#17401 Skrevet April 24, 2011 Dagi: Du som klagde på at jeg ikke gjorde noe med Golfen, sjekk tråden:) Måtte jo få gang på det når noen klager:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17402 Skrevet April 24, 2011 Vil tippe fra fire og utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17403 Skrevet April 24, 2011 Ikke annet enn at den er kjempe flott å se på Din e ijallefall fin å se på, min er bare en tragedie. Noen som ble frakjørte av s2n idag?? Anytime, anywhere! Kanskje en gang i høst? Noen som skal ut og lufte de 4 hjulte? Kanskje en gang i høst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17404 Skrevet April 24, 2011 Noen som ble frakjørte av s2n idag?? Du kjørte ikkje tilfedigvis LITT over fartsgrensen på slettå fra hinnasvingane te mcen på mariero. Hørte någe så hisste seg opp nere på veien. Va jaffal turbo femmer men så ikkje bilen Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17405 Skrevet April 24, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=wmB6X7cJpoU Merkelig nok litt feil i sync på lyden... Windows Movie maker: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17406 Skrevet April 24, 2011 GuD hjelpe dåmeg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17407 Skrevet April 25, 2011 Uredigert materiale.... litt dødtid her og der innimellom noen drag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17408 Skrevet April 25, 2011 Någen som e intressert i mini radiostyrt bil? Mini-Z AWD. Kul driftebil te bruk på f.eks. parketten innendørs http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28120134 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17409 Skrevet April 25, 2011 Någen som e intressert i mini radiostyrt bil? Mini-Z AWD. Kul driftebil te bruk på f.eks. parketten innendørs http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28120134 Send linken til Robin som SMS. Han er ute på Tau med mange venner og radiostyrte biler, sikkert noen der som er kanskje interessert!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17410 Skrevet April 25, 2011 Uredigert materiale.... litt dødtid her og der innimellom noen drag:) Alltid kult med filmer, spess fra plasser man kjenner seg igjen Sykt irriterende de hvite flekkene på vindusviskerne dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17411 Skrevet April 25, 2011 HVa er det du har brukt til å filme med Jan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17412 Skrevet April 25, 2011 HVa er det du har brukt til å filme med Jan? Sikkert filmkamera (sorry, det e den dagen idag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17413 Skrevet April 25, 2011 HVa er det du har brukt til å filme med Jan? iPhone 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17414 Skrevet April 25, 2011 iPhone 4 Da ble det jammen ikke værst resultat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17415 Skrevet April 25, 2011 Sikkert filmkamera (sorry, det e den dagen idag) Haha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17416 Skrevet April 25, 2011 Da ble det jammen ikke værst resultat.. Bedre enn forventet ja:) Ble bare plassert mellom setet og nakkestøtten... er i allefall det jeg fikk høre av The Tasta Stig... for jeg bedriver jo ikke slik ulovlig kjøring:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17417 Skrevet April 25, 2011 Jeg har filmt sjøl med Iphonen på lørdag og jeg synnes hastigheten kommer ikke helt fram. Men bilen går uansett ikke skikkelig for tiden (igjen...). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17418 Skrevet April 25, 2011 Hastigheten kommer aldri skikkelig fram når man filmer i kupeen med mindre du har 700-800hk Skal det se raskt ut, må nesten kameraet stå nede på frontfangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17419 Skrevet April 25, 2011 Tøff film det der Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17420 Skrevet April 25, 2011 Noen som vet hvordan man koder en fjernkontroll til bilen uten å ha noen låsesylindere i bilen utenom den i bagasjeromslokket? Sikringen til sentr.lås gikk i går og nå funke det ikje å låse bilen. Han forrige eier he jo våre så smart at han he fjerna heile låsesylinderen fra døra, så e jo ikje mulig å låsa bilen lenger.. Ring meg hvis ngn plutselig he lyst å lega helt så eg sleppe låsa bilen min inne ei uga før sylinderen komme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17421 Skrevet April 25, 2011 Noen som vet hvordan man koder en fjernkontroll til bilen uten å ha noen låsesylindere i bilen utenom den i bagasjeromslokket? Sikringen til sentr.lås gikk i går og nå funke det ikje å låse bilen. Han forrige eier he jo våre så smart at han he fjerna heile låsesylinderen fra døra, så e jo ikje mulig å låsa bilen lenger.. Ring meg hvis ngn plutselig he lyst å lega helt så eg sleppe låsa bilen min inne ei uga før sylinderen komme... Det gaar med VAG COM. 1. STG 46 komfortstyrenhet med el. heis 2. Tilpassning funk. 10 3. Kanal 00 (tast inn 00 for aa fjerne alle nökkler og lagre) 4. Kanal 01 (velg hvor mange nökkler du vil kode - maks 4) 5. nökkel i tenningslaas, trykk paa tastene 1 sekund og saa videre med flere 6. styrenhet logout funksjon 06 _____ edit: jeg installerer akurat E.L.S.A. kan söke etter det naar jeg er hjemme igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17422 Skrevet April 25, 2011 Konge! På vei forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17423 Skrevet April 25, 2011 da røyk den NYE "viftereimen" på rallyen. begynner å blir ganske lei ærlig sagt. "Veihjelp-R32" er på vei nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17424 Skrevet April 25, 2011 Har reima røket før og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17425 Skrevet April 25, 2011 da røyk den NYE "viftereimen" på rallyen.begynner å blir ganske lei ærlig sagt. "Veihjelp-R32" er på vei nå. Den bilen har alltid slitt med reimer.. Nesten så en kan lure på om noe er skeivt oppi der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...