#18151 Skrevet Mai 10, 2011 Her endte den dramatiske biljakten i Stavanger Han får sikkert mindre straff enn ein så blir tatt i fartskontroll.... Me havna midt oppi det der.. 1 minutt tidligere hadde vi truffet på han i motsatt kjørebane.. altså mot oss.. Skumle greier, skikkelig grise kjøring midt i rushen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18152 Skrevet Mai 10, 2011 Som me blei enige om Kjell: Gass e for guttar, kull e for menn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18153 Skrevet Mai 10, 2011 Me havna midt oppi det der.. 1 minutt tidligere hadde vi truffet på han i motsatt kjørebane.. altså mot oss.. Skumle greier, skikkelig grise kjøring midt i rushen.. Godt an ikkje pløyde over ein unge eller no seie eg bare.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18154 Skrevet Mai 10, 2011 Godt an ikkje pløyde over ein unge eller no seie eg bare.... Ja det va ikkje langt ifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18155 Skrevet Mai 10, 2011 værste er at politiet kjørte værre enn han der tullingen. kunne likså godt vert de som pløyde ned noen.. kom igjennom esso overfor bikerstreet og rett ut i motgående i stor fart med en politibil på hjul. At de avbrøyt jakta er bare bullshit, den burde de avbrøtet når de så han stakk. Idiotkjøring både fra politi og han galningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18156 Skrevet Mai 10, 2011 Fredrik her er det GTI til deg:) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28443019 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18157 Skrevet Mai 10, 2011 Testa den nye GSXR 750 idag... Må sei det ga mersmak Sinnsykt rå sykkel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18158 Skrevet Mai 10, 2011 http://www.break.com/index/amazing-paris-street-performer-2056229 han her var syk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18159 Skrevet Mai 10, 2011 ahahaha , les denne : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28441408 Eg knakk isamen eg ;P ahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18160 Skrevet Mai 10, 2011 Han tok popping til en ny lvl ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18161 Skrevet Mai 10, 2011 Noken som har handla med Vast performance i de siste? Bestilte nokre deler der,men etter 1 uke står de fremdeles processing... Første gang eg handler der så er litt skeptisk no... Bare send en mail til jason@vastperformance.com, han har me shippingen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18162 Skrevet Mai 11, 2011 Fikk endelig bekreftelsen på at dei har sendt pakken: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18163 Skrevet Mai 11, 2011 Testa den nye GSXR 750 idag... Må sei det ga mersmak Sinnsykt rå sykkel... Nice:) Hvordan var sittestillingen på den kontra eldre gixxere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18164 Skrevet Mai 11, 2011 ahahaha , les denne : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28441408 Eg knakk isamen eg ;P ahahah Sko likt å vist kossen han får en 165hk NA v6 te å yte 225hk med kun chip! Mange finurlige løsninger i den bilen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18165 Skrevet Mai 11, 2011 Nice:) Hvordan var sittestillingen på den kontra eldre gixxere? Sittestillingen på eldre gixxere kjenner jeg ikke så godt. Den va nokså lik som på min. Men gixxere er jo kjent for bra sittestilling. En anelse kortere tank så en har muligheten til å sitte enda mer oppreist enn på min, eller dvs muligheten for å sitte enklere med en hånd på rattet er der.. Sykkelen er enda mer retningstabil og betraktelig lettere. Dette gjelder både 600 og 750, skiller 1kg mellom de to. Kan ikke sammenligens med eldre sykler, heller ikke min, som bare er noe få år gammel. Heldigvis var det ikke drit å returnere til min, noe jeg hadde forestilt meg på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18166 Skrevet Mai 11, 2011 Hehe. Stikk motsatt av ka du sa i tråden min! Men fint om du kan finne ut ka skiver du ska ha. Eg fant ikkje någe i tråden din ser du. Ska sjekka det ud, har det nedskrevet ein plass. Det e ein del alternativ, men de fleste involvere feil boltsirkel. Nissan GTR tror eg ska verr bolt on og bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18167 Skrevet Mai 11, 2011 japanske biler har som regel 5 *114,5 det har vel gtr også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18168 Skrevet Mai 11, 2011 japanske biler har som regel 5 *114,5 det har vel gtr også Mener bestemt det var Sunny GTR som hadde 4/100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18169 Skrevet Mai 11, 2011 Sunny gtr tenkte ikke jeg på, tenkte umiddelbart på skyline. De nhar muligens 4*100, men de er har ofte 4*114 når det er 4 bolts på japse dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18170 Skrevet Mai 11, 2011 Sunny har 4x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18171 Skrevet Mai 11, 2011 Ett tips te når du leite itte bremseskiver: http://bremboaftermarket.com/En/Car_Disc_Catalogue/Catalogue_Search.aspx?SearchMode=Model Får opp maskintegning av alle skivene, samt du kan og søka på dimensjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18172 Skrevet Mai 11, 2011 http://www.aftenbladet.no/lokalt/ryfylke/Vaaknet-av-bilinnbrudd-2807351.html Ha ha ha! Tatt på fersken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18173 Skrevet Mai 11, 2011 Kem føler kallet for å være min private sjåfør på Mandag? D e snakk om å kjøre ifra Håbafjell til Sola Strand hotell og så tilbake til Håbafjell. Må være en litt finere bil :-) (derfor iche porchen blir brukt) Henting på Sola Strand Hotell blir vel i 21:00-21:30 tiden, kjøre vel til Sola i 17:00 tiden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18174 Skrevet Mai 11, 2011 Mandag? Kortid skal du ut til hotellet då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18175 Skrevet Mai 11, 2011 Må være plass til meg, et stykk kvinnfolk og en liten unge :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...