#17151 Skrevet April 19, 2011 Er skikkelig glad i svigerforeldrene som bor der nede og var ikke i Arendal/Kilsund siden Jul. Ikke akurat ødelagt, men trist nok å sitte her istedenfor der nede på båten med svigerfar. I tilleg er det veldig trist med så syk katt. Er for meg ikke bare en katt skjønner du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17152 Skrevet April 19, 2011 Hele påsken er ødelagt for du må vær hjemme ? SKal være hjemme i påsken jeg og , er påsken min ødelagt da Tosk! Kor dom e du egentlig? Hvis du hadde planlagt å reisa vekk i påsken og gleda deg t d åsså går d plutseligt i dass, e isje påskeferien ødelagt då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17153 Skrevet April 19, 2011 Eg har nå fått prøveskilt te biler så kun e momsa inn mange ganger uten problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17154 Skrevet April 19, 2011 Eg har nå fått prøveskilt te biler så kun e momsa inn mange ganger uten problemer Ja, eg og. E isje någe problem d! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17155 Skrevet April 19, 2011 Eg har nå fått prøveskilt te biler så kun e momsa inn mange ganger uten problemer Jeg ser den. Det er jo igjen skikkelig rare regler her og ingen vet skikkelig om det (ikke toll, vegvesenet eller politiet). men bilen skal uansett ikke kjøres. etter 200000km og 16år med urørt motor vil jeg ikke riskere motorhavari. fin på trailern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17156 Skrevet April 19, 2011 IT`S ALIVE!! :D Takk te finni for hjelp! Ner å fiksa hjulvinklane forann å slenga på hjulå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17157 Skrevet April 19, 2011 Hele påsken er ødelagt. Katten har diabetes og jeg må gi han sprøyter. Så blir ikke tur til sørlandet. Så da blir det framover 24/7/31/12 Rogaland. Hvordan kan en katt leve med diabetes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17158 Skrevet April 19, 2011 Det er vell Darwin som slår til når vanlige ville dyr får diabetes. Men med menneskene sin hjelp så overlever de glatt Før insulinen kom så var det vell ikke allverdens med folk som overlevde diabetes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17159 Skrevet April 19, 2011 En katt med diabetes har ikke i mine øyne et godt liv så jeg ville nok tatt en tur til veterinæren og fått en slutt på lidelsen. Er dette en ren innekatt så er det jo mulig å bistå den med insulin i lang tid, men er den av typen som løper ute fritt og er hjemme når den føler for så er vel det håpløst å drive behandling? Men uansett utrolig kjedelig når sånt skjer med et dyr man er glad i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17160 Skrevet April 19, 2011 Tosk kan du vær sjøl.. Eg e akkuratt litt dommare en deg , men faen så domme eg e då.. Påskeferien e jo isje ødelagt fordiom....... Tosk! Kor dom e du egentlig? Hvis du hadde planlagt å reisa vekk i påsken og gleda deg t d åsså går d plutseligt i dass, e isje påskeferien ødelagt då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17161 Skrevet April 19, 2011 Er glad dere kan bidra til litt fjortissdrama nå som paradise hotel har ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17162 Skrevet April 19, 2011 Hvordan kan en katt leve med diabetes? Han faa spesiell mat og insulin 2 ganger om dagen för mat. En katt med diabetes har ikke i mine øyne et godt liv så jeg ville nok tatt en tur til veterinæren og fått en slutt på lidelsen. Er dette en ren innekatt så er det jo mulig å bistå den med insulin i lang tid, men er den av typen som løper ute fritt og er hjemme når den føler for så er vel det håpløst å drive behandling? Men uansett utrolig kjedelig når sånt skjer med et dyr man er glad i... Han er innekat, veldig ung og jeg vurderte aa faa han sove for alltid, men dyrelegen sa at det er ikke nödvendig og anbefaller det ikke. Han faa naa til 05. Mai insulin og den spessielle maten og saa er han kanskje okay igjen, det kan vise blodtesten. Jeg krysser fingrene. Heldighvis fant jeg tidig nok ut at noe ikke stemmer med han. Han hadde blodsukker 21 og normalt er 9. Saa ganske gale. Er glad dere kan bidra til litt fjortissdrama nå som paradise hotel har ferie Jeg haaper ikke at du mener min "drama"! Synnes ikke det er saa morsom med dödssyk katt. For meg er "Mookey" veldig mye verdt. Heller kan kjaeresten flytter ut. (ho vet det!