#18476 Skrevet Mai 15, 2011 PRIVATSLAG ER NOE HELT ANNA!!! Er de blind vold: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18477 Skrevet Mai 15, 2011 PRIVATSLAG ER NOE HELT ANNA!!! Du glemte å ta av Caps Lock.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18478 Skrevet Mai 15, 2011 Du glemte å ta av Caps Lock.. irriterende frank som skriver crap som ikke har noe aa gjöre med denne saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18479 Skrevet Mai 15, 2011 Hva skal man med bruktbilgarranti om den ikke dekker noe slikt? Sier seg selv at bremseklosser bør vare mer en 1 mnd etter kjøp. De burde vært nye før bilen ble solgt slik at det ikke skapte slik unødig irritasjon og ekstraarbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18480 Skrevet Mai 15, 2011 Hva skal man med bruktbilgarranti om den ikke dekker noe slikt? Sier seg selv at bremseklosser bør vare mer en 1 mnd etter kjøp. De burde vært nye før bilen ble solgt slik at det ikke skapte slik unødig irritasjon og ekstraarbeid. Tror jeg maa adde deg som venn paa Facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18481 Skrevet Mai 15, 2011 irriterende frank som skriver crap som ikke har noe aa gjöre med denne saken. Sorry men du driter deg ut. Her er det snakk om en 9år gammal bil, etter 2000km så begynner slitasjevarsleren å lyse. Så mener du at man skal gå å kreve nye klosser,skiver og kanskje calippere? Hvilken planet er du fra egentlig? Fordi slitasjevarsleren lyser er ikke klossene uttslitt for det første, for det andre hvem gidder å selge bil til noen som ringer en mnd etterpå å whiner om noe sånn: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18482 Skrevet Mai 15, 2011 Hva skal man med bruktbilgarranti om den ikke dekker noe slikt? Sier seg selv at bremseklosser bør vare mer en 1 mnd etter kjøp. De burde vært nye før bilen ble solgt slik at det ikke skapte slik unødig irritasjon og ekstraarbeid. Hva hvis blinklyspæra ryker også? Skal man klage på det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18483 Skrevet Mai 15, 2011 Hva hvis blinklyspæra ryker også? Skal man klage på det også? Kun dersom det er du som er selger. Det jeg snakker om er bremseklosser, når man selger en bil fra firma og gir garranti, så mener jeg at man skal dekke slikt som bremseklosser, eller som sagt, det skal være i orden før man selger bilen så slipper man slike ting. Når jeg selger en bil, så har iallefall ikke jeg samvittighet til å ikke skifte ting som garantert er utslitt innen 1 mnd eller 2. Men jeg snur litt på flisa jeg da, vet hvem jeg ikke skal kjøpe bil av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18484 Skrevet Mai 15, 2011 Dere er søte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18485 Skrevet Mai 15, 2011 Far min kjøpte seg ein sprett nye mitibushen for endel år siden.. måtte skifta bremseklossar på første servicen å fekk isje det på 5 årsgarantien så då gjekk an å bytta driden i ein VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18486 Skrevet Mai 15, 2011 Far min kjøpte seg ein sprett nye mitibushen for endel år siden.. måtte skifta bremseklossar på første servicen å fekk isje det på 5 årsgarantien så då gjekk an å bytta driden i ein VAG Skjønner virkelig ikke hvorfor han skulle fått det på garantien? Er jo slitedel.. Det er ikke som om noe er blitt ødelagt.. Defekt demper, styreenhet osv osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18487 Skrevet Mai 15, 2011 Far min kjøpte seg ein sprett nye mitibushen for endel år siden.. måtte skifta bremseklossar på første servicen å fekk isje det på 5 årsgarantien så då gjekk an å bytta driden i ein VAG Det blir jo noe helt annet, første service kan jo drøye helt til 30 000km , her var det snakk om 4 uker etter kjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18488 Skrevet Mai 15, 2011 Heilt klart... e enige i det eg åg, men bremseklosser ska isje ver utslitt på ein sprett nye bil på 8000 km service eller ka det nå va. