#17451 Skrevet April 25, 2011 Tullebukken...! Jaja, da burde det være mulig å finne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17452 Skrevet April 25, 2011 er det grønne bygget ved rundkjøringa til flyplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17453 Skrevet April 25, 2011 Sånn er det å ha vag Ikke begynn med BMW naa da. Da kan du melde deg rett ut av forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17454 Skrevet April 25, 2011 Det som er sjarmen med vag.. Alltid noe gale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17455 Skrevet April 25, 2011 Nytt slagord.. Volkswagen - Alltid noe gale - Connecting people No wonder lokallaget er så sammensveiset for tiden, noen må jo trø til hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17456 Skrevet April 25, 2011 Liker heller aa hjelpe andre enn aa skru paa mine egene biler. de vil jeg helst levere inn. Kan få hjelpe meg :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17457 Skrevet April 25, 2011 Kan få hjelpe meg :-D Ikke saa lenge siden jeg sa at du bare skulle skrike naar du trenger hjelp ... men tror naa maa jeg faa begge bilene ferdig först. Damn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17458 Skrevet April 25, 2011 Bare jeg som er gira på vacn bbq edition-treff snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17459 Skrevet April 25, 2011 Ikke saa lenge siden jeg sa at du bare skulle skrike naar du trenger hjelp ... men tror naa maa jeg faa begge bilene ferdig först. Damn Jeg kommer ut og er moralische unterstützung denne uken når du skrur Bare jeg som er gira på vacn bbq edition-treff snart? Ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17460 Skrevet April 25, 2011 Jeg kommer ut og er moralische unterstützung denne uken når du skrur höres veldig bra ut maa bare faa robin paa det ogsaa. noen maa kjöre meg ... HAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17461 Skrevet April 25, 2011 Ja.. Du skulle hatt en egen klovnetag på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17462 Skrevet April 25, 2011 Eg komme, så det nettopp så det blir uvaska bil, men e jo stylter og vinterdekk uansett :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17463 Skrevet April 25, 2011 Ikke saa lenge siden jeg sa at du bare skulle skrike naar du trenger hjelp ... men tror naa maa jeg faa begge bilene ferdig först. Damn Ja, husker d Søren, samme gjelder om du trenger hjelp! :-) Lurt å blir ferdig med sine egne først og eg trenger iche hjelp helt enda men ettervært så delene kommer inn så kan eg begynne å sette sammen understellert og få det på plass å da kan det være greit med noen ekstra hender. Etter å ha sett igjennom kvitteringene ifra 034 Motorsport, LOBA motorsport, VAST Performance, ECS tuning og Møller så har jeg ca 230 000kr (med momsen) i utgifter siden Desember 2010. Så har eg itillegg utgiftene med bremsene, 3L veiva, lakk/karroseri jobben og iche minst toppene. Så mangler eg nok enda en tar tusen i smådeler, 4000EURO til LOBA for de resterende delene diverse samt boring av blokka og evt sammensetting av bunndelen om eg finner noen som kan gjøre det. Herregud eg gleder meg til å faktisk kjøre dritten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17464 Skrevet April 25, 2011 Ja, husker d Søren, samme gjelder om du trenger hjelp! :-) Lurt å blir ferdig med sine egne først og eg trenger iche hjelp helt enda men ettervært så delene kommer inn så kan eg begynne å sette sammen understellert og få det på plass å da kan det være greit med noen ekstra hender. Etter å ha sett igjennom kvitteringene ifra 034 Motorsport, LOBA motorsport, VAST Performance, ECS tuning og Møller så har jeg ca 230 000kr (med momsen) i utgifter siden Desember 2010. Så har eg itillegg utgiftene med bremsene, 3L veiva, lakk/karroseri jobben og iche minst toppene. Så mangler eg nok enda en tar tusen i smådeler, 4000EURO til LOBA for de resterende delene diverse samt boring av blokka og evt sammensetting av bunndelen om eg finner noen som kan gjøre det. Herregud eg gleder meg til å faktisk kjøre dritten.... Höres bra ut det . Not bad, tror jeg tjenner saa mye i hele aar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17465 Skrevet April 25, 2011 Oii, kanskje eg kan leie deg som min private mekaniker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17466 Skrevet April 25, 2011 Oii, kanskje eg kan leie deg som min private mekaniker? Slutta som bilmekaniker ikke saa lenge siden. Glemte alt allerede No problem, bare send meg melding eller ring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17467 Skrevet April 25, 2011 Den bilde takingen sko eg vært med på men såg det akkurat nå og det var litt seint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17468 Skrevet April 25, 2011 ingen problem derrick, bare ring når du skal ut å skru så er jeg med:) men da må vi forskyve trening til torsdag tenker jeg... Kunne og tenkt meg å være med på photoshoot, men kom akkurat hjem etter å ha vært på Tau og kjørt RC biler fra klokken 0900 i dag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17469 Skrevet April 25, 2011 ingen problem derrick, bare ring når du skal ut å skru så er jeg med:) men da må vi forskyve trening til torsdag tenker jeg... Kunne og tenkt meg å være med på photoshoot, men kom akkurat hjem etter å ha vært på Tau og kjørt RC biler fra klokken 0900 i dag:D Ikke noe trening paa meg saa lenge golfen ikke gaar. Uten bil reiser ikke andre steder enn paa jobb. Crap med bus... TRENGER BIIIIIIL!!! Folk gimme money, den var billig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17470 Skrevet April 25, 2011 Folk gimme money, den var billig!!! De er jo stygge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17471 Skrevet April 25, 2011 De er jo stygge!! 800kg og 250 hester og ekstremt gode kjöreegenskaper! Uten Opelmerker der den ganske fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17472 Skrevet April 25, 2011 Slutta som bilmekaniker ikke saa lenge siden. Glemte alt allerede No problem, bare send meg melding eller ring Ke du jobber med nå? :-O Sånn salgsmann? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17473 Skrevet April 25, 2011 Ke du jobber med nå? :-O Sånn salgsmann? Jeg bygger off-shore maaler . http://www.mpm-no.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17474 Skrevet April 25, 2011 Ahh, godt å ha deg ombord :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17475 Skrevet April 25, 2011 Ahh, godt å ha deg ombord :-) Jeg er bare normal mekaniker . Ikke noe Off-Shore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...