#18126 Skrevet Mai 10, 2011 Da får jeg ikke abs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18127 Skrevet Mai 10, 2011 Da får jeg ikke abs! Hvor har du det fra? Ikke med 25mm heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18128 Skrevet Mai 10, 2011 S2 har ett helt annet system enn golf når det komme te abs. De har egen abs pumpe, mens på golf e det integrert me hovedsylinder og bremsekraftforsterker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18129 Skrevet Mai 10, 2011 Okei, men drit i ABS då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18130 Skrevet Mai 10, 2011 Okei, men drit i ABS då.. Hehe. Stikk motsatt av ka du sa i tråden min! Men fint om du kan finne ut ka skiver du ska ha. Eg fant ikkje någe i tråden din ser du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18131 Skrevet Mai 10, 2011 Et fint bevis på stive priser i Norge: eek : Summit E-670 i USA Summit E-670 i Norge Hadde i utgangspunktet vurdert denne (som koster mer enn nok, men en god investering) http://www.plantasjen.no/uteliv/grill/4db97b8ac2d57c9cbe0003ed/gassgrill-genesis-330-/ Men kan man få the King of Weber for litt mer så er det jo håp.. EDIT: This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking Delete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18132 Skrevet Mai 10, 2011 Et fint bevis på stive priser i Norge: eek : Summit E-670 i USA Summit E-670 i Norge Hadde i utgangspunktet vurdert denne (som koster mer enn nok, men en god investering) http://www.plantasjen.no/uteliv/grill/4db97b8ac2d57c9cbe0003ed/gassgrill-genesis-330-/ Men kan man få the King of Weber for litt mer så er det jo håp.. Glad i å grilla eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18133 Skrevet Mai 10, 2011 Griller gjerne halve året. Men er lei sånn billig grill som ruster vekk og siden disse grillene har 25 års garanti så kan man jo like greit legge litt penger i det så har man en god grill i alvorlig mange år fremover Det er jo ikke mer enn en sesongs dekkbudsjett for flere her inne det en sånn grill koster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18134 Skrevet Mai 10, 2011 En kjenning har den grillen du linker til der (13000,- ) han er veldig fornøyd .. Ekslusiv grill , maten smaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18135 Skrevet Mai 10, 2011 Hverken Amazon.com eller amazon.co.uk vil sende en sånn grill til Norge....: PartyPoopers! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18136 Skrevet Mai 10, 2011 Hverken Amazon.com eller amazon.co.uk vil sende en sånn grill til Norge....: PartyPoopers! Sjekka du tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18137 Skrevet Mai 10, 2011 Sjekka du tyskland? Ikke enda:) Men tror usa må bli stedet for handel.. Amazon.Co.uk skulle ha 16000 Nok mer enn .com Skal sjekke med Jetcarrier om de kan bistå. Noen her som har brukt de før? og i såfall funker det bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18138 Skrevet Mai 10, 2011 Jeg har brukt jetcarrier til og hente bil fra statene, og det funket bra da. Så at de skal få til en grill burde vel ver enkelt. greie folk der hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18139 Skrevet Mai 10, 2011 Ikke enda:) Men tror usa må bli stedet for handel.. Amazon.Co.uk skulle ha 16000 Nok mer enn .com Skal sjekke med Jetcarrier om de kan bistå. Noen her som har brukt de før? og i såfall funker det bra? Trond Marius har ogsaa brukt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18140 Skrevet Mai 10, 2011 Jernia har vel også Weber om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18141 Skrevet Mai 10, 2011 Jernia har vel også Weber om jeg ikke husker feil. Ja, men koste jo svin der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18142 Skrevet Mai 10, 2011 Ka går de i sjå folkene da? Kull eller gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18143 Skrevet Mai 10, 2011 Gass hjemme, men har en liten kulegrill som eg tar me meg på tur. Har en Futur grill hjemme. Den sto ute i hele vinter uten trekk på seg, og må sei den holdt seg bra. Bortsett fra noen rustne håndtak så er det lite å utsette på kvaliteten på de. Men for all del. Weberen som far har f.eks er jo mye bedre. Maten blir like god, men du merker at kvaliteten e bedre på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18144 Skrevet Mai 10, 2011 Har brukt jetcarrier på to biler og diverse pakker, funke knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18145 Skrevet Mai 10, 2011 UrQuattro 10VT fra 1988-> og URQ RR har Girling 60 calipere, det samme har Coupe 20V som nevnt tidligere. Coupe 2,3E har mindre bremser, G54 el.no. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18146 Skrevet Mai 10, 2011 Har brukt jetcarrier på to biler og diverse pakker, funke knall Jetcarrier er supert om du bare har tålmodighet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18147 Skrevet Mai 10, 2011 Jetcarrier er supert om du bare har tålmodighet! Dei sende flyfrakt og hvis du har det travelt, men blir litt vel dyrt når du ska senda ein bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18148 Skrevet Mai 10, 2011 Noken som har handla med Vast performance i de siste? Bestilte nokre deler der, men etter 1 uke står de fremdeles processing... Første gang eg handler der så er litt skeptisk no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18149 Skrevet Mai 10, 2011 Her endte den dramatiske biljakten i Stavanger Han får sikkert mindre straff enn ein så blir tatt i fartskontroll.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18150 Skrevet Mai 10, 2011 Et fint bevis på stive priser i Norge: eek : Summit E-670 i USA Summit E-670 i Norge Hadde i utgangspunktet vurdert denne (som koster mer enn nok, men en god investering) http://www.plantasjen.no/uteliv/grill/4db97b8ac2d57c9cbe0003ed/gassgrill-genesis-330-/ Men kan man få the King of Weber for litt mer så er det jo håp.. EDIT: This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking Delete. Weber e heilt fantastisk! Far min har denne http://www.webergrill.no/Performer%C2%AE-m/gast%C3%A6nding-794.aspx som eg au he bestilt meg nå.. Bestilte i fra Danmark, halv pris i forhold til norge.. Men skal man grilla, så skal man grilla med kull! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...