Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Den bilen fortjene voldtektstrimming for å få litt liv i drivverket :evil: Planer?

Du skal chippe den. 1,9tdi pumpedyse dings :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal chippe den. 1,9tdi pumpedyse dings :)

Hæ? Trodde det va Finni sin du hadde handla. Ka du har kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf 5 tdi 4-motion/syncro/haldex dings ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e hjemme i morgen kluge. Men får ikkje tid å skru før på mandag uansett. Så hvis du har sjans å komme då og så hadde det vert knall! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I løpet av neste uka håpe eg. Hadde vært SJEF å samla alle i lokallaget så har behov for mekkelokale! : rock :

D hadde jo vært konge:) Eg e me eg om prisen e ok:) Betale 1000/mnd nå, men ska nå klara litt t om d trengs;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D hadde jo vært konge:) Eg e me eg om prisen e ok:) Betale 1000/mnd nå, men ska nå klara litt t om d trengs;)

Betaler ogsaa gjerne mer saa lenge vi er ikke saa mange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka skjer?

Trudde du skulle ha 540 igjen jeg? Billig å godt... ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle, men ble lurt under kjøp :)

Nei, nå skal jeg blir stvg gjerrigste... avgiftsfri diesel på golfen og e85 på audi`n. Alt jeg sparer går til E96 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel ikkje ann å skru heilt av ESP på dessa? :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dår fins vel sikringer for sånt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du alltid e så positive Petter ;)

Gralla me nye bil Franki! R19 vol.2.0 dette her :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt du alltid e så positive Petter ;)

Gralla me nye bil Franki! R19 vol.2.0 dette her :D

Tenkte vel mer på at det ikkje heilt står i stil med Franks kjørestil ;) (men det gjør vel ikkje diesel heller forsåvidt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den mest geniale bilen, kjørte fra alle oppover til hytta allikevel hadde jeg et forbruk på 0,55... eneste er at den sliter litt på forbikjøringer i høy hastighet. Får liksom ikke utnytta hver eneste slette, men det fikser du petter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville bli en ekte playboy når jeg ble stor.. Kjøre fin bil, Drikke fin vin, og pule fine damer... Men jeg ble bare en miniplayboy... Jeg sykler, drikker saft, og runker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen som har vert på flaskå eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frokost på terassen på hyttå, lunch på forus, middag i sirdalen og nattmat på kebaben! Gjør meg klar te ein innholdsrike dag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville bli en ekte playboy når jeg ble stor.. Kjøre fin bil, Drikke fin vin, og pule fine damer... Men jeg ble bare en miniplayboy... Jeg sykler, drikker saft, og runker!

Hehehe :P......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E dorr någen her som har kontakter som kan hjelpa ein kveld med å få pressa ut noen foringer? E ett par eg slide med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men funke ikkje på det eg ska pressa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke presse for å få ut foringer... har hatt godt resultat med å sette fyr på gummien for å så bruke en dor og banke ut stålet etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke presse for å få ut foringer... har hatt godt resultat med å sette fyr på gummien for å så bruke en dor og banke ut stålet etterpå.

Jeg vet det.. Ikke har jeg lov til å brenne der jeg står, heller ikke lyst til å brenne.. Tar tid også det.. Lettere å bare gjøre det ordentlig, hvis noen har skikkelig utstyr, noe jeg er sikker på at noen har..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.