#17576 Skrevet April 27, 2011 Me snakke samen så finne me nok ud av det. Sounds like a plan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17577 Skrevet April 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17578 Skrevet April 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17579 Skrevet April 27, 2011 Off, sånt e irriteranes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17580 Skrevet April 27, 2011 Off, sånt e irriteranes.. Stemme det, stride jo imot all logikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17581 Skrevet April 27, 2011 Vi tok nettopp og tegnet av den første, klippet opp i biter og gjorde det i "real life"...Og gjett hva? Den lille firkanten kommer frem nå også! Freaky... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17582 Skrevet April 27, 2011 Løysningen e at det ikkje e samme vinkel på trekantene sjøl om dei e tegnt opp sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17583 Skrevet April 27, 2011 Du kan se på de to at de ikke er NØYAKTIG like store:) Er bare få brøkdeler her og der, og vips har du en hel firkant: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17584 Skrevet April 27, 2011 Du kan se på de to at de ikke er NØYAKTIG like store:) Er bare få brøkdeler her og der, og vips har du en hel firkant: rock : Stemme Men golfen din då, skjer det noe der snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17585 Skrevet April 27, 2011 Jeg har noen brukte D2S 4300K du kan få for en billig slant? Mener det er originale pærer fra Møller...De funker som de skal, men de lyser nok ikke like kraftig som nye lenger... Hvis ikke anbefaler jeg deg uansett å kjøpe skikkelige pærer og ikke billig greier. Jeg kjøpte et sett fra Hong Kong og jeg må skru av og på bryteren noen ganger før jeg får begge lampene til å tenne: bh : Kan jo prøve de ja, hvis ikke er det jo ballasten min som er ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17586 Skrevet April 27, 2011 Kan jo prøve de ja, hvis ikke er det jo ballasten min som er ødelagt Passet ikke pærene du fikk av meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17587 Skrevet April 27, 2011 Jo de passet, men funket ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17588 Skrevet April 27, 2011 ebaii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17589 Skrevet April 27, 2011 Passer golf 3 fanger rett på vento ? andré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17590 Skrevet April 27, 2011 Svart nypolerte Touran fra Rennesøy? http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger/1368788/Bulket_to_ganger_paa_motorveien.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17591 Skrevet April 27, 2011 Stemme Men golfen din då, skjer det noe der snart? Må bare ferdigstille det nye verkstedet, så blir det nok oppstart av prosjekt "Lav mongotralle": rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17592 Skrevet April 27, 2011 Ska få pris på leie av et lokale i Stavanger med lakkboks og plass te mange (400+m^2). Kjenne ein av eierene, så håpe på ein løyselige pris hvis me blir mange nok, tvi tvi Jaja, då har dei hatt ein megler for å uttala seg ka han meinte lokale va verdt i leige.... 27500kr i måneden Så enten må me vær ein heile haug med folk så trenge lokale eller så må me vær jævlig goe te å forhandla på pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17593 Skrevet April 27, 2011 Ja, det va jo ikje lide heller.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17594 Skrevet April 27, 2011 Någen som vett om kor eg kan få bytta frontvinduet mitt billig? E så follt av skraper og steinsprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17595 Skrevet April 27, 2011 Någen som vett om kor eg kan få bytta frontvinduet mitt billig? E så follt av skraper og steinsprut Send Kluge en melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17596 Skrevet April 27, 2011 Någen som vett om kor eg kan få bytta frontvinduet mitt billig? E så follt av skraper og steinsprut Vw-audi klubb medlemmer har gratis bytte av frontrute hos Glassmester Knutsen på Bryne, aka svigers Avtalen er oppe og går, men ikke i skriftelig form enda. Lager en tråd om det når vi får gjort det, du må kunne vise gydlig medlemskort. Ta en telefon til Mads Knutsen 908 55 253 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17597 Skrevet April 27, 2011 Forresten idag har eg gjort någe eg aldri trodde eg sko gjør, nemlig kjøp trø sykkel, ergo begynna å trena Målet e å sykla 1-2 mil aen kver dag te å begynna med. Så nå Robin! Nå har tilogmed EG begynt å trena, så då tror eg meste du e NØDT te å ta deg i nakken:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17598 Skrevet April 27, 2011 Vw-audi klubb medlemmer har gratis bytte av frontrute hos Glassmester Knutsen på Bryne, aka svigers Avtalen er oppe og går, men ikke i skriftelig form enda. Lager en tråd om det når vi får gjort det, du må kunne vise gydlig medlemskort. Ta en telefon til Mads Knutsen 908 55 253 Er det disse? http://www.einarknutsen.no/ Konge at du har fått fikset dette, Kluge! Frontruta på Passaten er såpass slitt at det frister fælt med en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17599 Skrevet April 27, 2011 trenge nye frontruta eg og.. steinsprut midt i synsfelte så de e ingen så tørr å fiksa =) ka koste ei ruta ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17600 Skrevet April 27, 2011 trenge nye frontruta eg og.. steinsprut midt i synsfelte så de e ingen så tørr å fiksa =) ka koste ei ruta ca? gratis hvis du har delkasko eller bedre. 2000 egenandel normalt, men hos http://www.einarknutsen.no/ slipper du egenandelen hvis du er medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...