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18489 Skrevet Mai 15, 2011 Kun dersom det er du som er selger. Det jeg snakker om er bremseklosser, når man selger en bil fra firma og gir garranti, så mener jeg at man skal dekke slikt som bremseklosser, eller som sagt, det skal være i orden før man selger bilen så slipper man slike ting. Når jeg selger en bil, så har iallefall ikke jeg samvittighet til å ikke skifte ting som garantert er utslitt innen 1 mnd eller 2. Men jeg snur litt på flisa jeg da, vet hvem jeg ikke skal kjøpe bil av Jeg mener bruktbil garantien er for å dekke betydlige mangler som dukker opp, sånn som feks clutchen, motorhavari,drivverk havari e.l Ryker et hjullager, bremsene blir utslitt eller lignende syntes jeg det er urimelig å kreve dette dekket. Bremsene var da ikke utslitte når den ble solgt, man vet ikke hvordan ny eier har behandlet bilen osv Bremsedeler er vel det som kalles slitasjedeler, er vel noe av det man må bytte mest av på en bil, kanskje bortsett fra olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18490 Skrevet Mai 15, 2011 Bremeklosser kan vel slites ut på halvparten hvis man går inn for det? Ikke vet jeg, men etter våler var hvertfall mine bremseklosser ikke-eksisterende Og de var veldig fine før den helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18491 Skrevet Mai 15, 2011 Dersom man sliter ut bremeseklossene bak på en passat diesel på 2 uker så kan det ikke kun være kjøringen Poenget mitt er at bremeklossene burde vært kontrollert av firmaet som solgte den, og de burde sett at dem snart var utslitt og da byttet dem. Jeg jobber på en bruktbilsjappe, og vi hadde glatt latt dette gått på garantien siden det var så kort siden kjøp. En misfornøyd kunde koster ofte mer en et sett bremseklosser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18492 Skrevet Mai 15, 2011 Er vel ikke slitasjevarsler bak på passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18493 Skrevet Mai 15, 2011 kanskje ikke men jeg mener nå fortsatt det samme enten det er fremme eller bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18494 Skrevet Mai 15, 2011 En misfornøyd kunde koster ofte mer en et sett bremseklosser Amen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18495 Skrevet Mai 15, 2011 HAHA: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18496 Skrevet Mai 15, 2011 Får man fylt tanken også på garanti? :-) Neida hør om han ikke vil bli med på å dekke kostnaden, siden det er i gråsonen om slitte bremser burde blitt bemerket ved salg. Selv om de ikke var det frem til lyset kom opp. Man kan være heldig som flere her har vært :-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18497 Skrevet Mai 15, 2011 Kan jo høre om 50/50 eller noe lignende, hører med han i morgen, skal likevell purre på noe han også skulle "fikse" 2-3 dager etter jeg hadde hentet bilen, det har nå gått 4 uker.. har ringt opp til flere ganger, og han sier at han skal ringe meg opp, gang på gang.. pirke ting men uansett. (Plast deksel til "bilbeltefeste" i midten bak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18498 Skrevet Mai 15, 2011 Sorry men du driter deg ut. Her er det snakk om en 9år gammal bil, etter 2000km så begynner slitasjevarsleren å lyse. Så mener du at man skal gå å kreve nye klosser,skiver og kanskje calippere? Hvilken planet er du fra egentlig? Fordi slitasjevarsleren lyser er ikke klossene uttslitt for det første, for det andre hvem gidder å selge bil til noen som ringer en mnd etterpå å whiner om noe sånn: bh : Nei gjør jeg ikke. Hvis din "nye" golf blinker i morra på bremseklosser så synnes du også at det var kjipt og selger skulle har sjekka det før salg at de holder minst 10000km og et halv år. Synnes det er lureri eller dårlige mekaniker. Bruktbiler må funke feilfri i 3 månader, det er jo på papir. Pærer røyker, bremser sliter. Helt normalt, men bremser kan du sjekke, det kan du ikke med pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18499 Skrevet Mai 15, 2011 Hvit S4 B8 sedan? Fake eller ekte? Møtte på Ganddal Møtte også en Mercedes 190(?) i fargen beige eller noe lignende, med ratlook panser, skistativ på taket, lav og med felger som stakk godt utom med frekk camber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18500 Skrevet Mai 15, 2011 Den mercedes`en har jeg også sitt. Galtøff den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...