Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Du har jo den duken som du har nder terrassen eller mot løddstein for å holde jordmassen vekke. Den eg hadde var 4,8 m x 22 m . Den er svart og ganske tykk.

Sko hatt stenger og heile dritten, ska "bygga opp" rekkverket på terassen for å stoppa nordavinden og innsyn fra veien. Svart e vel heller ikkje den lekraste sommarfargen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko hatt stenger og heile dritten, ska "bygga opp" rekkverket på terassen for å stoppa nordavinden og innsyn fra veien. Svart e vel heller ikkje den lekraste sommarfargen :P

Krav stor du eller dama er da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krav stor du eller dama er da. :)

Hehe, eg hate nordavind, hu hate innsyn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E du blitt blyge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E du blitt blyge?

Bare lei av den kalde nordavinden fra Rennesøy ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lei av den kalde nordavinden fra Rennesøy ;)

Hmm kan du ikke bare snikkera den høgare då sånn som den er på deler av terassen?

du sko hatt deg hus med sjøen vettu;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo tatt heilt av!!!! Det ser jo helt rått ut. Så nå skal du sette sammen karosseriet?

Planer motor messig? Eller kommer det om en stund? Det lukter penger av PC min nå....... :)

Skal du kjøre 1 GT1 klassen?

Alt har vært sammen, holder på å gjør klar karroseriet for lakk. Motor blir en 2L 16vT, med restriktor. Før ikke kjøre GT 1 da du ikke har lov å flytte motor der, men GT3. Som er gamle Special saloon klasse 1.

Penger og bil går desverre hånd i hanske. Jobber du enda hos Baker eller? Fått deg en morrobil igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten av Tasta som har takstativ som passer golf eller touran til låns? Skulle hatt noe listverk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har til passat hjemme,kan vell klemmes på det meste, men litt langt sikkert.. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har til passat hjemme,kan vell klemmes på det meste, men litt langt sikkert.. Hehe.. :P

Hva mener du med langt? As in Moi langt? Han stikker lett ned dit for et takstativ og en Kebab :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hommersåk forbi tollen langt.. hehe.. :P

Vil du plutselig låne Jan så kan jeg ta dem med på jobben i morgen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hommersåk forbi tollen langt.. hehe.. :P

Vil du plutselig låne Jan så kan jeg ta dem med på jobben i morgen.. :)

Beklager sent svar, rekker du ikke i morgen så duger torsdag:)

Det hadde vært kanon:) du kan jo gi de til Andreas så får han levere de her:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal pakke dem over felgene med en gang.. :)

Edit: og det lå de i bilen.. bare minn andreas på at han skal ta dem med i morgen, ellers kommer jeg nok til å kjøre med dem hjem igjen.. hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar, rekker du ikke i morgen så duger torsdag:)

Det hadde vært kanon:) du kan jo gi de til Andreas så får han levere de her:)

Sånn er det med den saken....

Kjell bringe, Andreas levere.....Hehe, god plan Jan : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan presse ut og inn et hjullager?

Trenger også en firehjulskontroll til audien, ikke noe fastrusta greier så burde være grei skruing :)

Til golfen trenger jeg:

Xenon pære D2S og muligens hjelp til å bytte den, da jeg tydligvis ikke klarer det selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk testa R32en på motorveien hjem nå. Någe smalt som et helvete! Stoppa å sjekka under panser og bilen men såg ikkje någe galt. Ingen varsellys!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk testa R32en på motorveien hjem nå. Någe smalt som et helvete! Stoppa å sjekka under panser og bilen men såg ikkje någe galt. Ingen varsellys!!

Du brøt sikkert bare lydmuren:D

Bilen fungerer som før smellet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt har vært sammen, holder på å gjør klar karroseriet for lakk. Motor blir en 2L 16vT, med restriktor. Før ikke kjøre GT 1 da du ikke har lov å flytte motor der, men GT3. Som er gamle Special saloon klasse 1.

Penger og bil går desverre hånd i hanske. Jobber du enda hos Baker eller? Fått deg en morrobil igjen?

Jeg må sette meg litt mer inn i regelverket for hvilken klasse jeg skal kjøre. Men har samme Audi 90 2,3T ( med litt justeringer 409 hk med 99 oktan ) som jeg har kjørt en stund nå. Men nå er det jo en stund siden vi snakket sist. Har jobbet for Halliburton de siste 5 årene trives der.

Satser på ombygging til banebil til neste år. Blir kanskje porting og litt mask. Jeg må skru inn litt penger først.

Audi 90.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger også en firehjulskontroll til audien, ikke noe fastrusta greier så burde være grei skruing :)

Til golfen trenger jeg:

Xenon pære D2S og muligens hjelp til å bytte den, da jeg tydligvis ikke klarer det selv

Jeg har noen brukte D2S 4300K du kan få for en billig slant? Mener det er originale pærer fra Møller...

De funker som de skal, men de lyser nok ikke like kraftig som nye lenger...

Hvis ikke anbefaler jeg deg uansett å kjøpe skikkelige pærer og ikke billig greier. Jeg kjøpte et sett fra Hong Kong og jeg må skru av og på bryteren noen ganger før jeg får begge lampene til å tenne: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til golfen trenger jeg:

Har kasnkje to stykk 6000k pærer til deg hvis jeg ikke skal brukedem selv.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det folk reiser til Wörthersee her, og hvem er det som drar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler vel kun meg og Finni fra Stavanger ittesom eg har forstått... Finni reise jo før meg for han ska ner på någe andre greier i Tyskland fysste... Så eg tror d bler t at eg reise ner t München med fly og treffe Finni der... Reise ein gang mellom 24. og 26.mai

Ska du og ver me?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdere å reise med fly te klagenfurt den 28. Enten det eller tur til Isle of Man 5/6 juni, men tror ikke jeg får med meg Speedygonsales fra Ølensvåg, så da blir det vel Wörthersee :) Regner med Finni har kontrollen på hotellrom og sånt også, så da ligger vel alt til rette for et kjempe treff :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du brøt sikkert bare lydmuren:D

Bilen fungerer som før smellet?

Tok av motordekselet i går og kjører nå uten. Var i høy hastighet så lurer på om det er en innerskjerm eller noe sånt som har tatt i når lufttrykket ble for stort.

Men lyden var i gulvet på bilen og ganske hard, muligens det var noe jeg kjørte over.

Klarte ikke se noen skader eller lekkasjer på bilen og den virka de 3 minuttene jeg kjørte hjem i 50km/t etterpå. Ut å teste igjen nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det folk reiser til Wörthersee her, og hvem er det som drar?

Me snakke samen så finne me nok ud av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.