#17301 Skrevet April 22, 2011 Tok av bunnpanna, har jo like god kontroll då som å ha toppen av vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17302 Skrevet April 22, 2011 Tok av bunnpanna, har jo like god kontroll då som å ha toppen av vel? Synnes det er litt vanskelig aa see naar stempel gaar opp eller ned igjen. Men gaar like godt egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17303 Skrevet April 22, 2011 E det ikkje bare å slenga an samen då? Time is money....eller money is time 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17304 Skrevet April 22, 2011 Tok av bunnpanna, har jo like god kontroll då som å ha toppen av vel? Nei, ikkje hvis det ligge någe oppå stemplene.. Heller ikkje kossen stemplene ser ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17305 Skrevet April 22, 2011 Time is money....eller money is time Know the feeling, eg har verken penger eller tid te bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17306 Skrevet April 22, 2011 Nei, ikkje hvis det ligge någe oppå stemplene.. Heller ikkje kossen stemplene ser ut.. Hva med å bare ta av kammen, opp med løfterene? da vil du jo i allefall raskt finne ut pm en ventil er knekt tvert av Går den ikke rundt noen vei selv når du vrir på veiven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17307 Skrevet April 22, 2011 Kammen går fint rundt, men veiven stopper midt på ca. Ser ut som stempel 2 og 3 går fra halveis opp, ned og så halveis opp igjenn og motsatt. Stopper i ett eller annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17308 Skrevet April 22, 2011 Ska du ut i lokalet i dag stian? Ska ud en tur te Christopher, så konne me tatt tenningå de åg om du e jemma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17309 Skrevet April 22, 2011 (endret) Alf Karsten!Hvis det e 2,8 12V motor i A6, har eg ein ståane i delebilen. Kan få motoren på 2000.- hvis du plokkan ud sjøl. Sveiv heilt nydeligt. Siden eg ikkje blir kvitt a6en så lett som eg trodde så lure eg på om eg kjøpe motoren, plassere an i a6en å selge bilen med motor. Probleme e. Eg trenge hjelp te å få motoren ut av donorbil å på min bil. Åsså te å montera motoren i a6en. Har liksom verken verktøy eller bukk/elefant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17310 Skrevet April 22, 2011 Skikkelig crapjobb uten bukk pga girkassa staar bak motoren. Hvorfor annonserer du bilen ikke paa finn? Koster jo ikke saerlig mye for billige biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17311 Skrevet April 22, 2011 Er jo simpelt å bytte motor på audi med motoren riktig vei. Tar ikke mange timene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17312 Skrevet April 22, 2011 Er jo simpelt å bytte motor på audi med motoren riktig vei. Tar ikke mange timene Med motoren som dekorasjon i grillen meine du? Står kordan ein bytte på http://www.framtung.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17313 Skrevet April 22, 2011 Er jo simpelt å bytte motor på audi med motoren riktig vei. Tar ikke mange timene Uten bukk er det bare tull. Det er en V6 ikke en femmer. Paa femmern gaar det nive uten, men paa V6en er det crap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17314 Skrevet April 22, 2011 Motoren foran akslingen er digg, er liksom så lett å skru på P.S; nå har jeg blitt medlem av diesel klubben igjen, så nå kan dere slutte å whine. Kjøpte nemlig golf syncro diesel... hell yeah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17315 Skrevet April 22, 2011 Uten bukk er det bare tull. Det er en V6 ikke en femmer. Paa femmern gaar det nive uten, men paa V6en er det crap. Jeg vet ikke om du har hørt om garasjejekk? Bortskjemte tyske bilmekaniker... i norge bruker de fleste garasjejekk og ølkasser, ikke løftebukk og silkehansker:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17316 Skrevet April 22, 2011 Ska få pris på leie av et lokale i Stavanger med lakkboks og plass te mange (400+m^2). Kjenne ein av eierene, så håpe på ein løyselige pris hvis me blir mange nok, tvi tvi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17317 Skrevet April 22, 2011 Motoren foran akslingen er digg, er liksom så lett å skru på P.S; nå har jeg blitt medlem av diesel klubben igjen, så nå kan dere slutte å whine. Kjøpte nemlig golf syncro diesel... hell yeah Den bilen fortjene voldtektstrimming for å få litt liv i drivverket Planer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17318 Skrevet April 22, 2011 Naar faa du pris? Har jeg inspirert deg igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17319 Skrevet April 22, 2011 Naar faa du pris? Har jeg inspirert deg igjen? I løpet av neste uka håpe eg. Hadde vært SJEF å samla alle i lokallaget så har behov for mekkelokale! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17320 Skrevet April 22, 2011 Ska få pris på leie av et lokale i Stavanger med lakkboks og plass te mange (400+m^2). Kjenne ein av eierene, så håpe på ein løyselige pris hvis me blir mange nok, tvi tvi Kor i stavanger er dette da? Kanskje eg hiver meg med hvis det er skapelig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17321 Skrevet April 22, 2011 Kor i stavanger er dette da? Kanskje eg hiver meg med hvis det er skapelig pris Storhaug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17322 Skrevet April 22, 2011 Storhaug Må ha gode låser på dørene da Men høres intreressant ut det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17323 Skrevet April 22, 2011 I løpet av neste uka håpe eg. Hadde vært SJEF å samla alle i lokallaget så har behov for mekkelokale! "Herr Lönning, sie sind heute König!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17324 Skrevet April 22, 2011 Må ha gode låser på dørene da Men høres intreressant ut det. Sjølskudd og revefeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17325 Skrevet April 22, 2011 Siden eg ikkje blir kvitt a6en så lett som eg trodde så lure eg på om eg kjøpe motoren, plassere an i a6en å selge bilen med motor. Probleme e. Eg trenge hjelp te å få motoren ut av donorbil å på min bil. Åsså te å montera motoren i a6en. Har liksom verken verktøy eller bukk/elefant Fronten på donorbilen (hvis du tenke på min) e allerede av. Eg har tilhenger og verktøy, men eg har ikkje tid å montera igjen med deg. Kan vera med å demontera + frakta motoren der du vil ha den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...