#17251 Skrevet April 21, 2011 (endret) Rallye fronten var også helt latterlig billig!!! Koster fort 7-8000 for en komplett rallye front.. Latterlig at jeg ikke fikk med meg dette.. jepp. nice aa ha paa lager. fölgte ogsaa original rallyegrill med... kunne godt betalt 10000 for alt pluss frakt... recaro rallye koster paa ebay (HVIS du finner en) jo fra. 1500€ minst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17252 Skrevet April 21, 2011 jepp. nice aa ha paa lager. fölgte ogsaa original rallyegrill med... kunne godt betalt 10000 for alt pluss frakt... recaro rallye koster paa ebay (HVIS du finner en) jo fra. 1500€ minst. Ja, helt sant.. Kunne godt hatt Rallye Recaro i bilen, men de vanlige syns eg e kjipe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17253 Skrevet April 21, 2011 Ja, helt sant.. Kunne godt hatt Rallye Recaro i bilen, men de vanlige syns eg e kjipe Skal heller har noe anna en de originale. De er ikke sporty i de hele tat. Recaro fra Corradoen er konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17254 Skrevet April 21, 2011 Sören, wie geht's der Form heute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17255 Skrevet April 21, 2011 Alt i orden . Jeg er i bedre form og katten hopper rundt og er gladere enn för. Skal ut aa skru litt i dag paa VR6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17256 Skrevet April 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17257 Skrevet April 21, 2011 ikke tull en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17258 Skrevet April 21, 2011 Drit dårlig humor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17259 Skrevet April 21, 2011 Men det var jo ikke e jeg var paa maxis rundt 18:00. Ikke 20:00 Og eg var der kl 18:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17260 Skrevet April 21, 2011 er ute på klepp. kom og besøk meg folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17261 Skrevet April 21, 2011 Da var endelig Syncroen på veien igjen Søren; kan du ringe på denne for meg: http://www.finestautomotive.com/exklusiver-fahrzeugmarkt/expose-ansehen/38/Ferrari-ENZO-FXX---Strassenzulassung/Ferrari/ Er ikke så god i tysk muntlig som sagt Strassenzulassung! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17262 Skrevet April 21, 2011 Da var endelig Syncroen på veien igjen Søren; kan du ringe på denne for meg: http://www.finestautomotive.com/exklusiver-fahrzeugmarkt/expose-ansehen/38/Ferrari-ENZO-FXX---Strassenzulassung/Ferrari/ Er ikke så god i tysk muntlig som sagt Strassenzulassung! Hvorfor gikk ikke motoren rundt? Hva var feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17263 Skrevet April 21, 2011 Har vaert litt flink i dag Er de noen her i destrikte som plansliper i helgene og rimelig? Noen her som kan laane meg en god elektrisk muttertrekker? Faa ikke demontert reimhjul paa veiven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17264 Skrevet April 21, 2011 Robin: Korti ska du egentlig bjunna på den stakkars Golfen din? An står jo bare å støve vekk ude i lokalet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17265 Skrevet April 21, 2011 Har vaert litt flink i dag Er de noen her i destrikte som plansliper i helgene og rimelig? Noen her som kan laane meg en god elektrisk muttertrekker? Faa ikke demontert reimhjul paa veiven Gi meg en lyd om du finner en.. Ska også planslipe og frese ut ventilsetene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17266 Skrevet April 21, 2011 Va toppen gåen doffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17267 Skrevet April 21, 2011 Trenger noen som har tilhengerlappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17268 Skrevet April 21, 2011 Robin: Korti ska du egentlig bjunna på den stakkars Golfen din? An står jo bare å støve vekk ude i lokalet Regne me å handla motor og gir enten i mai eller juni:) Før d så e planen å få ut den gamle motoren og lakka motorrom. Så må eg lakka resten av bilen innvendig og. Då må eg og sliba vekk d gamla fysste tenke eg. Åsså har eg hål i hjulbuen bak som eg sko hatt litt hjelp t å sveisa... Men ja, må komma i gang itte påsken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17269 Skrevet April 21, 2011 Va toppen gåen doffer? Harkje sjekka ennå, tvile igrunn på det.. Men tar ann av imårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17270 Skrevet April 21, 2011 (endret) Svart BBS LM rep på grå Passat 3bg variant? noen så har bilder eller synspunkt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17271 Skrevet April 21, 2011 Harkje sjekka ennå, tvile igrunn på det.. Men tar ann av imårå Va ikkje kluge innom på søndag for å hjelpa deg med å ta an av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17272 Skrevet April 21, 2011 Va ikkje kluge innom på søndag for å hjelpa deg med å ta an av? Nei, men eg trenge ikkje hjelp te å ta ann av, men eg sko gjerna ha feilsøkt litt mer.. Men eg tar ann bare av, så får eg bytta toppakning om så va.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17273 Skrevet April 21, 2011 Eg kan godt væra med å hjelpa litt i mårå eg doffer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17274 Skrevet April 21, 2011 Flotte greier det Lasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17275 Skrevet April 21, 2011 Ok men det blir etter 12 ein gang:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...