#17126 Skrevet April 19, 2011 Kem va den eplekjekke igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17127 Skrevet April 19, 2011 Kem va den eplekjekke igjen? E så kjekkt å provosera bensinhåvene for dei e så lette å fyra opp Men eg va heilt seriøs altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17128 Skrevet April 19, 2011 Den derre svintunge bilen din med masse drivverk å drassa på blir fort forbikjørt av ein Golf 1 med pittelitt effekt så du bør ikkje ver så alt for eplekjekk bring it on........ Den matchbox bilen din kan du gi til din sønn så han har noe å leke i sandkassen med når han blir litt større 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17129 Skrevet April 19, 2011 E så kjekkt å provosera bensinhåvene for dei e så lette å fyra opp Men eg va heilt seriøs altså Hehe... Vi blir vel ikke akkurat fyrt opp, men heller evig oppgitt over at disse Dieselhodene fremdeles lever i den fantasiverden at Diesel er best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17130 Skrevet April 19, 2011 Løp å kjøp gasse prosjekt http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2278336#post2278336 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17131 Skrevet April 19, 2011 Det kom jo som lyn fra klar himmel Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17132 Skrevet April 19, 2011 Den derre svintunge bilen din med masse drivverk å drassa på blir fort forbikjørt av ein Golf 1 med pittelitt effekt så du bør ikkje ver så alt for eplekjekk Har isje du ein nokså tung bensinbil sjøl? Har aldri sagt någe om någe epler eg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17133 Skrevet April 19, 2011 Har isje du ein nokså tung bensinbil sjøl? Hehe, har det men den ska vekk, kjøpan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17134 Skrevet April 19, 2011 Ja, reint bytte med golfen min då eller? Men sånn fra spøg t revolver, ka ser du for deg å sellan for? Hadde du bare betalt moms for an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17135 Skrevet April 19, 2011 Ja, reint bytte med golfen min då eller? Men sånn fra spøg t revolver, ka ser du for deg å sellan for? Hadde du bare betalt moms for an? Må betalas 30k i avgifter for å få ut skilter ja, tenkte meg 75k for an. Tror det e ein fair pris for ein original og rustfri urquattro sjøl om an trenge ein lakkering for å ble nice kosmetisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17136 Skrevet April 19, 2011 Lide aktuelt for min del... Eg ska jo spara penger t hus, kino og skikkelige bil... Haha, lure på kor lange tid d tar:p Ligge greit an t hus, men verre me d andra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17137 Skrevet April 19, 2011 Ifølge Søren ska du trene òg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17138 Skrevet April 19, 2011 Jepp! Må bare ta meg i nakken en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17139 Skrevet April 19, 2011 Du og Søren kan ta hverandre i nakken Eg har fått han til å skrive under på sis hvertfall, så får man se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17140 Skrevet April 19, 2011 Eg vett at Søren begynne hvis eg begynne... så gjerna eg må begynna då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17141 Skrevet April 19, 2011 Trur nesten det Han har jo sagt han skal trene med meg hver dag, men tror det aldri før det skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17142 Skrevet April 19, 2011 Jepp! Må bare ta meg i nakken i dag... Fiksa den for deg "Ein dag" e for diffust og då blir det aldri, få gang! Eg starta dagen i dag med knebøy og markløft i 7 tiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17143 Skrevet April 19, 2011 Ja, "ein dag" funker aldri I september sa eg IDAG, og har trent 5 dager i uken siden det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17144 Skrevet April 19, 2011 Fiksa den for deg "Ein dag" e for diffust og då blir det aldri, få gang! Eg starta dagen i dag med knebøy og markløft i 7 tiå Inspirerane:) Tirsdag itte påske må jo ver ein fine dag:) Satan eg komme t å ha vondt på onsdagen: haha : Søren: E du klar t å trene på tirsdag i neste uka? Kl.1730... Hans: Ska du ble me? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17145 Skrevet April 19, 2011 Eg trener hver dag klokka 1515 ca.. Senere går ikke.. Da må eg hjem først, og da blir det aldri noe av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17146 Skrevet April 19, 2011 Haha Lasse .. eg blir aldri kloge på megsjøl ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17147 Skrevet April 19, 2011 Haha Lasse .. eg blir aldri kloge på megsjøl ;p Ikkje me heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17148 Skrevet April 19, 2011 Ser den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17149 Skrevet April 19, 2011 Hele påsken er ødelagt. Katten har diabetes og jeg må gi han sprøyter. Så blir ikke tur til sørlandet. Så da blir det framover 24/7/31/12 Rogaland. God ting i dag er at Passaten som stå i Arendal er endelig momst inn. Stor kaos hos tollen, helst mulig aldri igjen!!! Pluss+++ skikkelig uvennlig! For alle de som tenker det er lov å kjøre prøveskilt på biler som er bare momst inn. Ulovlig sa de til meg... Mye ulovlig og politien gjør ikke en dritt i norge. _____ Trening ja. tenkte jeg mange ganger på hele helga og nå i uka, men med feber og slimete hals er det ikke noe. men gleder meg skikkelig til det. Jeg tror det blir trening med chocolate bear og så trener jeg videre til burgerkongen kommer. så 4,5 timer om dagen . ... NOT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17150 Skrevet April 19, 2011 Hele påsken er ødelagt for du må vær hjemme ? SKal være hjemme i påsken jeg og , er påsken min ødelagt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...