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17163 Skrevet April 19, 2011 Sniker meg inn her igjen, og ønsker lykke til og god bedring med pusen din, Sören:) Så ut som en real kosepus. Får virkelig håpe det går bra med pusen - katter er tross alt noe eget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17164 Skrevet April 19, 2011 Sniker meg inn her igjen, og ønsker lykke til og god bedring med pusen din, Sören:) Så ut som en real kosepus. Får virkelig håpe det går bra med pusen - katter er tross alt noe eget:) Takk Mister Mads Kristian! Har vi egentlig hilst paa hverandre? Dyrelegen sier at en katt med diabetes kan leve et normalt liv og det er veldig viktig for meg. Heller mindre bildeler enn en familiemedlem mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17165 Skrevet April 19, 2011 Bare hyggelig. Nei, ikke det jeg kan huske - vi er jo ikke akkurat naboer: klø : Hehe. Men muligheten er jo der om dere Stavangerfolkene skal til Våler eller Rudskogen i år. Ja, det sier jeg også. Mine to er fullverdige familiemedlemmer og vel så det, så heller at de har det bra enn noe bilrelatert;) Får tro katten din får et fullverdig liv ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17166 Skrevet April 19, 2011 Bare hyggelig. Nei, ikke det jeg kan huske - vi er jo ikke akkurat naboer: klø : Hehe. Men muligheten er jo der om dere Stavangerfolkene skal til Våler eller Rudskogen i år. Ja, det sier jeg også. Mine to er fullverdige familiemedlemmer og vel så det, så heller at de har det bra enn noe bilrelatert;) Får tro katten din får et fullverdig liv ihvertfall:) Aa ja, tenkte du er fra her . Du kan jo ikke bare skrive i Stavanger traaden da Blir kanskje Vaaler paa meg jaa. Wörthersee er jo ikke mulig for meg i aar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17167 Skrevet April 19, 2011 Hehe, derfor jeg skreiv at jeg sneik meg inn i tråden deres igjen:p Høres bra ut - da skal jeg se etter en Rallye med en tysker inni isåfall: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17168 Skrevet April 19, 2011 Hehe, derfor jeg skreiv at jeg sneik meg inn i tråden deres igjen:p Høres bra ut - da skal jeg se etter en Rallye med en tysker inni isåfall: ja : Tenkte bare at du er lite aktivt og skriver det derfor Yeah, 1,91 og 115kg sikkert med shorts og Dubkorps klaer paa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17169 Skrevet April 19, 2011 Dere husker kanskje 99 Luftballongs? Synnes den var ganske okay for en tysk sang edit: crap, det funker jo ikke i de hele tat edit2: naa funker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17170 Skrevet April 19, 2011 Grunnen til jeg lurte er at jeg selv er diabetiker og hadde det vært en utekatt så hadde det nok aldri godt, men så lenge det er en inne katt så bør det jo gå fint:) Gi han en klapp og god bedring fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17171 Skrevet April 19, 2011 Gammel klassekamerat som selger rat'en sin : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27893448 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17172 Skrevet April 19, 2011 Diesel, bensin, E85, jetfuel... whatever. Vin DIESEL er hvertfall noe å beundre Sören: Så utrolig ergerlig med diabetes hos katten din. Håper det ordner seg etterhvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17173 Skrevet April 19, 2011 Golf MK3 EL bil som vi snakka om her om dagen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27863697 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17174 Skrevet April 19, 2011 Gammel klassekamerat som selger rat'en sin : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27893448 Den så står i t.svilandsgate? Heftige bil me potensiale de der! ___ Har nå landa på evenes lufthavn, harstad. "glede" meg te å tilbringa påsken i "supert" vær :-) Neida. Ska nok overleva ! Synd me pusen Søren, satse på at katten komme seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17175 Skrevet April 19, 2011 Grunnen til jeg lurte er at jeg selv er diabetiker og hadde det vært en utekatt så hadde det nok aldri godt, men så lenge det er en inne katt så bør det jo gå fint:) Gi han en klapp og god bedring fra meg.. Takk Mister. Haaper du er flink med dette. Har en cousine i tyskland som er 19 aar og organene er saa gammel som en 50 aaring som röyker og drikker alkohol én mass. Ho spröyter for mye, eller for lite eller ingenting. Veldig triste greier. Kan du kanskje besvare meg det. Skal gi han 0,03ml = 3,2IE Betyr IE injektiona enheter? Paa den pen jeg har faatt gaar det ikke an aa justere 3,2 enheter. Bare 1, 2, 3, 4, 5 etc. So det er ikke 0,X justerbar! brukerhaandbok sier ikke saa veldig mye hvor mange ml = IE. Dyrelegen sa alt staa i brukerhaandbok. Apoteken vet det ikke en gang... var innom 2 ganger naa. Enten faa han ikke i dag, eller jeg maa ringe akut, hvis du ikke kan hjelpe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...