#16676 Skrevet April 10, 2011 god motor så like chip det der! Fiksa nice price for deg eg rundt 170-175hk, 380nm. mer enn det går ut over turboens levetid. Supert Petter! koss går de me lange netter og tidligt oppe på morgenen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16677 Skrevet April 10, 2011 Kanonfornøyd med 2 plass i klassen og 16 totalt RALLY E KJEKT: smil :Må prøves ka bil kjørte du? han som kjørte den blå imprezaen med reklame på kjørte jo for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16678 Skrevet April 10, 2011 Tror jeg leste tidligere i tråden at Petter kjørte Volvo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16679 Skrevet April 10, 2011 Han kjørte kvide 240 med nr 5 på siden! Såg rimelig kult ut å kjøre ja. Madammen og mini e ute på tur så då får eg mulighet te å skru i dag og. Så hvis någen kjede seg så e det bare og komme opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16680 Skrevet April 10, 2011 Jeg MAA skru i dag eller noe. Kjaeresten har blitt daglig leder og har möte her hjemme... bare jenter selvfölgelig. klarer ikke det paa 42kvadrat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16681 Skrevet April 10, 2011 Lyst til å skru jeg også. Skulle fått justert det ene camberstaget mitt foran. Hadde vært digg å få det laus, satt jo som F!! Har nyvaska bil også, lyst til å ta litt bilder. Fins det kule locations i området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16682 Skrevet April 10, 2011 Kan nesten tenke meg aa ha en liten cruisedag ikveld med noen klubbiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16683 Skrevet April 10, 2011 Hadde eg bare hatt brukbar bil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16684 Skrevet April 10, 2011 Det hadde vært najs Min e nyevaska og fin, med nye riiiimzzzz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16685 Skrevet April 10, 2011 Kl 17:00 kvadrat mc donalds!(?) - Sören 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16686 Skrevet April 10, 2011 eg e med hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16687 Skrevet April 10, 2011 Hmm, eg må vel joina eg og då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16688 Skrevet April 10, 2011 Kvadrat 17:00 - Sören - Hans Frederik - Dag Ivar - - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16689 Skrevet April 10, 2011 Supert Petter! koss går de me lange netter og tidligt oppe på morgenen? Sove gjennom nettene han her, te nøds ei amming i løpet av nattå og den e det jo ikkje eg så tar meg av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16690 Skrevet April 10, 2011 Finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16691 Skrevet April 10, 2011 Sove gjennom nettene han her, te nøds ei amming i løpet av nattå og den e det jo ikkje eg så tar meg av Nei, det håpa eg virkelig! Noen må sparke Robin ut på veien, og få han med idag Ditt mission søren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16692 Skrevet April 10, 2011 Nei, det håpa eg virkelig! Noen må sparke Robin ut på veien, og få han med idag Ditt mission søren Hehehe:) Blir ikke med jeg... sitter og geeker meg til med miniLAN sammen med et par kompiser. Har det dritgøy, hehe:D La meg kl.6 i morres og er våken igjen nå, haha:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16693 Skrevet April 10, 2011 Hahahaha herregud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16694 Skrevet April 10, 2011 Hehehe:) Blir ikke med jeg... sitter og geeker meg til med miniLAN sammen med et par kompiser. Har det dritgøy, hehe:D La meg kl.6 i morres og er våken igjen nå, haha:D Jaja, Robin har ikke saa mye tid for oss lenger. La meg kl 4:40 og staat opp 9:00 faktisk. miniLAN er genialt, det kan jeg tenke meg faktisk au en dag naar det blir varmere ute. best i garasjer synnes jeg. Men de flerste er jo for egoshooter og jeg liker mer strategi som Command&Conquer etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16695 Skrevet April 10, 2011 Har holdt på siden torsdag, hehe! Spiller mye flyspill fra 1. og 2. verdenskrig (Rise of Flight og IL2: Cliff's of Dover) samt et par skytespill. Liker ikke strategispill så godt jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16696 Skrevet April 10, 2011 Noen som blir med ut til stian før cruising? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16697 Skrevet April 10, 2011 Fra ka klokka då? tenkte eg sko ud å sykla litt fusst i go-veret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16698 Skrevet April 10, 2011 Kvadrat 17:00 - Sören - Hans Frederik - Dag Ivar - Finni - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16699 Skrevet April 10, 2011 Stemme, ka klokka e der åpent hos Stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16700 Skrevet April 10, 2011 Nettop hatt meg ein sykkeltur rundt stokka vatne! herlige tur i de fina vere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...