#18176 Skrevet Mai 11, 2011 Ska du på date med ein startpakke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18177 Skrevet Mai 11, 2011 Måtte betala for å stå på Statens Hus idag og te Europark.. Det syns eg e drøyt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18178 Skrevet Mai 11, 2011 Ska du på date med ein startpakke? D e iche en date, bare en tilfeldig sammnkomst :-) Hun har barn og eg har hund og papegøye, vet iche ka så e verst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18179 Skrevet Mai 11, 2011 two thumbs up for den pappegøya i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18180 Skrevet Mai 11, 2011 Kem føler kallet for å være min private sjåfør på Mandag? D e snakk om å kjøre ifra Håbafjell til Sola Strand hotell og så tilbake til Håbafjell. Må være en litt finere bil :-) (derfor iche porchen blir brukt) Henting på Sola Strand Hotell blir vel i 21:00-21:30 tiden, kjøre vel til Sola i 17:00 tiden :-) Kan sikkert lufte den slitne a4en min litt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18181 Skrevet Mai 11, 2011 D e iche en date, bare en tilfeldig sammnkomst :-) Then why the need to impress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18182 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som har laderhjul for meg? 65-72mm? bare til låns. skal bare se om det er gladerhjula som er gale. jeg vet snart ikke mer hva jeg kan gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18183 Skrevet Mai 11, 2011 Sette på turbo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18184 Skrevet Mai 11, 2011 Sette på turbo? Går ikke ann på min motor. Blir vel en 16VT i vintern da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18185 Skrevet Mai 11, 2011 Hvorfor går ikke det? Er jo snakk om manifold + oljetilførsel og retur + litt rør. Map sensor har du vel allerede pga g-lader ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18186 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som har laderhjul for meg? 65-72mm? bare til låns. skal bare se om det er gladerhjula som er gale. jeg vet snart ikke mer hva jeg kan gjøre Gale, hva da gale? at reima går skeivt'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18187 Skrevet Mai 11, 2011 Gale, hva da gale? at reima går skeivt'? Yes, det er saa kjedelig. Monterte og demonterte hele mandagen fram og tilbake, justerte, prövte med skiver aa faa hjulene, strammer etc. litt ut. Kluge, du sa en gang, det er ikke mulig aa hive paa turbo paa bilen min. Glemte det igjen . Hva var det igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18188 Skrevet Mai 11, 2011 BIG LOL! http://www.nedsig.no/v/dub-oppsig-3/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18189 Skrevet Mai 11, 2011 Haha... den e bra den , e isje så vanskeligt å få d t =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18190 Skrevet Mai 11, 2011 BIG LOL! http://www.nedsig.no/v/dub-oppsig-3/ hahahahahahhaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18191 Skrevet Mai 11, 2011 Snakkende dyr er såååå gay og 1998 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18192 Skrevet Mai 11, 2011 Frank, menn som danser til russisk musikk på byen klokka 3 om natta er 1998! Dont make me post that link again... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18193 Skrevet Mai 11, 2011 Then why the need to impress? Eg prøver iche å imponere da, men apropo imponere. Sett bort ifra Sola Strand Hotell, ke e den mest eksklusive restauranten i Stavanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18194 Skrevet Mai 11, 2011 Frank, menn som danser til russisk musikk på byen klokka 3 om natta er 1998! Dont make me post that link again... Da går eg heller for russiske damer som danser til 09:00 om morningen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18195 Skrevet Mai 11, 2011 Eg prøver iche å imponere da, men apropo imponere. Sett bort ifra Sola Strand Hotell, ke e den mest eksklusive restauranten i Stavanger? Book bord på Tango, det er aldri feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18196 Skrevet Mai 11, 2011 Eg prøver iche å imponere da, men apropo imponere. Sett bort ifra Sola Strand Hotell, ke e den mest eksklusive restauranten i Stavanger? Bølgen og moi kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18197 Skrevet Mai 11, 2011 vil nå iche kalle de eksklusive da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18198 Skrevet Mai 11, 2011 kebab på moi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18199 Skrevet Mai 11, 2011 vil nå iche kalle de eksklusive da? Hvis ikkje Tango e ekslusive nok så finne du vel kanskje ikkje det du e på jakt etter i Stavanger. Alternativet til Tango er Renaa Restauranten så den heter så fint.. Rett bak kulturhuset ned der Jans Mat og Vinhus var før. Også et bra ekslusivt tilbud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18200 Skrevet Mai 11, 2011 vil nå iche kalle de eksklusive da? E hu så jævla fisefine hu du ska spisa me da? Kjør Toyotaen din og så spise dåkker på McDonald's, funke fett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...