#17351 Skrevet April 23, 2011 Har gjort som Frank sier et par ganger og det funker flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17352 Skrevet April 23, 2011 Kor mange e det snakk om? Hvis du har lyst å ta turen seinare i kveld, har ikkje pressa, men skal nok få de ut for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17353 Skrevet April 23, 2011 Koffor ngn foringa e det som e vrange doffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17354 Skrevet April 23, 2011 Noen stavanger lassaroner som har sånn stoffrens maskin til låns? Jeg har jo klart å kjøpe bil uten skinn og setene har nok fått mer enn 2 proteinshaker over seg for de ser ganske guffene ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17355 Skrevet April 23, 2011 Hvis ikke kan du bare låne en på naboen.. Koster vell rett i overkant av en 200lapp for et døgn.. og så har jeg gudd shit såpe til deg! http://www.naboen.no/kategori.aspx?kid=33&kat=Husholdning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17356 Skrevet April 23, 2011 Kor mange e det snakk om?Hvis du har lyst å ta turen seinare i kveld, har ikkje pressa, men skal nok få de ut for det Snakk om 4 stk.. To bak og to idiotiske framme som ikkje nytte å brennas ut.. De som har sånn mongo metal dings utpå foringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17357 Skrevet April 23, 2011 Snakk om 4 stk.. To bak og to idiotiske framme som ikkje nytte å brennas ut.. De som har sånn mongo metal dings utpå foringen.. brenne ud gummien, splitta hylså å slå na ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17358 Skrevet April 23, 2011 Olav har jo stor presse nere i verksted! får sikkert låne den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17359 Skrevet April 23, 2011 Kan jo alltids hørra med an ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17360 Skrevet April 23, 2011 Noen så har ein forklaring på koffer diesel stussar peike nerøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17361 Skrevet April 23, 2011 Fordi ellers hadde du fått alt dieselsote mye meir opp i bakpartiet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17362 Skrevet April 23, 2011 Hvis du ser diesel biler som har satt på DTM stuss (eller ka det hette) så ser du at bakluken eller eventuelt bakfangeren e kålsvarte. Så pga dette så går det nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17363 Skrevet April 23, 2011 For då ser det ut så bilen sveve bortover på svartrøyken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17364 Skrevet April 23, 2011 Hvis du ser diesel biler som har satt på DTM stuss (eller ka det hette) så ser du at bakluken eller eventuelt bakfangeren e kålsvarte. Så pga dette så går det nedover. :o: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17365 Skrevet April 23, 2011 : gråter : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2281586#post2281586 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17366 Skrevet April 23, 2011 : gråter : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2281586#post2281586 why sell? Fantastisk skjerm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17367 Skrevet April 23, 2011 why sell? Du har ikke lest annonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17368 Skrevet April 23, 2011 Du har ikke lest annonsen Sånn går det når man er i gokk og kun iPhone:) Men flytting gir ikke grunn for mindre tv uansett størrelse på ny stue..?? så jeg satser på at du skal ha større? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17369 Skrevet April 23, 2011 Sånn går det når man er i gokk og kun iPhone:) Men flytting gir ikke grunn for mindre tv uansett størrelse på ny stue..?? så jeg satser på at du skal ha større? Bofellesskap tror jeg. Men er i grunn enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17370 Skrevet April 23, 2011 Sånn går det når man er i gokk og kun iPhone:) Men flytting gir ikke grunn for mindre tv uansett størrelse på ny stue..?? så jeg satser på at du skal ha større? Flytter i leilighet med to kompiser.. Er 3 tv der fra før.. Dessuten kan pengene komme godt med.. Men vi får se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17371 Skrevet April 23, 2011 Flytter i leilighet med to kompiser.. Er 3 tv der fra før.. Dessuten kan pengene komme godt med.. Men vi får se.. Det forklarer jo saken lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17372 Skrevet April 23, 2011 Selg TVen og bruk pengene på Rallyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17373 Skrevet April 23, 2011 Se paa luftfiltern!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17374 Skrevet April 23, 2011 Se paa luftfiltern!!! wtf??? ser det er beskrevet i annonsen, men det der kan jo ikke være tilfelle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17375 Skrevet April 23, 2011 Forstår meg ikkje helt på ka pointet med det luftfilteret var ? Kan da umuligt ver sånn på en mercedes E klasse, men skal aldri si aldri . Slike luftfilter som stikker opp av panseret forbinder jeg me haugamle amcars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...