#17176 Skrevet April 19, 2011 Artigt med el bil med turteller og vanlig manuell gir med clutsj: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17177 Skrevet April 19, 2011 Søren: Jeg ringte min mor som jobber med diabetes medisiner. Du må aldri runde opp. Gå heller ned til 3klikk(IE) og hør med dyrlegen i morgen. IE= internasjonal enhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17178 Skrevet April 19, 2011 Søren: Jeg ringte min mor som jobber med diabetes medisiner. Du må aldri runde opp. Gå heller ned til 3klikk(IE) og hør med dyrlegen i morgen. IE= internasjonal enhet Takk mister . Nei skal ikke gi han for mye! Tenkte uansett aa höre med dyrelegen i morra. uff haaper jeg klarer aa gjör det. skummelt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17179 Skrevet April 19, 2011 Någen så har lyst å ta turen bort å hjelpa mg å sedda inn rudene i einseren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17180 Skrevet April 19, 2011 Golf MK3 EL bil som vi snakka om her om dagen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27863697 Stemme, der va an ja Håpe virkelig at det ordne seg me Mookey Søren, det er konge katt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17181 Skrevet April 19, 2011 Han har faatt förste spröyte naa. mye enklere enn jeg tenkte, han var saa flink! naa etter god diabetesmat har vi sett paa topgear . har du fri rundt paaske? motoren er framme og du har elefant og bil vet bare enda ikke hvor jeg maa hente motoren. har ikke faatt noe beskjed men tracking sier den er framme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17182 Skrevet April 19, 2011 Bilen er borte frem til Torsdag, og jeg skulle fått tak i en jigg/stativ til motoren min, for nå står motoren i elefanten Du kan vel sende en mail med trackingnr og hørre hvor motoren står/kan plukkes opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17183 Skrevet April 19, 2011 Nei søren, tenkte bare på forumgangsteroppgjøret som du og robin har med andrè har katt selv som jeg er veldig glad i, så skjønner godt at det ikke er noe moro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17184 Skrevet April 19, 2011 Er glad dere kan bidra til litt fjortissdrama nå som paradise hotel har ferie Hahaha:D Hva gjør man ikke for lokallaget:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17185 Skrevet April 19, 2011 Bilen er borte frem til Torsdag, og jeg skulle fått tak i en jigg/stativ til motoren min, for nå står motoren i elefanten Du kan vel sende en mail med trackingnr og hørre hvor motoren står/kan plukkes opp? okay få sikkert noe til med tilhenger og noen som har tilhengerfeste da . sendte mail i går og har enda ikke fått svar. ringer der i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17186 Skrevet April 19, 2011 Har tilhengerfeste på S6en, og tilhenger på jobb, men ingen bremser.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17187 Skrevet April 19, 2011 okay få sikkert noe til med tilhenger og noen som har tilhengerfeste da . sendte mail i går og har enda ikke fått svar. ringer der i morra. Viss du kjøre tur-retur-retur erfjord så kan du låna amaroken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17188 Skrevet April 19, 2011 Någen så har lyst å ta turen bort å hjelpa mg å sedda inn rudene i einseren? Fekk det faktisk te aleina nettopp Så då e dt bare å håba på sol på torsdag. Någen så vil ver me på ein liden roadtrip?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17189 Skrevet April 19, 2011 Takk Mister. Haaper du er flink med dette. Har en cousine i tyskland som er 19 aar og organene er saa gammel som en 50 aaring som röyker og drikker alkohol én mass. Ho spröyter for mye, eller for lite eller ingenting. Veldig triste greier. Kan du kanskje besvare meg det. Skal gi han 0,03ml = 3,2IE Betyr IE injektiona enheter? Paa den pen jeg har faatt gaar det ikke an aa justere 3,2 enheter. Bare 1, 2, 3, 4, 5 etc. So det er ikke 0,X justerbar! brukerhaandbok sier ikke saa veldig mye hvor mange ml = IE. Dyrelegen sa alt staa i brukerhaandbok. Apoteken vet det ikke en gang... var innom 2 ganger naa. Enten faa han ikke i dag, eller jeg maa ringe akut, hvis du ikke kan hjelpe med. Rund alltid ned, runde opp kan føre til at den får for lavt blodsukker, det kan være vanskelig å forklare en katt at den må få i seg sukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17190 Skrevet April 19, 2011 Rund alltid ned, runde opp kan føre til at den får for lavt blodsukker, det kan være vanskelig å forklare en katt at den må få i seg sukker tror ogsaa det gikk veldig bra med spröyta! Folk, jeg trenger hjelp. Maa frakte en VR6 motor fra Stavanger til Klepp i morra. Ellers har jeg INGENTING aa gjöre i helga. Faa jeg motoren paa klepp saa har jeg noe aa gjöre . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17191 Skrevet April 19, 2011 Forresten var det deg jeg kjørte bak fra MAXI til Essoen i kveld sånn 20.30 ish? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17192 Skrevet April 19, 2011 Forresten var det deg jeg kjørte bak fra MAXI til Essoen i kveld sånn 20.30 ish? Me? Jeg var paa Apoteken rundt kl. 18:00 paa maxis senter, men etter det har staat bilen ute i fred. Tror egentlig at bilen er saa mye Eycatcher at folk ser meg med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17193 Skrevet April 19, 2011 Var usikker på om det var deg, men var en Sølv A4 B6 senket med BBS LM felger, så ikke fronten om det var S-line eller S4, men da var det tydeligvis ikke deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17194 Skrevet April 19, 2011 Var usikker på om det var deg, men var en Sølv A4 B6 senket med BBS LM felger, så ikke fronten om det var S-line eller S4 Har ikke A4en lenger. Den er solgt. Men ja, den har jeg sett paa siste lokallagstreffcruise. Er faktisk en fra klubben, men saa bilen bare tilfeldighvis, han er ikke aktiv tror jeg. Eller noen i klubben som solge bilen med klisterne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17195 Skrevet April 19, 2011 Har ikke A4en lenger. Den er solgt. Men ja, den har jeg sett paa siste lokallagstreffcruise. Er faktisk en fra klubben, men saa bilen bare tilfeldighvis, han er ikke aktiv tror jeg. Eller noen i klubben som solge bilen med klisterne Den som stod på statoilen når me kjørte rundt ein søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17196 Skrevet April 19, 2011 Ja, va vel den søndagen me va ute å cruisa me såg an? Trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17197 Skrevet April 19, 2011 tror ogsaa det gikk veldig bra med spröyta! Folk, jeg trenger hjelp. Maa frakte en VR6 motor fra Stavanger til Klepp i morra. Ellers har jeg INGENTING aa gjöre i helga. Faa jeg motoren paa klepp saa har jeg noe aa gjöre . Har du ein henger så kan eg hjelpa te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17198 Skrevet April 19, 2011 Tror Dag Ivar og jeg faa det til i morra. Haaper jeg faa tak i ramberg i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17199 Skrevet April 19, 2011 Alle kom seg heilskinna hjem eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17200 Skrevet April 20, 2011 Alle kom seg heilskinna hjem eller? Bergen står ennå igjen der ude tror eg å prøve komma seg over kanten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...