Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Da mistenker jeg at noe er galt med min :P

går litt dårlig på lavt turtall gjør den og :P

Min også.. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite bånndrag, høyt forbruk osv. Hørres ut så feilen e at det e bensinmotorer dåkker kjøre med :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ikke du ny lambda til den? eller var det bankesensor det kanskje?

Begge deler + blå temp sensor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er jo langt ifra original og jeg bruker 1,0 for tiden (mye køkjøring). på langtur sikkert mye mindre.

Skal vi se om den blåe jæveln er defekt. Tror faktisk jeg har en brukt en på lager :).

Du fikk med 1 eller 2 stk helt nye blå temp føler. Tror den ene lå i hanskerommet og den andre i en hvit bobbleplast konvolutt om eg husker riktig.

Evt kan det jo være brudd i noen ledninger til sensoren.

Husk at motor bør være kald når du napper ut sensoren. Har gjort en brøler der å nappe den ut på varm motor = kjølevæske i munn, nese og øyner : bh :

Forbruket ditt må taes med en klype salt siden det er større dyser og høyere bensin trykk en orginalt. Men eg kjørte fint 60mil på en tank blandet/langkjøring (57L)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder en knapp på den føleren jeg også, hvordan er den på tomgang når den er kald?

Bare vent til du får dradd den litt rundt en bane så ser du den pipa blir annerledes, brukte vel 1 tank på snaue 12 mil på våler i fjor :P

Min ligger normalt på 1.0-1.1 på vanlig kjøring

gaar super pent paa kaldtstart og tomgang.

Paa bane driter jeg i forbruk. :)

Samme forbruk som jeg har da. Er uansett veldig overraska over forbruke, kjörer ikke akurat rolig og er mye kaldtstart om morran og etter jobb.

Du fikk med 1 eller 2 stk helt nye blå temp føler. Tror den ene lå i hanskerommet og den andre i en hvit bobbleplast konvolutt om eg husker riktig.

Evt kan det jo være brudd i noen ledninger til sensoren.

Husk at motor bør være kald når du napper ut sensoren. Har gjort en brøler der å nappe den ut på varm motor = kjølevæske i munn, nese og øyner : bh :

Hehe :). Jeg aapner kanskje expansjonstanken för bytting da :P.

Ja og en brukt en sitter jo paa termostathuse jeg har faatt i tillegg.

Skal sjekke paa lördag :)

Skal holder dere oppdatert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like ikkje felg me senter deksel.. ellers greie felg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bla bla bla

du linka de felgene naa to ganger. saa maser du om felger, jeg sender melding, saa er det ikke du tenker paa. da maa du skrive hva du tenker paa. ikke förste gang at det er bare kasta bort tid aa sende melding til deg.

blablabla passer her bedre paa det du skriver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan en tempsensor gjøre at bilen bruker mellom 1,5 og 1.7 på mila?` :P

Hvor mye pleier en Rallye å bruke på blandet kjøring?

Må bare kommentere litt.

Selvfølgelig kan bilen bruke så mye pga. tempsensor.

Hvis styringa (ecu) får signal om at du kjører iskald motor, vil den pøse på med bensin.

Akkurat som å kjøre med choke på.;)

Du vil heller aldri få frem kreftene i motoren, da disse er begrenset ved iskald motor. (som den tror den har)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgane er heilt forferdelige synst eg finn noe annet. å eg har hatt sånne sjøl:p

Har ingen planar om å kjøpa slapp av =) kom bare over annonsen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He-he

du linka de felgene naa to ganger. saa maser du om felger, jeg sender melding, saa er det ikke du tenker paa. da maa du skrive hva du tenker paa. ikke förste gang at det er bare kasta bort tid aa sende melding til deg.

blablabla passer her bedre paa det du skriver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye felgkantane :D

Siste status Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt

14.04.2011 07:37, 4068 STAVANGER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævligt t mas fra deg André om di der felgane! tøyd isje du om någe dekk og nettopp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig med grining fra burgerkongene idag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk.

Når robin skriver klarer du å svare noe skikkelig uten å provosere!? men når jeg skriver noe så blir det crap? fordi jeg er utlending eller har du en god grund?

mangler respekt her synnes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuller dere nå, eller hva er det egentlig dere driver med? :P

Tror btw den Takk'en var relativt ironisk lada ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når robin skriver klarer du å svare noe skikkelig uten å provosere!? men når jeg skriver noe så blir det crap? fordi jeg er utlending eller har du en god grund?

mangler respekt her synnes jeg.

Fordi du fyre deg sånn opp kanskje? Du må jo forstå at André synes det e mye kjekkare enn om du ikkje hadde brydd deg i det heila tatt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi du fyre deg sånn opp kanskje? Du må jo forstå at André synes det e mye kjekkare enn om du ikkje hadde brydd deg i det heila tatt :)

hvorfor svarer du på det nå da?

Armutszeugnis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.