#16601 Skrevet April 8, 2011 Stian, må ikkje råne med firmabilen i sentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16602 Skrevet April 8, 2011 Eg kan råne akkuratt kor mye eg vil med den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16603 Skrevet April 8, 2011 Har ein A6 C4 så eg ska ha vekk, så hvis noen trenge deler så har eg ein heile bil (uten motor, me mindre du e gla i å skru å vil finna ut ka så ligge laust inni der å lokte helsikken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16604 Skrevet April 8, 2011 Har ein A6 C4 så eg ska ha vekk, så hvis noen trenge deler så har eg ein heile bil (uten motor, me mindre du e gla i å skru å vil finna ut ka så ligge laust inni der å lokte helsikken) Har bilen dævva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16605 Skrevet April 8, 2011 Me stiiiil =) Smalt i ein rundkjøring mellom gandal og motorveien... Sikkert ein ventil så har løsna å gått neri sylinderen fust så hørtes de ut så de va ein golfball inne i blokkå, så smalt de barra å lokta svidd.. sto ca 30min i den rundkjøringen og 3 timar på å venta på Viking.. Fekk invilga lån på ca 100,000 i går så eg e på leit itte "ny"brukt bil har alltid hatt sansen for B6, men for 100,000 så får eg enten 1,6 bensin eller dei så har gått 300 000km. E de noe eg burde passa meg for me A4 B6? tenke på typisk rustspot og motor/girkasse feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16606 Skrevet April 8, 2011 Får du nok plass i ein Golf 4 stasjonsvogn så e jo det ein bil du får for ein rimelige peng Ikkje akkurat ei design perla men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16607 Skrevet April 8, 2011 Va liksom de me design perla så bremsa litt der... kan så klart ver åpen for både Passat og A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16608 Skrevet April 8, 2011 E vel egentlig ganske OK pris med 20k, felger og dekk e jo nye omtrent, skinninteriøret kan ein jo få ein slant for, 02A kasse og drivaksler e jo snadder deler, VR6 motoren, stylingå får du sikkert solgt på bilforumet osv. osv. Stemmer det, men hvis jeg kjøper en møkkabil så vil jeg tjenne på den. Motor, girkasse og bremser foran kan jeg bruke. Felger går billig rask vekk. Resten er egentlig bare crap og selges veldig slooooow. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16609 Skrevet April 8, 2011 Få det heim E nok grei pris det der. E en del som kan selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16610 Skrevet April 8, 2011 Søren! vett du om noen negative ting eg burde se etter på ein A4 B6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16611 Skrevet April 8, 2011 (endret) Alf, hvorfor må det være bil for 100000? Tar en for 30000 og bruk litt kjærlighet på den. Anbefaller en Passat 35i 1993-1996 TDI med 90 eller 110 hester! Beste bil jeg vet om for rundt 10-40.000 kjærlighet = nye dyser, senkefjærer, fine felger, emblemfri grill, spacer Tror det er ikke mange biler som har så mye plass i kupen som en 35i ______ A4 B6: ikke kjøp den som lærling. vanskelig å gjør noe sjøl når det begynner med elektronik. Synnes du få lite luksus og motor for 100000kr og det blir rask en 10000 service med ekstrareps. (tenk på clutsj feks.). den prisklasse er jo akurat den magiske kilometertall med de typiske slitedeler når den blir kjørt først av en voksen person og så kommer en ung fyr som du : . det er ikke styggt meint. jeg vet det fra meg sjøl. kjøpt BMW 740 fra gammelman uten feil. 5000km seinere var alt defekt hva som har med understell å gjøre . feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16612 Skrevet April 8, 2011 Tenker helst på familiebil her.. banken krever sitt... helst 2002 eller nyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16613 Skrevet April 8, 2011 Stemmer det, men hvis jeg kjøper en møkkabil så vil jeg tjenne på den.Motor, girkasse og bremser foran kan jeg bruke. Felger går billig rask vekk. Resten er egentlig bare crap og selges veldig slooooow. Eg trenge ein av drivakslene på den, Lasse trenge begge 2 pluss det e flerre på forumet så e på jakt itte Cab drivaksler så dei e garantert solgt på null komma niks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16614 Skrevet April 8, 2011 Og jeg tar felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16615 Skrevet April 8, 2011 Eg kan råne akkuratt kor mye eg vil med den! Så det lavt nok ut med nyefelgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16616 Skrevet April 8, 2011 35i er ikke nok familiebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16617 Skrevet April 8, 2011 35i er ikke nok familiebil? Får ikke lån lika lett på så gammale bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16618 Skrevet April 8, 2011 stemmer. familiemedlemer som kausjonist vil jeg prøve da. en 90 hester TDI 35i med litt arbeid men eu godkjent er jo flere der ute for mindre enn 20000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16619 Skrevet April 8, 2011 Tenker helst på familiebil her.. banken krever sitt... helst 2002 eller nyere http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=27849365 Hvorfor ikke vurdere en slik en? God motor og alt den plassen du trenger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16620 Skrevet April 9, 2011 Så det lavt nok ut med nyefelgene? Eg fekk ikkje sett så veldig godt på det faktisk. Så eg kan ikkje uttale meg desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16621 Skrevet April 9, 2011 nei, best å sjå på veien forsåvidt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16622 Skrevet April 9, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=27849365 Hvorfor ikke vurdere en slik en? God motor og alt den plassen du trenger! Delskinn også jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16623 Skrevet April 9, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=27849365 Hvorfor ikke vurdere en slik en? God motor og alt den plassen du trenger! Ska faktisk ut å sjå på den i dag =) ringte på han i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16624 Skrevet April 9, 2011 Mange som ska på rally idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16625 Skrevet April 9, 2011 Rally rally hei hei hei. Hvor skal folk stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...