#17726 Skrevet April 29, 2011 Eg trodde faktisk motoren i golfen tok kveld i dag pang sa det hehe, men så var det heldigvis kun ein trykkslange som ga etter for presset/trykket:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17727 Skrevet April 30, 2011 Ang terrasser og div, hvor handler folk trevirke? Har vært en del på byggmax og de har jo greie priser føler jeg....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17728 Skrevet April 30, 2011 Eg trodde faktisk motoren i golfen tok kveld i dag pang sa det hehe, men så var det heldigvis kun ein trykkslange som ga etter for presset/trykket:p Må slutta me det tulllet! Prøveskilt på bilen i dag/natt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17729 Skrevet April 30, 2011 Ang terrasser og div, hvor handler folk trevirke? Har vært en del på byggmax og de har jo greie priser føler jeg....? Jobbe mye me tømmermenn å sånt. Å dei seie at sjøl om di har rabatter på monter og div så handle di sjøl på Coop bygg. De e billigast å faktisk ganske go kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17730 Skrevet April 30, 2011 Obs bygg har 28x120 i faste lengder (4,2 eller 4,8m) te 12.50 meteren. Så ganske bra ut! Eg komme te å handle der hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17731 Skrevet April 30, 2011 Eg trodde faktisk motoren i golfen tok kveld i dag pang sa det hehe, men så var det heldigvis kun ein trykkslange som ga etter for presset/trykket:p Kimmit har billige gode slangeklemmer. Eller du sveiser "profil" rundt ladetrykkrøre alle stedene hvor slanga sitter. kan desverre ikke forklare det bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17732 Skrevet April 30, 2011 Da var dagens sykkel-mil unnagjort: eek : Kimmit har billige gode slangeklemmer. Eller du sveiser "profil" rundt ladetrykkrøre alle stedene hvor slanga sitter.kan desverre ikke forklare det bedre Slik profil som du snakker om er ett must på trykkrør, noe ala det jeg lagde på intercooleren din Lasse funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17733 Skrevet April 30, 2011 Slik profil som du snakker om er ett must på trykkrør, noe ala det jeg lagde på intercooleren din Lasse funker I know, men av og til... saa gjör folk det ikke og skjönner ingenting naar bilen faa problemer. Og 2,2 bar Ladetrykk er ikke lite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17734 Skrevet April 30, 2011 Må slutta me det tulllet! Prøveskilt på bilen i dag/natt ? Pøveskilt Lørdag ja Da var dagens sykkel-mil unnagjort: eek : Slik profil som du snakker om er ett must på trykkrør, noe ala det jeg lagde på intercooleren din Lasse funker Ja eg vet men det er alu rør å da blir det straks litt for avansert for meg:p I know, men av og til... saa gjör folk det ikke og skjönner ingenting naar bilen faa problemer.Og 2,2 bar Ladetrykk er ikke lite! Eg vet at slangen før eller senere kom til å blåse av:p har skikkelige slangeklemmer så satser på å vaske slange å stuss så stramme ekstra godt. får faktisk ikke mer en 1,6 bar trykk nå å eg vet ikke hvorfor: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17735 Skrevet April 30, 2011 Eg vet at slangen før eller senere kom til å blåse av:p har skikkelige slangeklemmer så satser på å vaske slange å stuss så stramme ekstra godt. får faktisk ikke mer en 1,6 bar trykk nå å eg vet ikke hvorfor: klø : bruk slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17736 Skrevet April 30, 2011 bruk slike Nesten er kun en bolt på de eg har, men det er noe av samme patent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17737 Skrevet April 30, 2011 Nesten er kun en bolt på de eg har, men det er noe av samme patent:) Okay Da har du jo skikkelige . Når jeg bytter til svarte slanger på rallyen så blir det også slike klemmer. Trenger det igrunn ikke, men ser mer ryddig ut synnes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17738 Skrevet April 30, 2011 Haha , er det beise tid eller? Handla beis igår jeg også.. til gjære da terassen ble nettopp beisa. Hadde 2 bar trykk på min s2 uten profil , ingen som hoppa av ANdré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17739 Skrevet April 30, 2011 Hadde 2 bar trykk på min s2 uten profil , ingen som hoppa av ANdré Må jo kjøre bilen for at ting skal kunne hoppe av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17740 Skrevet April 30, 2011 Christopher er nok inne på någe her Andrè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17741 Skrevet April 30, 2011 Dollaren er saa billig og jeg maa holde meg under med ekstrabestillinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17742 Skrevet April 30, 2011 (endret) Kjørt mangen mil med 2 bar .. dette var før alle oppgraderingene.. Etter oppgraderingene hadde jeg ikke mer enn 1.2 bar mener jeg det var. Må bare editera å sei att eg håbe alle motorane dokkars rase 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17743 Skrevet April 30, 2011 E28 BMW med BBS RS og surfboard etc. paa take! Fiiiiiin bil! kjörte nettop forbi leiligheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17744 Skrevet April 30, 2011 Terrassen bak huset ferdig beisa, nå e det bare terrassen foran igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17745 Skrevet April 30, 2011 (endret) [Kinokveld Lokallag Stavanger - Fast and the Furious Five] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17746 Skrevet April 30, 2011 Hvis der e någen så kjede seg i kveld så ska eg nok opp og prøve å polere felger hvis någen har lyst å ta turen ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17747 Skrevet April 30, 2011 Hvis der e någen så kjede seg i kveld så ska eg nok opp og prøve å polere felger hvis någen har lyst å ta turen ut! Eg kan ta en tur innom med golfen ka kl er du der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17748 Skrevet April 30, 2011 syv-åtte tiden tenke eg. Komme litt ann på kor fort eg blir ferdige hjemme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17749 Skrevet April 30, 2011 syv-åtte tiden tenke eg. Komme litt ann på kor fort eg blir ferdige hjemme! Stikker til broderen på Skeie ein tur eg så får du gi en lyd når du er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17750 Skrevet April 30, 2011 Ferdig å beisa måtte ut å henta litt mer beis for å komma i mål, men ellers gjekk det så smurt. Lasse, koffer e du på forum istedenfor å cruisa Golf?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...