alternativene vurderes mot hverandre. Nå når jeg har blitt pappa så er det mye mindre tid til bilskruing, og da er det absolutt en fordel om lokalet ligger nærmest mulig, håper du forstår det?

Skrev denne på bokmål i tilfelle du ikke helt forstår Haugesund/Stavanger lapskaus dialekta mi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klepp out, hundvåg in

Dette gjaldt jo i dine ører kun en person, Lasse har jo sagt at han kunne tenke seg å være med om prislappen ikke overskrider 1000kr, det er også sikkert flere som kunne tenke seg å dele.. Kan jo hende Frank og Finni vil flytte hvis det blir en løsning med bukk osv.. Mange muligheter.. Hundvåg blir det neppe noe av uansett da det vil bli alt for dyrt..

Og for de som kunne tenke seg å leie vil jeg anbefale å reise ut å se på lokalet, det ser veldig bra ut, og er veldig stort.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få deg sånn eksos på taket Petter :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.