Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Me snakke samen så finne me nok ud av det.

Sounds like a plan :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, sånt e irriteranes..

Stemme det, stride jo imot all logikk : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tok nettopp og tegnet av den første, klippet opp i biter og gjorde det i "real life"...Og gjett hva?

Den lille firkanten kommer frem nå også! Freaky...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løysningen e at det ikkje e samme vinkel på trekantene sjøl om dei e tegnt opp sånn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan se på de to at de ikke er NØYAKTIG like store:) Er bare få brøkdeler her og der, og vips har du en hel firkant: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan se på de to at de ikke er NØYAKTIG like store:) Er bare få brøkdeler her og der, og vips har du en hel firkant: rock :

Stemme : ja :

Men golfen din då, skjer det noe der snart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen brukte D2S 4300K du kan få for en billig slant? Mener det er originale pærer fra Møller...

De funker som de skal, men de lyser nok ikke like kraftig som nye lenger...

Hvis ikke anbefaler jeg deg uansett å kjøpe skikkelige pærer og ikke billig greier. Jeg kjøpte et sett fra Hong Kong og jeg må skru av og på bryteren noen ganger før jeg får begge lampene til å tenne: bh :

Kan jo prøve de ja, hvis ikke er det jo ballasten min som er ødelagt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo prøve de ja, hvis ikke er det jo ballasten min som er ødelagt

Passet ikke pærene du fikk av meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer golf 3 fanger rett på vento ?

andré

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme : ja :

Men golfen din då, skjer det noe der snart?

Må bare ferdigstille det nye verkstedet, så blir det nok oppstart av prosjekt "Lav mongotralle": rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska få pris på leie av et lokale i Stavanger med lakkboks og plass te mange (400+m^2). Kjenne ein av eierene, så håpe på ein løyselige pris hvis me blir mange nok, tvi tvi :)

Jaja, då har dei hatt ein megler for å uttala seg ka han meinte lokale va verdt i leige.... 27500kr i måneden : eek : Så enten må me vær ein heile haug med folk så trenge lokale eller så må me vær jævlig goe te å forhandla på pris... : oppgitt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det va jo ikje lide heller.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om kor eg kan få bytta frontvinduet mitt billig? E så follt av skraper og steinsprut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett om kor eg kan få bytta frontvinduet mitt billig? E så follt av skraper og steinsprut

Send Kluge en melding

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vw-audi klubb medlemmer har gratis bytte av frontrute hos Glassmester Knutsen på Bryne, aka svigers ;)

Avtalen er oppe og går, men ikke i skriftelig form enda. Lager en tråd om det når vi får gjort det, du må kunne vise gydlig medlemskort. Ta en telefon til Mads Knutsen 908 55 253

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten idag har eg gjort någe eg aldri trodde eg sko gjør, nemlig kjøp trø sykkel, ergo begynna å trena : eek : Målet e å sykla 1-2 mil aen kver dag te å begynna med.

Så nå Robin! Nå har tilogmed EG begynt å trena, så då tror eg meste du e NØDT te å ta deg i nakken:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vw-audi klubb medlemmer har gratis bytte av frontrute hos Glassmester Knutsen på Bryne, aka svigers ;)

Avtalen er oppe og går, men ikke i skriftelig form enda. Lager en tråd om det når vi får gjort det, du må kunne vise gydlig medlemskort. Ta en telefon til Mads Knutsen 908 55 253

Er det disse?

http://www.einarknutsen.no/

Konge at du har fått fikset dette, Kluge!

Frontruta på Passaten er såpass slitt at det frister fælt med en ny. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenge nye frontruta eg og.. steinsprut midt i synsfelte så de e ingen så tørr å fiksa =) ka koste ei ruta ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenge nye frontruta eg og.. steinsprut midt i synsfelte så de e ingen så tørr å fiksa =) ka koste ei ruta ca?

gratis hvis du har delkasko eller bedre.

2000 egenandel normalt, men hos http://www.einarknutsen.no/ slipper du egenandelen hvis du er medlem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.