#18301 Skrevet Mai 12, 2011 Kanskje det var gratis omreg på bilen? har jo fått regning på omregistreringsavgift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18302 Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har en tank som skulle vært tatt, eneste som trengs.. skulle hatt bort noen klistermerke rester.. Det konne me jo kanskje ha fiksa? Komma udom ein dag så ser me ka me får t.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18303 Skrevet Mai 12, 2011 Ka pris hadde du tenkt? Pm sendt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18304 Skrevet Mai 12, 2011 Som sikkert någen har fått me sg så kjøpte eg mg ein 525TDS nettopp, av ein kar i Sandnes. Årsavgiftå va ikkje betalt, men dt visste eg så me skreiv i kjøps kontrakten at selger skulle betale denne snarest. Någe ann såklart ikkje har gjort ennå å eg har fått regning på skyldig årsavgift på kr 3300kr Eg har ikkje vert borti sånnt før. Någen så har tipps te ka eg kan jørr for å få han te å betala? Har prøvd å mast, men nå tar ann ikkje telefonen lenger.. Hvis bilen sto registrert på han ved årskiftet, kan du bare drite i regningen. Tollvesenet og statens innkrevingsentral går kun på han. Dette er jeg sikker på, siden jeg havnet på "andre" siden selv. Selv om jeg hadde kontrakt på at han skulle betale årsavgiften, tok tollvesenet meg. Fikk forklart at jeg måtte gå til privat søksmål mot kjøper, hvis jeg skulle ha noen sjans å få pengene igjen. EDIT: du får forresten aldri oblater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18305 Skrevet Mai 12, 2011 Hvis bilen sto registrert på han ved årskiftet, kan du bare drite i regningen.Tollvesenet og statens innkrevingsentral går kun på han. Dette er jeg sikker på, siden jeg havnet på "andre" siden selv. Selv om jeg hadde kontrakt på at han skulle betale årsavgiften, tok tollvesenet meg. Fikk forklart at jeg måtte gå til privat søksmål mot kjøper, hvis jeg skulle ha noen sjans å få pengene igjen. Men hvorfor han jeg fått regningen da, hvis de kun skal gå på han? Det står i skrivet at "for at vi skal kunne omregistrere kjøretøyet og utstede nytt vognkort, må vi be Dem som ny eier om å ordne de forhold som er nevnt nedenfor eller levere inn kjennemerke og vognkort" Og nedenfor står det skyldig årsavgift 3305kr og omregistreringsavgift 1585kr. Mvh, Stavanger trafikkstasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18306 Skrevet Mai 12, 2011 Så de betyr at du har fått ein faktura for omreg på 4890,- mao? Oblatene kommer jo i Juli, har jo en stund på deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18307 Skrevet Mai 12, 2011 Så de betyr at du har fått ein faktura for omreg på 4890,- mao? Oblatene kommer jo i Juli, har jo en stund på deg. 2 fakturarer på tilsammen det beløpet ja! Ein for omregistrering å ein for årsavgift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18308 Skrevet Mai 12, 2011 Han får også regning på årsavgiften. Eneste forskjellen er at hans går videre til inkasso, og inndrivelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18309 Skrevet Mai 12, 2011 Hvis bilen sto registrert på han ved årskiftet, kan du bare drite i regningen.Tollvesenet og statens innkrevingsentral går kun på han. Dette er jeg sikker på, siden jeg havnet på "andre" siden selv. Selv om jeg hadde kontrakt på at han skulle betale årsavgiften, tok tollvesenet meg. Fikk forklart at jeg måtte gå til privat søksmål mot kjøper, hvis jeg skulle ha noen sjans å få pengene igjen. EDIT: du får forresten aldri oblater. Men driter han ogsaa i det, ta de skiltene. Jeg hadde samme problemer, naar jeg SOLGTE en bil. Han skulle betale aarsavgiften, men har han aldri gjort. Mens jeg dritet i det, naa er skiltene tatt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18310 Skrevet Mai 12, 2011 Sök hos http://www.1881.no etter 1888. Synnes den var litt nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18311 Skrevet Mai 12, 2011 Sök hos http://www.1881.no etter 1888. Synnes den var litt nice Skulle hatt en slik funksjon om noen skrev inn BMW i søkefeltet her på forumet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18312 Skrevet Mai 12, 2011 Får bare "1880 Nummeropplysning AS – 1880" jeg Edit; Ah, 1888 ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18313 Skrevet Mai 12, 2011 Etter 18310 offtopic innlegg så ser statistikken sånn ut: http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18314 Skrevet Mai 12, 2011 Vil si jeg har tatt meg ganske bra opp, siden jeg starta her i november Bare 2000 bak deg petter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18315 Skrevet Mai 12, 2011 Hvor blir det av alle innlegga mine a? Syntes jeg skriver her dagen lang jeg Dette må være feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18316 Skrevet Mai 12, 2011 KZ-regga S4 B5, sølvfarga og lav med bbs (?)-felger.. Hvem sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18317 Skrevet Mai 12, 2011 KZ-regga S4 B5, sølvfarga og lav med bbs (?)-felger.. Hvem sin? Denne har eg og sett nydelig bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18318 Skrevet Mai 12, 2011 Var skikkelig nydelig! Møtte den i hinna-sola-madla "krysset" under motorveien, satan den va fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18319 Skrevet Mai 12, 2011 Etter 18310 offtopic innlegg så ser statistikken sånn ut: http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 Haha. Eg va den einaste me rundt tal....800 blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18320 Skrevet Mai 13, 2011 Få reg nr på s4n da, så finner du det jo ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18321 Skrevet Mai 13, 2011 Utrolig mange som skal plutselig selge VR6 bilen sin. Og billig! hadde jeg hatt penger, jeg tror jeg vil har kjøpt alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18322 Skrevet Mai 13, 2011 Skulle hatt en vr6 motor selv også jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18323 Skrevet Mai 13, 2011 KZ-regga S4 B5, sølvfarga og lav med bbs (?)-felger.. Hvem sin? Såg an eg åg... Eg låg vel ein fira-fem bilar bag dg ud på motorveien ifra Forus sånn litt øve tri igår. Vettsje kem så eige an då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18324 Skrevet Mai 13, 2011 Etter 18310 offtopic innlegg så ser statistikken sånn ut: http://forum.vwaudi-club.no/misc.php?do=whoposted&t=121196 Ligge ennå i toppsjikte på pisspreik ja.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18325 Skrevet Mai 13, 2011 Noen som har noe planer for 17mai? Er det vågen for alle penga eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...