#17976 Skrevet Mai 5, 2011 Betale du cash for ett verksted så ska se på an? Trenge jo isje jekkan opp for å sei att noge isje e så det ska ;P Hadde heller jekkan opp sjøl å spart di pengane for så å brukt de på oppgraderingene.. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17977 Skrevet Mai 5, 2011 Spotta deg i standgata i Sandnes i dag Sören Må si jeg liker den bilen der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17978 Skrevet Mai 5, 2011 Då blir det ikkje golf på meg te crusingen på lørdag. Blir nok Wurthbilen ja! Va ute å kjørte golfen i går, og den gjekk som ett dass! Ikkje drag i det heila tatt! Så någe galt e der. Pluss at clutchen må nok byttast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17979 Skrevet Mai 5, 2011 Betale du cash for ett verksted så ska se på an? Trenge jo isje jekkan opp for å sei att noge isje e så det ska ;P Hadde heller jekkan opp sjøl å spart di pengane for så å brukt de på oppgraderingene.. André Nei trenge isje jekkan opp for å veda at någe e galt, men vil veda KA som e galt. Dår fins kanskje ein liiiiiten sjangs for at eg sleppe å bytta heile motoren. Så for meg som isje kan någe særlig bil så e d greit å få veda av et verksted ka som må t for å eventuelt fiksa skaden. Hvis eg sleppe å bytta heile motoren så kan eg bare kjøbe oppgraderingane + litt t siden bare ein heile motor fort koste meg 20-25lapper... Og d koste isje stort for å få et verksted t å bruka ein time på å se ka så e gale, hehe! An står jo isje akkorat på Møller heller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17980 Skrevet Mai 5, 2011 Men disse motorene ska jo tåla over 300hk med original innmat itte så eg har forstått!!?? Drit i hk, det e moment på lavt turtall så tar råder, ett 300hk oppsett får nok momentet seinare enn du får med originalturbo så rådene overleve (såvidt? ) Får jo motor fra Tyskland te 15000kr mot at du levere den gamle i pant, ein liten svipptur te das Vaterland så e det i boks rimelig, moms, hæ!?! http://cgi.ebay.de/Audi-S3-Seat-Leon-Cupra-1-8T-20V-Turbo-Motor-AMK-209-PS-/320642118086?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aa7c271c6#ht_1530wt_905 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17981 Skrevet Mai 5, 2011 Hvis der e någen så har litt peiling på G60 motorer som har sjans å komme innom en tur i kveld så hadde eg satt pris på det. Kluge? Søren? Andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17982 Skrevet Mai 5, 2011 Gratis bilvask og is neste fredag 12:00-16:00 på Møller Bil Stavanger MØT VÅR NYE SERVICEMARKEDSJEF Jeg heter Arnt Emil Frostestad, er 32 år, gift og har 2 barn. Vil du vite mer? Ja, da kommer du til Møller Bil Stavanger på fredag 13.mai, fra kl.12 - 16. Da tilbyr jeg gratis bilvask og is. Jeg står utenfor vår vaskehall og deler ut vaskebilletter. Er det kø, kan du komme tilbake når det måtte passe for deg å vaske bilen. Vi snakkes på fredag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17983 Skrevet Mai 5, 2011 iiiiis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17984 Skrevet Mai 5, 2011 Hvis der e någen så har litt peiling på G60 motorer som har sjans å komme innom en tur i kveld så hadde eg satt pris på det. Kluge? Søren? Andre? Har ikke tid før neste uke, desverre. Har sjøl lært mye i de siste om G60. Jeg sier det gjerne en gang til - TURBO Hva skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17985 Skrevet Mai 5, 2011 Den går veldig dårlig! Mistenker for mye bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17986 Skrevet Mai 5, 2011 Kanskje vi kan se på det neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17987 Skrevet Mai 5, 2011 Blå temp sensor? Org ladehjul? Dobbelt sjekka register, kan ver at med bomma med tenningsmerke, men stemde jo i forhold til slinghjulet te Doffer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17988 Skrevet Mai 5, 2011 Har og tenkt på den sensoren. E originalt ladehjul ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17989 Skrevet Mai 5, 2011 Kluge: transformers merke... still got it? