#16626 Skrevet April 9, 2011 Lurer jeg også på! Hadde vært greit å titta med noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16627 Skrevet April 9, 2011 ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> Detta du kan kalle toppen av FLAKS! ( ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16628 Skrevet April 9, 2011 Meg og minien ska ut en tur idag. Tenkte å stå en plass enten rundt start eller rett etter de svinge ut på sykkelstien. Alf Karsten: passat 3bg med 130 tdi e kanon bil! Gode og kjøre og fine å se te. Men de har sine svakheter som alle andre biler. Delskinn va vel standard på disse som va highline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16629 Skrevet April 9, 2011 Har lest at faceliften hadde retta di fleste feil. men hadde fortsatt småfeil me LMM å coil på diesel motorane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16630 Skrevet April 9, 2011 Kjöpt VR6 Motor! Noen som har stor bil og lyst aa kjöre med meg til Lier? (litt forbi drammen) Jeg betaler mat og drivstoff I dag? i morra? edit: eller noen som har stor bil som jeg kan laane for penger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16631 Skrevet April 9, 2011 Neste torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16632 Skrevet April 9, 2011 Neste torsdag? Maa jobbe til 16:00. Har du bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16633 Skrevet April 9, 2011 Jeg skulle kanskje hentet en bil på henger i kongsvinger hvis det kan kombineres. Hvis noen har bil som kan trekke biltralle og hengerlappen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16634 Skrevet April 9, 2011 Har ikke bil, trenger transport selv. Har ikke plass til alt i min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16635 Skrevet April 9, 2011 Har lest at faceliften hadde retta di fleste feil. men hadde fortsatt småfeil me LMM å coil på diesel motorane. Diesel motorer har ikkje coil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16636 Skrevet April 9, 2011 Søren, jeg kan ikke tenke meg at det er så veldig mye dyrere å få det sendt med tollpost fra terminal til terminal visst du får Marius til å levere den på terminal, enn å skulle betale bensin og reise for 2stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16637 Skrevet April 9, 2011 Jeg vet ikke hvem Marius er. + ser alt for komplisert ut paa http://www.tollpost.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16638 Skrevet April 9, 2011 Jeg vet ikke hvem Marius er. Åja, beklager. Trodde det var marius christoffersen sin motor du hadde kjøpt, siden han hadde skrevet i tråden din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16639 Skrevet April 9, 2011 Neida . Kjöpte en annen VR6 Motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16640 Skrevet April 9, 2011 Da blir VR6 Motoren sendt. Ikke stress med aa tenke paa det folkens . Hvem selger spraybokser her i omraade som mikser de etter önske? Hva koster det circa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16641 Skrevet April 9, 2011 Da blir VR6 Motoren sendt. Ikke stress med aa tenke paa det folkens . Hvem selger spraybokser her i omraade som mikser de etter önske? Hva koster det circa? Lura lakk og verktøy Vet ikke pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16642 Skrevet April 9, 2011 Tror du betale en drøy 100 lapp. Meine eg betalte 120 kroner sist eg va der bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16643 Skrevet April 9, 2011 Höres veldig bra ut! Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16644 Skrevet April 9, 2011 Diesel motorer har ikkje coil... Problemet løst jo =) såg feil beklager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16645 Skrevet April 9, 2011 Problemet løst jo =) såg feil beklager.. kjöpt bil naa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16646 Skrevet April 9, 2011 kjøper den sansynligvis på mandag.. var å kjørte den i dag.. strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16647 Skrevet April 9, 2011 Nice mangler bare felger, senk etc. etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16648 Skrevet April 9, 2011 Alf Karsten! Hvis det e 2,8 12V motor i A6, har eg ein ståane i delebilen. Kan få motoren på 2000.- hvis du plokkan ud sjøl. Sveiv heilt nydeligt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16649 Skrevet April 9, 2011 Prøve heller å selga a6en som delebil... har ikkje plass eller penger te 2 biler ståande. Men takk for tilbudet uansett =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16650 Skrevet April 9, 2011 Hvorfor ny bil hvis du faa en ny motor nesten gratis? tenk paa hvor mye penger du sparer i maanaden hvis du ikke kjöper Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...