#16901 Skrevet April 14, 2011 Da var jeg tilbake fra SS-Tuning.Jeg hadde med dritttestern på jobb 7,3 grader før OT justert. Betyr, tenning er ikke så feil. Bilen går like "dårli"g . Kjørte jo vekk fra nesten alt og nå kjører en chippe 1,8T Passat vekk fra meg... frustrerende! Vet ikke videre nå... tror jeg må bygge meg en 16VT nå snart Tssss.... 16vT er gay! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16902 Skrevet April 14, 2011 ikke innen noen dager. motoren er som ny. feilen ligger andre steder, har allerede masse ider. venter bare på helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16903 Skrevet April 14, 2011 Tssss.... 16vT er gay! neida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16904 Skrevet April 14, 2011 ikke innen noen dager. motoren er som ny. feilen ligger andre steder, har allerede masse ider. venter bare på helg... Sjekket den blå vantemp sensuren fremme på blokken? Hva lader den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16905 Skrevet April 14, 2011 ikke innen noen dager. motoren er som ny. feilen ligger andre steder, har allerede masse ider. venter bare på helg... Kjørte du den på rulle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16906 Skrevet April 14, 2011 Noen i nærheten av Tasta som kunne lest av diagnose på 3bg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16907 Skrevet April 14, 2011 Noen i nærheten av Tasta som kunne lest av diagnose på 3bg? Feil på an allerede? Eg har Vag-Com/VCDS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16908 Skrevet April 14, 2011 Någen her som har lyst te å kjøpa et brett med rockstar energy drink for ein billig peng? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16909 Skrevet April 14, 2011 Tempfølern har jeg ikke sjekka. God ide, bestiller en ny en. lambda skal jeg også bestille. Lader helt normal 0,8bar som alltid tenning ok kompressjon ok bensin, skal sjekkes i helga. er jo to bensinpumper hvis jeg husker riktig. skal også var ikke på rulla, justerte bare tenning. men skal på rulla snart hvis jeg ikke finne ut av feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16910 Skrevet April 14, 2011 Feil på an allerede? Eg har Vag-Com/VCDS... Tenkte egentlig bare å lesa av om de va någe på an. Greit å finna feil mens eg ennå har garanti. Tror eg vente litt me chipp. Så mye så den spinne allerede kan eg se for meg me 170gamp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16911 Skrevet April 14, 2011 Tenkte egentlig bare å lesa av om de va någe på an. Greit å finna feil mens eg ennå har garanti. Tror eg vente litt me chipp. Så mye så den spinne allerede kan eg se for meg me 170gamp Då har du for dårlige dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16912 Skrevet April 14, 2011 Snakke me Michelin type standard dimm me ballongdekk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16913 Skrevet April 14, 2011 Tempfølern har jeg ikke sjekka. God ide, bestiller en ny en.lambda skal jeg også bestille. Lader helt normal 0,8bar som alltid tenning ok kompressjon ok bensin, skal sjekkes i helga. er jo to bensinpumper hvis jeg husker riktig. skal også var ikke på rulla, justerte bare tenning. men skal på rulla snart hvis jeg ikke finne ut av feilen. Ladehjul kjører du med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16914 Skrevet April 14, 2011 Er jo på langkjøring det er kjekt med moment 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16915 Skrevet April 14, 2011 Tempfølern har jeg ikke sjekka. God ide, bestiller en ny en.lambda skal jeg også bestille. Lader helt normal 0,8bar som alltid tenning ok kompressjon ok bensin, skal sjekkes i helga. er jo to bensinpumper hvis jeg husker riktig. skal også var ikke på rulla, justerte bare tenning. men skal på rulla snart hvis jeg ikke finne ut av feilen. Okei. Temp føler er rask å skifte. Du fikk med 1 eller 2 stk helt nye blå temp føler. Tror den ene lå i hanskerommet og den andre i en hvit bobbleplast konvolutt om eg husker riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16916 Skrevet April 14, 2011 Tempfølern har jeg ikke sjekka. God ide, bestiller en ny en.lambda skal jeg også bestille. Lader helt normal 0,8bar som alltid tenning ok kompressjon ok bensin, skal sjekkes i helga. er jo to bensinpumper hvis jeg husker riktig. skal også var ikke på rulla, justerte bare tenning. men skal på rulla snart hvis jeg ikke finne ut av feilen. Jeg setter en en halv tysk øl på at det er den blå sensoren. Hatt lignende på mine G60 og den lille saken det skaper store problemer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16917 Skrevet April 14, 2011 Noen i nærheten av Tasta som kunne lest av diagnose på 3bg? Jeg er sløv. Hvilke årsmodeller er 3bg? Har vagcom av eldre utegave som i allefall funker på s6'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16918 Skrevet April 14, 2011 Kan en tempsensor gjøre at bilen bruker mellom 1,5 og 1.7 på mila?` Hvor mye pleier en Rallye å bruke på blandet kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16919 Skrevet April 14, 2011 Jeg er sløv. Hvilke årsmodeller er 3bg? Har vagcom av eldre utegave som i allefall funker på s6'n. 3bg er facelift av Passat 3b og går fra 2000-2004 tror jeg etter det kom 3C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16920 Skrevet April 14, 2011 Kan en tempsensor gjøre at bilen bruker mellom 1,5 og 1.7 på mila?` Hvor mye pleier en Rallye å bruke på blandet kjøring? Kanskje det e det som e gale på min au då.. Hehe.. Min bruge au MYE bensin, men trur kanskje eg holde ein knapp på dysen eg.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16921 Skrevet April 14, 2011 Min er jo langt ifra original og jeg bruker 1,0 for tiden (mye køkjøring). på langtur sikkert mye mindre. Skal vi se om den blåe jæveln er defekt. Tror faktisk jeg har en brukt en på lager . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16922 Skrevet April 14, 2011 Kanskje det e det som e gale på min au då.. Hehe.. Min bruge au MYE bensin, men trur kanskje eg holde ein knapp på dysen eg.. Hehe.. Jeg har ikke peiling, vet bare at jeg ser måleren beveger seg på vei til jobb Er bare 7 mil har max 35 mil før jeg må fylle igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16923 Skrevet April 14, 2011 Min er jo langt ifra original og jeg bruker 1,0 for tiden (mye køkjøring). på langtur sikkert mye mindre. Skal vi se om den blåe jæveln er defekt. Tror faktisk jeg har en brukt en på lager . Da mistenker jeg at noe er galt med min går litt dårlig på lavt turtall gjør den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16924 Skrevet April 14, 2011 Okei. Temp føler er rask å skifte. Du fikk med 1 eller 2 stk helt nye blå temp føler. Tror den ene lå i hanskerommet og den andre i en hvit bobbleplast konvolutt om eg husker riktig. Kjøpte ikke du ny lambda til den? eller var det bankesensor det kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16925 Skrevet April 14, 2011 Min er jo langt ifra original og jeg bruker 1,0 for tiden (mye køkjøring). på langtur sikkert mye mindre. Skal vi se om den blåe jæveln er defekt. Tror faktisk jeg har en brukt en på lager . Holder en knapp på den føleren jeg også, hvordan er den på tomgang når den er kald? Bare vent til du får dradd den litt rundt en bane så ser du den pipa blir annerledes, brukte vel 1 tank på snaue 12 mil på våler i fjor Min ligger normalt på 1.0-1.1 på vanlig kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...