Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Inox e vel ikkje ett material, bare ett merkevarenavn, ka du ska laga?

Inox e stainless steel/rustfritt stål ja..

Vett du om någen eller va det bare det du sko sei?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inox e stainless steel/rustfritt stål ja..

Vett du om någen eller va det bare det du sko sei?

E jo greit å vita om det e noe så ska dreias eller CNC fresas. Mr. Køstom kan jo sikkert fiksa noe hvis det ikkje e veldig hast. Muligens det går an å få te noe i byn her og, har kontakter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg vært hos glassmester knutsen å fått skiftet frontrute på passaten. Var innom tirsdag ettermiddag for å bestille time, onsdag var bilen ferdig med ny rute :) Knakanes god deal du har fikset her Kluge: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo greit å vita om det e noe så ska dreias eller CNC fresas. Mr. Køstom kan jo sikkert fiksa noe hvis det ikkje e veldig hast. Muligens det går an å få te noe i byn her og, har kontakter :P

Hast og hast, er jo til montering på golfen. Men greit at det ikke tar et halvt år. Kan jo høre med John-Arne.. Trenger nok fresing..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hast og hast, er jo til montering på golfen. Men greit at det ikke tar et halvt år. Kan jo høre med John-Arne.. Trenger nok fresing..

Adapter for å få på Girling 60?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adapter for å få på Girling 60?

Nei.. ;) Tar det på PM :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som sko ha polert bilen/motorsykkelen neste ugå?

He toge meg fri neste ugå og he ngn dage ledige hvis ngn vil ha polert ng. Er ganske fleksibel ang henting/levering (kan treffa dokke før jobb om morgenen f.eks) samt. lånebil imens (Golf 1) hvis noen har behov for det.

Ta kontakt på PM så ska me nok bli enige.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He toge meg fri neste ugå og he ngn dage ledige hvis ngn vil ha polert ng. Er ganske fleksibel ang henting/levering (kan treffa dokke før jobb om morgenen f.eks) samt. lånebil imens (Golf 1) hvis noen har behov for det.

Passaten min står vel på listå? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten min står vel på listå? : smil :

Jepp, seend meg ein pm om ka dag så ska me sjå om me ikje kan ordna det.. :)

Og ja Finni, din au står på listå.. Hehe... :P

Robin, usikker på din ettersom ann ikje svive.. Hehe.. :P Blir vanskelig å polera utforbi mekonomen hvis det e der ann står. Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 biler som skulle vært tatt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 biler som skulle vært tatt :D

Tru kanskje eg sko klart begge to.. Send meg PM eller ring meg Franky så ska me nok bli enige om ng.. :) He satt opp 24timers skift på meg sjøl neste uga.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en tank som skulle vært tatt, eneste som trengs.. skulle hatt bort noen klistermerke rester.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Robin...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.. ;) Tar det på PM :)

Har en kompis som er CNC operatør, kunne jo høre med ham om det skulle være behov.

(Han har kjørt Gixxer i noen år, så dere havner nok på samme bølgelende) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joakim, har du faatt meldinga mi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joakim, har du faatt meldinga mi?

Niks, ingen melding eller mail :confused:

Edit; Jo hadde fått den og svart, men outlook hadde ikke fått sendt mailen før jeg åpnet programmet nå. så nå ska du ha fått svar på meldingen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Niks, ingen melding eller mail :confused:

sendt en gang til. sendte i gaar 23:00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg vært hos glassmester knutsen å fått skiftet frontrute på passaten. Var innom tirsdag ettermiddag for å bestille time, onsdag var bilen ferdig med ny rute :) Knakanes god deal du har fikset her Kluge: ja :

Ikkje fiksa, fekk tilbud om me ville ha. Så ja, ganske nice tilbud:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, usikker på din ettersom ann ikje svive.. Hehe.. :P Blir vanskelig å polera utforbi mekonomen hvis det e der ann står. Hehe.. :P

Ja, må nok dessverre drøya den ei goe stonn frem i tid:p Gjerna i sommer. Får se kor fort eg får putta inn nye maskin:)

Hør med Robin...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

yeah, yeah, yeah: vinke :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pris hadde du tenkt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sikkert någen har fått me sg så kjøpte eg mg ein 525TDS nettopp, av ein kar i Sandnes.

Årsavgiftå va ikkje betalt, men dt visste eg så me skreiv i kjøps kontrakten at selger skulle betale denne snarest.

Någe ann såklart ikkje har gjort ennå å eg har fått regning på skyldig årsavgift på kr 3300kr : eek :

Eg har ikkje vert borti sånnt før. Någen så har tipps te ka eg kan jørr for å få han te å betala? Har prøvd å mast, men nå tar ann ikkje telefonen lenger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pris hadde du tenkt?

Alf, du spør så ofte ting som man spør egentlig bare via PM. Bare prøv da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.