#16576 Skrevet April 8, 2011 Når begynner rally imorgen? Finner ikke en dritt på sidene deres Btw, får jeg pakken min idag hvis den var på terminal i stavanger klokka 11 idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16577 Skrevet April 8, 2011 14:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16578 Skrevet April 8, 2011 Når begynner rally imorgen? Finner ikke en dritt på sidene deres Btw, får jeg pakken min idag hvis den var på terminal i stavanger klokka 11 idag? eg tror d e i 1-2tiå d bjynne... EDIT: Doffer va raskere... så ja kl.2 då Og ja då får du pakken din i dag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16579 Skrevet April 8, 2011 Dynotreff paa Klepp!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16580 Skrevet April 8, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2269025#post2269025 Passat 3b ø.k Om noen vet om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16581 Skrevet April 8, 2011 Noe mer info om rallyet? Kor går det i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16582 Skrevet April 8, 2011 Pga den store byggeaktiviteten i området har arrangøren KNA Stavanger sett seg nødt til å gjøre om på deler av løypen flere ganger. Her følger en muntlig beskrivelse av traseen slik den er tenkt gjennomført: Start som tidligere på vei ved bru vis a vis biltilsynet. Etter 100 meter sving venstre inn på sykkelsti. Følg sykkelsti langs foruskanalen, over bru og til endes. Kjør så til venstre for ny runde (evt høyre for mål). Følg vei langs Mechanica, i enden sving høyre og over midtrabatt og bed. Fortsett å følge sykkelsti, og du kommer over en grøft og ut på asfalt igjen, før en nyasfaltert midlertidig sykkelsti vrir seg igjennom terrenget og over til Røynebergveien. Vi skal altså IKKE svinge venstre ut på anleggsområdet der. Følg Røynebergveien som før til endes, forbi sporsluse og inn på grus. Veien svinger 90 grader venstre, over grøften og så 90 grader høyre. Følg så denne veien ca 300 meter og dere kommer inn på Norstone sitt anlegg. Sving 90 grader venstre og følg veien ut av Norstone. Det kan være en omkjøringsvei på grus her, arbeidet er pågående. Fortsett å følge veien, og du kommer til Subsea7 sitt bygg, sving venstre, og så sving 90 grader høyre ved Bjørge ASA sitt nybygg. Følg veien og du kommer ut til bru ved start. Målgang som før ved trafokiosk, sving høyre ved enden av sykkelsti v/Mechanica. DET KAN KOMME ENDRINGER, FØLG KJØREORDREN!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16583 Skrevet April 8, 2011 Ja, dokke må komma å sjå alle mann! Petter Hetland stille i Volvo 240!! Blir sjefs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16584 Skrevet April 8, 2011 Nesten samme trase som i fjord då altså. Får ta med mini ut en tur! med start klokken 14.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16585 Skrevet April 8, 2011 Nesten samme trase som i fjord då altså. Får ta med mini ut en tur! med start klokken 14.00 Hvilken? Lysefjorden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16586 Skrevet April 8, 2011 Yei, går rett forbi utenfor hos meg i år også Kanskje man skal snike seg med? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16587 Skrevet April 8, 2011 Haha. Morsomme me e i dag då! Blir det någe skruing på deg denne helgå då doffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16588 Skrevet April 8, 2011 Haha. Morsomme me e i dag då! Blir det någe skruing på deg denne helgå då doffer? Det gjør det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16589 Skrevet April 8, 2011 A4 B5, 1.8T OG automatgir, då snakke me potensiell bruktbil fra HELVETE Vannlekkasjer, lister så ramle av, rust, abs hjerne så dævve, LMM, N75, girkassehavari, multiknirk, dører så går i vranglås, vinduer så leve sitt eget liv osv. osv. Haha, va det eg tenkte meg ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16590 Skrevet April 8, 2011 Det gjør det.. Når tid du ska opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16591 Skrevet April 8, 2011 Når tid du ska opp? Blir nok etter rallyet imorgen tenker jeg og søndagskvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16592 Skrevet April 8, 2011 Noen som kjenner den? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27617297 Trenger motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16593 Skrevet April 8, 2011 Noen som kjenner den? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27617297 Trenger motor Den bilen fortjener å bli kappet opp så håper noen kjøper denne og plukker den i biter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16594 Skrevet April 8, 2011 tenkte aa gjör eksakt dette. motor for meg resten vekk og i pressa. sendt han bud naa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16595 Skrevet April 8, 2011 tenkte aa gjör eksakt dette. motor for meg resten vekk og i pressa. sendt han bud naa. Eg vil ha instrumentet før du hive an i presså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16596 Skrevet April 8, 2011 alt hva som kan gjöres til penger skal rives ut för. men tror ikke han vil selger bilen saa billig som jeg tilbydde aa gi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16597 Skrevet April 8, 2011 alt hva som kan gjöres til penger skal rives ut för. men tror ikke han vil selger bilen saa billig som jeg tilbydde aa gi E vel egentlig ganske OK pris med 20k, felger og dekk e jo nye omtrent, skinninteriøret kan ein jo få ein slant for, 02A kasse og drivaksler e jo snadder deler, VR6 motoren, stylingå får du sikkert solgt på bilforumet osv. osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16598 Skrevet April 8, 2011 Christopher Juvkam; Slenger ut bilder av det pumpe greiene som vi snakket om på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16599 Skrevet April 8, 2011 Ja supert.. Det er det jeg skal ha Jeg sender deg PM iløpet av kvelden.. Er på jobb nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16600 Skrevet April 8, 2011 Ja supert.. Det er det jeg skal ha Jeg sender deg PM iløpet av kvelden.. Er på jobb nå.. Okay. Hører fra deg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...