Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ingen plans. Gidder ikke reise hjem, så hadde vært moro å finne på et eller annet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er på land på ettermiddagen, så er klar for whatever

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligge ennå i toppsjikte på pisspreik ja.. Hehe.. :P

Stemme det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, vi er to stk som kommer til å reise bort til treffet i Juni. Hvor har dere planer om å bo? Kommer dere til å reise bort torsdag eller fredag? Hadde jo hvert good med en fest fredag??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, vi er to stk som kommer til å reise bort til treffet i Juni. Hvor har dere planer om å bo? Kommer dere til å reise bort torsdag eller fredag? Hadde jo hvert good med en fest fredag??

Hvilket treff snakker du om? Våler eller Wörthersee?

På Våler bor vi i telt ved siden av banen!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan, kosta jo någen kr då! Men hvilken e d eg sko hatt av di 1,8 blokkene? :)

Nesj, koste ikkje ei einaste krona. Dollar derimot... :P

ESB 100 2200 5V - 2.2 Liter Short Block - All 06A and 06B applications - Forged crank, forged pistons, Eurospec rods, Eurospec main bearing girdle - 4900$ Det e nice price! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bler isje d møye tyngre med 2,2 blokk i min bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert samme blokk, bare større borring og mere slag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir å krølle meg sammen i bilen som vanlig. Fest blir det garantert, bare ta det litt rolig så man er opplagt til banekjøringa. Sist jeg var på våler klarte jeg to runder lørdag før det stengte for dagen pga fyllesjuke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh, 2.2 hadde vært noe!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykta om at du og petter vurderte å ta turen bort til Våler. Var innom han i går skjønne du. Hehe..

Reise bort blir kolonne fredag morgen kl. 0800 mest sannsynlig og telting ved siden av banen. :) God tid til fest på kvelden då! Ligge egent tråd under stavanger lokallag sine sider om vålertreffet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket treff snakker du om? Våler eller Wörthersee?

På Våler bor vi i telt ved siden av banen!!! :)

Snakker om Våler. Ligger dere i telt hele helgen fra fredag av? : klø : Eller kommer dere bort til lørdagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte rykta om at du og petter vurderte å ta turen bort til Våler. Var innom han i går skjønne du. Hehe..

Reise bort blir kolonne fredag morgen kl. 0800 mest sannsynlig og telting ved siden av banen. :) God tid til fest på kvelden då! Ligge egent tråd under stavanger lokallag sine sider om vålertreffet. :)

Ja, stemmer det. Skal inn å sjekke siden, om jeg finner den. Er ikke helt kjent er på nett enda.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir å krølle meg sammen i bilen som vanlig. Fest blir det garantert, bare ta det litt rolig så man er opplagt til banekjøringa. Sist jeg var på våler klarte jeg to runder lørdag før det stengte for dagen pga fyllesjuke

Helt på natten, helt på dagen!! det er et godt motto...: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helgens problemstilling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om Våler. Ligger dere i telt hele helgen fra fredag av? : klø : Eller kommer dere bort til lørdagen?

Ja, hele helgen såklart:) Syns du det var merkelig? hehe:)

Bare gøy når flere henger seg på!! Jeg og Finni kommer kanskje til lørdagen eller noe, husker ikke helt, men vi må jo kjøre helt fra Østerrike for å rekke det:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kver gang eg går inn på Finn.no for å finna meg ein billige brugs non vag, så ende eg opp med å sitta å sikla på biler i 4-500k kroners klassen.. Merkelig det der.. :) Sama når eg går inn for å finna meg ein leilighet, ende opp med å sitta å se på biler.. Håpløst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, eg e akkorat lige:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kver gang eg går inn på Finn.no for å finna meg ein billige brugs non vag, så ende eg opp med å sitta å sikla på biler i 4-500k kroners klassen.. Merkelig det der.. :) Sama når eg går inn for å finna meg ein leilighet, ende opp med å sitta å se på biler.. Håpløst!

De må absolutt ver noe menn e medfødt me! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CJ: det er to stykk til salgs i blokka mi. Den ene er perfekt for grilling i solsteiken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CJ: det er to stykk til salgs i blokka mi. Den ene er perfekt for grilling i solsteiken :)

Såg di, har lagret annonsen på den ene foreløpig.. :)

Vil helst ha selveier.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, du sga ha en greit billig bruksbil til MAKS 10 000. Søker å titter litt rundt og finner en fin Japansk bil. Etter 1 nano-sekunder så ser du en eldre tyske bil å tenker, d e jo bare 10 000kr opp til den bilen, og når eg først er det så e d jo bare 10 000 for å få samme bil med sperkere motor. Og når me først er oppi i 30 000 så kan man spytte inn 20 000 så får man facelift versjonen så ser MYE finere ut. Oii, den der var fin! (helt annen bil), den må eg ha....men rett under e d jo samme bil med kompressor! Oii, løp å kjøp! Men når eg først sga bruke så mye penger vil eg ha en bil som e litt brukervennlig og billig i drift og da e d jo greit med en bil som iche er forgammel og er forsatt innenfor garantien. ÆSJ, bare 1.6 versjonen som kommer innenfor rimelighetens grenser? Jaja, 3liter TDI!

Oii, 600 000kr.

Når man ser på leilighet så e d egentlig, jaja for denne prisen kan eg ha en Gallardo i vær sin farge. Men den e litt dyr, vis eg kjøper noe til under 1 million så kan eg jo ha god samvittighet siden at eg iche gikk for en bil til 2 millioner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.