Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Yes, det er saa kjedelig. Monterte og demonterte hele mandagen fram og tilbake, justerte, prövte med skiver aa faa hjulene, strammer etc. litt ut.

Kluge, du sa en gang, det er ikke mulig aa hive paa turbo paa bilen min. Glemte det igjen :(. Hva var det igjen?

Går fint å hive turbo på bilen, men ikke 16v topp uten å bytte stempler. Jeg har tenkt litt på det med reima de, lurer på om det er selve laderen og eller braketten til laderen som står skeivt. Tviler på det er ladehjulet som er feil med, kan måle "offseten" på mitt i forholdt til ditt. Kan jo ha noe med breireima å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint å hive turbo på bilen, men ikke 16v topp uten å bytte stempler. Jeg har tenkt litt på det med reima de, lurer på om det er selve laderen og eller braketten til laderen som står skeivt. Tviler på det er ladehjulet som er feil med, kan måle "offseten" på mitt i forholdt til ditt. Kan jo ha noe med breireima å gjøre.

Det vil vaere nice!

MED TYSK BIL PAA : bråk :

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

goooooo morgen! For en fantastisk dag!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bedre i mårå, då ska eg te Gjøvik å henta S2! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morgenstund er tull i grunn... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

goooooo morgen! For en fantastisk dag!!!!

Ble det noe på deg i natt eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morgenstund er tull i grunn... :P

Du er tull din tullegutt!

Ble det noe på deg i natt eller?

Close ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er på utkikk etter bremse veske for banekjøring. Husker ikke vilken type veske som jeg brukte sist. Har dere en type å anbefale? Må jo tåle høy temp.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. Svigerinnen min har glemt Eu kontroll på V50'n sin så jeg er satt på saken for å finne et sted i nærhetn av hafrsfjord/Madla. noen med gode forslag? Naf og Biltrangsynte utgår av ren prinsippsak. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goood Morgen. Mekonomen på Åsen evt Klepp Auto Jan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naf og Biltrangsynte utgår av ren prinsippsak. :)

Trangtilsynet utgår vel uansett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. Svigerinnen min har glemt Eu kontroll på V50'n sin så jeg er satt på saken for å finne et sted i nærhetn av hafrsfjord/Madla. noen med gode forslag? Naf og Biltrangsynte utgår av ren prinsippsak. :)

Madla Bil kan eg anbefala, seriøse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er på utkikk etter bremse veske for banekjøring. Husker ikke vilken type veske som jeg brukte sist. Har dere en type å anbefale? Må jo tåle høy temp.....

ATE Typ200, kjøpes på Mekonomen, 189kr/l, kokepunkt 280C!!!

Samme så ATE Super Blue Racing bare vanlig farge, ikkje blå og litt billigare ;) E litt diskusjoner om den blåfargen e litt hissige på pakninger osv. (Super Blue koste 220kr/l)

Me får vel 15% rabatt på dei prisane ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trangtilsynet utgår vel uansett?

Du meine Satans veivesen? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å bestilla EU kontroll te einseren neste uga. Men sko fått lufta bremsene skikkeligt å litt andre småjusteringer :)

Någen så har tid ein dag i helgå kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har nok tid i helgå! :) hvis du har skilter så kan du jo komme ut te hundvåg me an! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har nok tid i helgå! :) hvis du har skilter så kan du jo komme ut te hundvåg me an! :)

alene hjemme? party? grilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, søren har fått mersmak :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem firma her i distriktet eller i Norge som kan produsere ting på mål eller lignende i inox? Evt noe du hadde fått til Kluge? Eg har mal ligganes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATE Typ200, kjøpes på Mekonomen, 189kr/l, kokepunkt 280C!!!

Samme så ATE Super Blue Racing bare vanlig farge, ikkje blå og litt billigare ;) E litt diskusjoner om den blåfargen e litt hissige på pakninger osv. (Super Blue koste 220kr/l)

Me får vel 15% rabatt på dei prisane ;)

Fine takk skal du ha, løper innom der i morgen...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem firma her i distriktet eller i Norge som kan produsere ting på mål eller lignende i inox? Evt noe du hadde fått til Kluge? Eg har mal ligganes..

Inox e vel ikkje ett material, bare ett merkevarenavn, ka du ska laga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.