#18101 Skrevet Mai 9, 2011 http://dl.dropbox.com/u/8077727/VID_20110508_045231.m4v Verdt å få med seg på 0:35, når Frank skal forklare den utenlandske taxidama hva en hore er for noe.. "Du vet, noen ganger i stavanger, så er det sånn horer.. Nei ikke horer, sånne folk som sier - hey, gi meg penger! Du kan få fitta mi!" Hahaha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18102 Skrevet Mai 9, 2011 Noen som trenge båthenger i området ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18103 Skrevet Mai 9, 2011 Hmm Hahah, fiine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18104 Skrevet Mai 9, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18105 Skrevet Mai 10, 2011 Finnes det en murer her inne? Jeg skal montere en peisinnsats og må få tatt ut nytt hull til røykrør på pipa. Er vel også et skjema som må fylles ut og signeres. Mvh Eivind 99598039 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18106 Skrevet Mai 10, 2011 Eg har molykote masse vis bare å komma å få du er helt nødt til å ha det på fk ellers går det til adondas. Du e godt opplært ser eg Tools, rogaland jernvare, jernia?, de fleste vektøy/industri butikka har dette Takk for tips! Blei desverre utsatt på ubestemt tid pga nye dempere som e levert på garanti vise seg å ver feil dempere. Så må venta te Håkon e tebage før eg får ordna opp i det og forhåpentligvis riktige tesendt. Tvile på det går før avreise desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18107 Skrevet Mai 10, 2011 Så kjipt! Kati e d du reise nerøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18108 Skrevet Mai 10, 2011 Så kjipt! Kati e d du reise nerøve? Torsdag 19 mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18109 Skrevet Mai 10, 2011 Låna mitt senkesett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18110 Skrevet Mai 10, 2011 Låna mitt senkesett? hehe ja det får heller bli ein plan hvis eg ikkje hørre någe fra Håkon innen helgå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18111 Skrevet Mai 10, 2011 Noen her som jobber på Plantasjen eller andre steder som selger Weber griller? Me wants a nice weber grill:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18112 Skrevet Mai 10, 2011 Frank: Du har ikke tilfeldigvis braketter til S2 bremser liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18113 Skrevet Mai 10, 2011 Foran eller bak? Du tenker på braketten med glidepinnene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18114 Skrevet Mai 10, 2011 Foran eller bak? Du tenker på braketten med glidepinnene? Ja riktig.. Foran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18115 Skrevet Mai 10, 2011 Nei sorry, de gikk i søpla for lengst. Men sånn for info: orginale s2 frambremser er like som coupe quattro, kanskje enklere å finne da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18116 Skrevet Mai 10, 2011 Nei sorry, de gikk i søpla for lengst. Men sånn for info: orginale s2 frambremser er like som coupe quattro, kanskje enklere å finne da Nei, Girling 60 er ikke samme som coupe quattro, competition, urQuattro osv.. Har sjekka.. Men hvis braketten er like er det jo null stress.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18117 Skrevet Mai 10, 2011 Nei, Girling 60 er ikke samme som coupe quattro, competition, urQuattro osv.. Har sjekka.. Jo, e Girling 60 på ihvertfall coupé quattro 20V (type89) Står og Girling 60 på Audi 80/coupé/cab med V6 motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18118 Skrevet Mai 10, 2011 Braketten skal være lik. Virker som det er standard bolthull på de fleste calippere brukt på vag. Så om du leter litt i etka etter andre biler med girling calippere og samme disc strl som du skal bruke er sannsynligheten for at de funker veldig stor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18119 Skrevet Mai 10, 2011 Jo, e Girling 60 på ihvertfall coupé quattro 20V (type89) Du hadde det på din eller? Blir ikke klok på dette jeg.. Begynner å bli noen "nesten kjøp" etterhvert. Har bare fått fatt på Girling 54.. Fra disse bilene.. Nå har jeg fått tak i kalippere men uten braketter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18120 Skrevet Mai 10, 2011 Du hadde det på din eller?Blir ikke klok på dette jeg.. Begynner å bli noen "nesten kjøp" etterhvert. Har bare fått fatt på Girling 54.. Fra disse bilene.. Nå har jeg fått tak i kalippere men uten braketter.. Va det på min cq20v ja, eg kjøpte Girling 60 te Audi 80'en og S2 calipere/karriers og skiver fra 80 2.8E (4x108 boltsirkel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18121 Skrevet Mai 10, 2011 Competition, coupé quattro 10V og Urquattro har Girling 54 som du seie ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18122 Skrevet Mai 10, 2011 Du hadde det på din eller?Blir ikke klok på dette jeg.. Begynner å bli noen "nesten kjøp" etterhvert. Har bare fått fatt på Girling 54.. Fra disse bilene.. Nå har jeg fått tak i kalippere men uten braketter.. Ska du kjøre original dim på bremsene? Klossene passer jo ikke perfekt på G60 skivene, men det funker bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18123 Skrevet Mai 10, 2011 Ska du kjøre original dim på bremsene? Klossene passer jo ikke perfekt på G60 skivene, men det funker bra. Nei, skal ikke kjøre org dim skivene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18124 Skrevet Mai 10, 2011 Ka skiver då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18125 Skrevet Mai 10, 2011 Ka skiver då? Husker ikke i farten, men har funnet to sett.. Har en link i tråden min tror jeg. Hvis du ikke synes de biter nok som det er nå, så burde du ikke kjøpt ny G60 masterpumpe, men heller S2 sin som bruker 23,81mm.. Evt 25mm.. for å slippe lengre bremsepedal? noen som kan bekrefte dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...