#17326 Skrevet April 22, 2011 Den bilen fortjene voldtektstrimming for å få litt liv i drivverket Planer? Du skal chippe den. 1,9tdi pumpedyse dings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17327 Skrevet April 22, 2011 Du skal chippe den. 1,9tdi pumpedyse dings Hæ? Trodde det va Finni sin du hadde handla. Ka du har kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17328 Skrevet April 22, 2011 golf 5 tdi 4-motion/syncro/haldex dings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17329 Skrevet April 22, 2011 Eg e hjemme i morgen kluge. Men får ikkje tid å skru før på mandag uansett. Så hvis du har sjans å komme då og så hadde det vert knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17330 Skrevet April 22, 2011 I løpet av neste uka håpe eg. Hadde vært SJEF å samla alle i lokallaget så har behov for mekkelokale! D hadde jo vært konge:) Eg e me eg om prisen e ok:) Betale 1000/mnd nå, men ska nå klara litt t om d trengs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17331 Skrevet April 22, 2011 D hadde jo vært konge:) Eg e me eg om prisen e ok:) Betale 1000/mnd nå, men ska nå klara litt t om d trengs;) Betaler ogsaa gjerne mer saa lenge vi er ikke saa mange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17332 Skrevet April 22, 2011 golf 5 tdi 4-motion/syncro/haldex dings Ka skjer? Trudde du skulle ha 540 igjen jeg? Billig å godt... ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17333 Skrevet April 22, 2011 Jeg skulle, men ble lurt under kjøp Nei, nå skal jeg blir stvg gjerrigste... avgiftsfri diesel på golfen og e85 på audi`n. Alt jeg sparer går til E96 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17334 Skrevet April 22, 2011 golf 5 tdi 4-motion/syncro/haldex dings Går vel ikkje ann å skru heilt av ESP på dessa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17335 Skrevet April 22, 2011 dår fins vel sikringer for sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17336 Skrevet April 22, 2011 Får nå håpa det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17337 Skrevet April 22, 2011 Godt du alltid e så positive Petter Gralla me nye bil Franki! R19 vol.2.0 dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17338 Skrevet April 22, 2011 Godt du alltid e så positive Petter Gralla me nye bil Franki! R19 vol.2.0 dette her Tenkte vel mer på at det ikkje heilt står i stil med Franks kjørestil (men det gjør vel ikkje diesel heller forsåvidt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17339 Skrevet April 22, 2011 Det er den mest geniale bilen, kjørte fra alle oppover til hytta allikevel hadde jeg et forbruk på 0,55... eneste er at den sliter litt på forbikjøringer i høy hastighet. Får liksom ikke utnytta hver eneste slette, men det fikser du petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17340 Skrevet April 22, 2011 goooood jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17341 Skrevet April 23, 2011 Jeg ville bli en ekte playboy når jeg ble stor.. Kjøre fin bil, Drikke fin vin, og pule fine damer... Men jeg ble bare en miniplayboy... Jeg sykler, drikker saft, og runker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17342 Skrevet April 23, 2011 Nogen som har vert på flaskå eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17343 Skrevet April 23, 2011 Frokost på terassen på hyttå, lunch på forus, middag i sirdalen og nattmat på kebaben! Gjør meg klar te ein innholdsrike dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17344 Skrevet April 23, 2011 Haha, kebaben på Moi då eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17345 Skrevet April 23, 2011 (endret) Jeg ville bli en ekte playboy når jeg ble stor.. Kjøre fin bil, Drikke fin vin, og pule fine damer... Men jeg ble bare en miniplayboy... Jeg sykler, drikker saft, og runker! Hehehe ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17346 Skrevet April 23, 2011 E dorr någen her som har kontakter som kan hjelpa ein kveld med å få pressa ut noen foringer? E ett par eg slide med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17347 Skrevet April 23, 2011 Hekje Lasse pressa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17348 Skrevet April 23, 2011 Jo, men funke ikkje på det eg ska pressa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17349 Skrevet April 23, 2011 Trenger ikke presse for å få ut foringer... har hatt godt resultat med å sette fyr på gummien for å så bruke en dor og banke ut stålet etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17350 Skrevet April 23, 2011 Trenger ikke presse for å få ut foringer... har hatt godt resultat med å sette fyr på gummien for å så bruke en dor og banke ut stålet etterpå. Jeg vet det.. Ikke har jeg lov til å brenne der jeg står, heller ikke lyst til å brenne.. Tar tid også det.. Lettere å bare gjøre det ordentlig, hvis noen har skikkelig utstyr, noe jeg er sikker på at noen har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...