#17201 Skrevet April 20, 2011 Bergen står ennå igjen der ude tror eg å prøve komma seg over kanten hehe:p eg kom jo over og eg tror muligens min bil var litt lavere verfall foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17202 Skrevet April 20, 2011 hehe:p eg kom jo over og eg tror muligens min bil var litt lavere verfall foran Du fekk gjevna ut underlaget ganske godt på veien Takk for hjelp å instrukser i dag, satse på eg finne nytt merke på svinghjulet i mårå å klare tima det opp sjøl så an kan kjøras! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17203 Skrevet April 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17204 Skrevet April 20, 2011 Alle kom seg heilskinna hjem eller? Det blei så seint altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17205 Skrevet April 20, 2011 Takk for hjelp å instrukser i dag, satse på eg finne nytt merke på svinghjulet i mårå å klare tima det opp sjøl så an kan kjøras! Fekk ikkje oppstart på G? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17206 Skrevet April 20, 2011 Haha.. facebookvås asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17207 Skrevet April 20, 2011 Fekk ikkje oppstart på G? Nei. det var lekkasje i ekspansjonstanken samt at termostaten viser minus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17208 Skrevet April 20, 2011 kan ikke snakke i de hele tat og jeg maa ringe hos motorleverandören 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17209 Skrevet April 20, 2011 kan ikke snakke i de hele tat og jeg maa ringe hos motorleverandören Yeah, de svarte paa mail 5 minute etterpaa. Da blir det kanskje VR6 overhalin' i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17210 Skrevet April 20, 2011 Yeah, de svarte paa mail 5 minute etterpaa. Da blir det kanskje VR6 overhalin' i helga. Super Gut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17211 Skrevet April 20, 2011 Yeah, de svarte paa mail 5 minute etterpaa. Da blir det kanskje VR6 overhalin' i helga. Bare å gi gass da: rock : Må jo være no for deg ha ha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17212 Skrevet April 20, 2011 Super Gut! Oh yes. Mangler bare ny oljepumpa. Men kan jo byttes seinere da . Dag Ivar kommer naa snart og hjelper meg med henting . Heldige jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17213 Skrevet April 20, 2011 Nå har eg venta på pakke med Posten fra Oslo i 7 dager, ann e ennå ikkje komt.. Syns Posten tape seg merr og merr for kver gang eg bruke de. Fekk nettopp ein pakke fra Tyskland, 4 uker lå ann i tollen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17214 Skrevet April 20, 2011 Nå har eg venta på pakke med Posten fra Oslo i 7 dager, ann e ennå ikkje komt.. Syns Posten tape seg merr og merr for kver gang eg bruke de.Fekk nettopp ein pakke fra Tyskland, 4 uker lå ann i tollen.. Helt enige! Best er aa skrive paa pakken 15€ verdi saa kommer detr fram etter noen dager. Tollen er helt forferdelig! Knokstur neste uke tirsda? Hvem er med? Trenger en skjerm og noe smaatteri til Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17215 Skrevet April 20, 2011 Bare å gi gass da: rock : Må jo være no for deg ha ha... den er faktisk veldig harry synnes jeg. men med 2+ promill i blod gaar det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17216 Skrevet April 20, 2011 Ja, og avgiften var på 58kr og gebyr for fortolling var 110.. hehe, heilt utroligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17217 Skrevet April 20, 2011 den er faktisk veldig harry synnes jeg. men med 2+ promill i blod gaar det bra He he enig... Sist jeg var ute på byen i tyskland tok det helt av når den kom på, vi forstod ingenting, men det hjalp på litt utpå natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17218 Skrevet April 20, 2011 Bare å gi gass da: rock : Må jo være no for deg ha ha... hahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17219 Skrevet April 20, 2011 Ja, og avgiften var på 58kr og gebyr for fortolling var 110.. hehe, heilt utroligt! Har opplevt det verre. 35€ til aa fortolle. 220kr gebyrer og toll. latterlig. He he enig... Sist jeg var ute på byen i tyskland tok det helt av når den kom på, vi forstod ingenting, men det hjalp på litt utpå natta Jeg var ikke ute paa byen siden jeg var paa oktoberfest 2009 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17220 Skrevet April 20, 2011 Trenge et ekstra sett med øyer nå for å tima motoren. Någen som har mulighet te å hjelpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17221 Skrevet April 20, 2011 Kan ta turen ud eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17222 Skrevet April 20, 2011 Trenge et ekstra sett med øyer nå for å tima motoren. Någen som har mulighet te å hjelpa? Kan komme etter jeg var paa klepp og tar glödepluggene med meg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17223 Skrevet April 20, 2011 Toppers CJ og Søren. Er der ute fra kl 11:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17224 Skrevet April 20, 2011 Jeg har Motorbukk hvis noen har behov for å låne etter påske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17225 Skrevet April 20, 2011 Jeg har Motorbukk hvis noen har behov for å låne etter påske trenger den för paaske *kisses* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...