Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Neida, ikke noe problem med metallbunpanner (aluminium vet jeg ikke, vil ikke sie noe feil, men tror også de vrir seg ikke). såndblåse bunpanna og lever den til tor semming. har nummer til han hvis den mangler :)

tror vi snakker uansett om circa 200 grader, eller!?

Doffer, kjøp Schrick Bunnpanne :)

Ja jeg bruker Tor Semming, har nummeret hans..

Det er 200 grader ja..

Schrick panne er vel litt omdiskutert? Men ja, tenkte å kjøpe den til neste års motor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han trenger den delen der minst siden torsdag siste uke. å mase nå om det og stresse folk er helt feil. : rolleyes

Grunnen til at jeg dreit i det var pga jeg egentlig skulle offshore i dag, ergo ikke tid uansett. Nå viser det seg at jeg får en uke til på land. Thats why... siden du lurte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet melder at de har skutt Osama bin laden, og pågrepet noen av hans slektinger. De personene som nå sitter fengslet er Osama sin mor, Marme laden & de to brødrene, Choko laden & Remu laden. Hans søster, Pina co laden ble pågrepet lørdag kveld. Nå leter de etter kusina, Sal laden & hans senile bestefar Hvorvardet jeg laden.....

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha! Nice one! :D

Jeg sitter bare å venter på at Mr.Trump skal kreve å se dødsattesten :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg for han som tok headshot på han da, var vel en ganske høy sum for å knærte jævelen. Men om han er død eller levende tror jeg ikke har så mye å si. Han er ikke akkurat mastermind uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mmmm, tenk på alle biltingene eg kunne ha kjøpt for bounthy på Osama.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg for han som tok headshot på han da, var vel en ganske høy sum for å knærte jævelen. Men om han er død eller levende tror jeg ikke har så mye å si. Han er ikke akkurat mastermind uansett

Enig.. Det som kan få en innvirkning er jo at det er tilnærmet folkefest i USA nå.. Skal ikke se bortifra at det trigger nye episoder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en DA poleringsmaskin jeg kan låne?? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, hvem har E85 i stavanger? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, hvem har E85 i stavanger? :)

Hør med Finni, han kjente en god nettside som selger Software etc. i UK.

Anbefaller ikke å påfylle E85 på din bil uten å ha hørt med noen som vet skikkelig om det. Der var noe med biler ETTER 2001 kan kjøre E85 uten problemer. Men er ikke sikker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vw-audi klubb medlemmer har gratis bytte av frontrute hos Glassmester Knutsen på Bryne, aka svigers ;)

Avtalen er oppe og går, men ikke i skriftelig form enda. Lager en tråd om det når vi får gjort det, du må kunne vise gydlig medlemskort. Ta en telefon til Mads Knutsen 908 55 253

Då va frontrudå på A6`n skifta gratis :) kanon service og kjempehyggelige folk.

men det beste må være den kjekke lånebilen du får imens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvål auto hadde flens :)

E85 kan du kjøre på orgional bil også, men da må du prøve deg frem. Typisk ca 50/50 blanding skal gå fint på de fleste biler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvål auto hadde flens :)

E85 kan du kjøre på orgional bil også, men da må du prøve deg frem. Typisk ca 50/50 blanding skal gå fint på de fleste biler :)

Mange biler som går alt for "mager" (ikke nok drivstoff) når de er varme. Anbefaller så langt å ha Bredbåndslambda i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan merker jeg for mye e85? Kutter pga for lite fuel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du merker at den fusker, jeg ville startet med ca 30%. Regn også med at du kan få motorlampe som lyser, men dette er pga annet blandingsforhold på e85 kontra vanlig bensin og motoren tror derfor at den går for magert.

anbefaler deg å lese litt på denne siden: http://www.etanol.nu/ er bla et forum der hvor folk skriver om erfaringer. Kanskje det er noen som allerede har prøvd på s3?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynt å samle på golfer, står et par til som jeg ikke fikk med på bildet. :P

IMG_0602.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette den nye 24timers golfen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynt å samle på golfer, står et par til som jeg ikke fikk med på bildet. :P

Synd du ikke tok bildet igår da d sto et FETT toyota der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring kjell ;)

tror en er original ikke så velig dyr heller.

bestillte nettop en til VR6en som sitter bak svinghjula... damn, de koster : rock :

Hvor mye kom den på til vr6? på a6en eg hadde kom den på 1600kr: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kom den på til vr6? på a6en eg hadde kom den på 1600kr: eek :

500 eller noe. kan jeg også få hos meka, men fant for seint ut av det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren, er ikke du på tur til haugesund??????

Siden du ikke kunne trene idag :)

Forum mens du kjører? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.