#17751 Skrevet April 30, 2011 Ferdig å beisa måtte ut å henta litt mer beis for å komma i mål, men ellers gjekk det så smurt. Lasse, koffer e du på forum istedenfor å cruisa Golf?!? Måtte hjem å lada golfen det minker på strømmen desverre. åsså har eg høytrykkspylt terasser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17752 Skrevet April 30, 2011 Nogen her så e gira på å henta en stakkar på ålgård å kjøra an t sadness? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17753 Skrevet April 30, 2011 Nogen her så e gira på å henta en stakkar på ålgård å kjøra an t sadness? Har bare sykkelen desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17754 Skrevet April 30, 2011 kor selle dei goe batteri te en billig penge? kost e biltema batteriå? lure på dette: http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Elektrisk/Batteri/AMF-batteri/ 8021251 125 342 x 172 x 286 830 1 799,00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17755 Skrevet April 30, 2011 Biltema-batteriene har hvertfall kommet bra ut i tester. Jeg har det på min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17756 Skrevet April 30, 2011 Ngn som ska her imårå? Ska ein tur me einseren tenkte eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17757 Skrevet April 30, 2011 Eg tenkte eg sko en tur ud t Klepp me 100`en, i løp av dagen .....Må bare vaska litt fuste Men om det blir vanlig LTH på kvelden i mårå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17758 Skrevet April 30, 2011 Eg e sikkert denb beste taxikunden dagi har hatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17759 Skrevet Mai 1, 2011 Føle meg nesten som lokallagstaxi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17760 Skrevet Mai 1, 2011 Da har jeg å finni tatt russeknute Le Diige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17761 Skrevet Mai 1, 2011 Da har jeg å finni tatt russeknute Le Diige ka då? kjettingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17762 Skrevet Mai 1, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=E-GWPLV6C9k&feature=youtube_ghidden_player sånn gjør man på hyttetur;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17763 Skrevet Mai 1, 2011 Ngn som ska her imårå? Ska ein tur me einseren tenkte eg. Ska nok en tur både der å kvadrat, tnkte meg egentlig fyst på kvadrat og ud der. Ke tid ska du ud? Hadde Glassmesteren på besøk igår, hadde fått inn 2 bestillinga på ruter, å det va faktisk gratis, til og med gratis leiebil:p Tror dere meg nå? Faktisk kul leiebil også. Helt ny Audi A1, sport quattro edition eller hva de heter?! Den med masse dekaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17764 Skrevet Mai 1, 2011 Det e lokallagstreff i kveld ja. Bare og stille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17765 Skrevet Mai 1, 2011 Det e lokallagstreff i kveld ja. Bare og stille! Satser på å komme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17766 Skrevet Mai 1, 2011 Jan Erik; Vet du hvor lang tid dem må ha bilen for å bytte frontrute (2003 Passat)? Og er det noen kjøpesenter el.l. i nærheten som er kone-vennlige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17767 Skrevet Mai 1, 2011 Hurtigruta brukte 3-4 timer på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17768 Skrevet Mai 1, 2011 Jan Erik; Vet du hvor lang tid dem må ha bilen for å bytte frontrute (2003 Passat)? Og er det noen kjøpesenter el.l. i nærheten som er kone-vennlige? de har leiebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17769 Skrevet Mai 1, 2011 Jan Erik; Vet du hvor lang tid dem må ha bilen for å bytte frontrute (2003 Passat)? Og er det noen kjøpesenter el.l. i nærheten som er kone-vennlige? Bruker ca 4 timer, de har leiebil. Så har du M44 5min gange derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17770 Skrevet Mai 1, 2011 Okay. Takker for info. Da går det an å ta med kone og barn da, og stikke på M44 imens. Da trenger jeg ikke å flytte over 2 stk barnestoler, var det jeg tenkte på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17771 Skrevet Mai 1, 2011 Ska nok en tur både der å kvadrat, tnkte meg egentlig fyst på kvadrat og ud der.Ke tid ska du ud? Hadde Glassmesteren på besøk igår, hadde fått inn 2 bestillinga på ruter, å det va faktisk gratis, til og med gratis leiebil:p Tror dere meg nå? Faktisk kul leiebil også. Helt ny Audi A1, sport quattro edition eller hva de heter?! Den med masse dekaler Jeg skal ihvertfall få ny frontvindu på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17772 Skrevet Mai 1, 2011 Det e lokallagstreff i kveld ja. Bare og stille! Idag sga eg huske d! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17773 Skrevet Mai 1, 2011 Noen her som var ute og lufta en mørkegrønn og BLANK S2 Coupé i dag? God lyd, selv om den bare kjørte rolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17774 Skrevet Mai 1, 2011 Kjenne eg e skikkeligt klar for LTH idag, føle på meg det bler kanon oppmøte idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17775 Skrevet Mai 1, 2011 Åja, svarte... d e d au idag... ska prøva rekka det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...