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17990 Skrevet Mai 5, 2011 Prøv å ta av ledningen å se om den e lige. Har du ohm'a Co-pot? eller det gjorde me vel? Dingsen på trykkrøret fra intercooler til innsug, ska ver 500ohm mellom pinn 1 og 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17991 Skrevet Mai 5, 2011 Kluge: transformers merke... still got it? Think so! Syntes du sa det var bare SÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååÅÅÅÅ Harry jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17992 Skrevet Mai 5, 2011 Det er det, men etter en nøye gjennomgang og drøftelse i styre, har jeg kommet frem til at jeg ikke er det spor bedre selv. Eneste forskjellen er at jeg er fra en enda mere harry del av landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17993 Skrevet Mai 5, 2011 G60 svinghjulet har vel to timing merker? TDC og 6 grader BTDC eller noe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17994 Skrevet Mai 5, 2011 Har LOBA S3 deler også? Bare bolt-on turbo for rundt 1500EURO. Skal være gode for 320hk http://www.loba-motorsport.com/1_1_1_1_1.html Det e moment på lavt turtall så tar råder Amen Gratis bilvask og is neste fredag 12:00-16:00 på Møller Bil Stavanger MØT VÅR NYE SERVICEMARKEDSJEF Jeg heter Arnt Emil Frostestad, er 32 år, gift og har 2 barn. Vil du vite mer? Ja, da kommer du til Møller Bil Stavanger på fredag 13.mai, fra kl.12 - 16. Da tilbyr jeg gratis bilvask og is. Jeg står utenfor vår vaskehall og deler ut vaskebilletter. Er det kø, kan du komme tilbake når det måtte passe for deg å vaske bilen. Vi snakkes på fredag! Kun innført elefant-tanga og svamp da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17995 Skrevet Mai 5, 2011 Om der e nogen så vett kor eg får tag i rustfrie 90 grades bend/rørbøya i 2.5" tykkelse her i destrikte. Ska bli dieselstussa på 100`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17996 Skrevet Mai 5, 2011 Det er det, men etter en nøye gjennomgang og drøftelse i styre, har jeg kommet frem til at jeg ikke er det spor bedre selv. Eneste forskjellen er at jeg er fra en enda mere harry del av landet. Bare å komme å hente det.. G60 svinghjulet har vel to timing merker? TDC og 6 grader BTDC eller noe i den duren Jepp, TDC og tenningsmerke. ( 0 og |) Om der e nogen så vett kor eg får tag i rustfrie 90 grades bend/rørbøya i 2.5" tykkelse her i destrikte. Ska bli dieselstussa på 100`en Bilxtra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17997 Skrevet Mai 5, 2011 Har og tenkt på den sensoren. E originalt ladehjul ja! Har du trykkmåler? hvis du får standard ladetrykk (0,6+bar) og den fremdeles føles som den ikke reagerer så hadde jeg satset på temp sensoren... Men på G60 så kan det være enkelt å bomme 1 tann på kammen og.. Hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17998 Skrevet Mai 5, 2011 Bare å måle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17999 Skrevet Mai 5, 2011 Masse gode tips her. Har vert ute og prøvd litt mer i dag. Bytta til en annen blå temp sensor, og den var helt lik. Men skal den lade 0,6 bar fra bånn av? Den lader gjerne 0,3 og går opp til 0,6 på ca 4500 omdreininger. Nå kommer det en veldig høy klakkelyd fra laderen og, så mistenker nok at det er den som er problemet. Får nok bare sette i den andre jeg har med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18000 Skrevet Mai 5, 2011 Bilxtra Takk Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...